eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Leśna: Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013
Numer ogłoszenia: 77760 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy dróg gminnych, odbudowy mostu jak i odbudowy rurociągu w Miłoszowie. CZĘŚĆ I Zadanie nr 1 1. Projektowane zagospodarowanie terenu. Projekt przewiduje przebudowę rurociągu odwadniającego, odprowadzającego wody z dróg zlokalizowanych na działkach 593 oraz 399/2, spływające z wyżej położonych terenów przyległych. Rurociąg zaprojektowano z rur dwuściennych PEHD o średnicy DN600. Na rurociągu przewidziano montaż czterech studni kanalizacyjnych betonowych o średnicy fi1500. Wlot rurociągu zlokalizowano na istniejącym rowie przydrożnym. Przewidziano pogłębienie rowu i wybrukowanie go na długości 5,0m przed wlotem (pogłębienie przy wlocie do rzędnej projektowanego rurociągu). Należy wykonać ściankę czołową, a wlot rurociągu zabezpieczyć poprzez zamontowanie kraty. Budowę wlotu przedstawia rys. nr 3. W miejscu, w którym przewidziano pogłębienie rowu, należy zamontować wzdłuż drogi barierkę ochronną o długości 6,0m. Ścieki z powierzchni jezdni odprowadzane będą poprzez pięć wpustów ulicznych fi 600 oraz przykanaliki wykonane z rur PVC-U fi 160. Wzdłuż drogi na dz. nr 593 na odcinku 31,8m należy wykonać ściek, który kierować będzie wody z jezdni do wpustu ulicznego. Ściek wykonać z sześciu rzędów kostki kamiennej na ławie fundamentowej betonowej, szerokość ścieku - 0,6m. Projektowany rurociąg należy zakończyć w miejscu istniejącego wylotu do Potoku Miłoszowskiego, do którego kierowane będą odprowadzane wody. Po ułożeniu rurociągu należy odtworzyć istniejący w tym miejscu mur kamienny. Łączna długość przewodów projektowanego rurociągu wynosi 152,4mb. Przewidziane zagłębienia, spadki, długości odcinków, rzędne terenu i dna kanałów oraz studzienki kanalizacyjnej przedstawia profil podłużny (rys.2). Materiał rur oraz sposób połączenia. Rurociąg zaprojektowano z rur i kształtek kanalizacyjnych kielichowych o sztywności obwodowej SN8, z zastosowaniem uszczelek gumowych. Materiał- rury PEHD, dwuścienne DN600. Zadanie nr 2 Przedmiot i cel opracowania. Przedmiotem opracowania jest projekt odbudowy mostu w Miłoszowie w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2. Celem opracowania jest dokumentacja projektowa niezbędna do złożenia zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Celem wykonania obudowy mostu jest przywrócenie mu odpowiednich parametrów funkcjonalno - użytkowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu publicznego. Istniejące zagospodarowanie terenu w pobliżu mostu nie ulegnie większym zmianom. Parametry odbudowanego obiektu: Ilość przęseł 1 szt. Schemat statyczny belka swobodnie podparta, Konstrukcja nośna kształtowniki stalowe zespolone z żelbetową płytą pomostową, Rozpiętość teoretyczna przęsła 16,86 m, Długość pomostu w osi jezdni 19,23 m, Szerokość obiektu 7,50 m, Szerokość użytkowa jezdni 4,50 m, Rodzaj nawierzchni jezdni mineralno-asfaltowa, Szerokość chodnika dla pieszych 1,50 m Szerokość w świetle balustrad 6,50 m, Pochylenie podłużne jezdni 0,5% w kierunku podpór, Pochylenie poprzeczne jezdni 2 %, przekrój daszkowy, Pochylenie poprzeczne na kapach 3,0%, 4,0%, Odwodnienie obiektu powierzchniowe z wpustami przykrawężnikowymi, Światło poziome obiektu w przybliżeniu 12,34 m, Światło pionowe obiektu w przybliżeniu 2,60 m, Przeszkoda ciek wodny rzeka Miłoszowski Potok, Kąt skrzyżowania z przeszkodą 53,50 stopni, Nośność obiektu po odbudowie 50 t, klasa A wg PN-85/S-10030 Część II - Odcinek do posesji nr 39,40 CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU: Parametry projektowanej drogi gminna, prędkość projektowa: 30 km/h, prędkość miarodajna: 30 km/h, przekrój poprzeczny: 1x2, typ przekroju: drogowy, szerokość pasa ruchu: 3,50m, szerokość pobocza wzmocnionego 0,75 m, ściek korytkowy 0,6 m, pochylenie jednostronne: 2%, pochylenia na łuku poziomym: jak na odcinku prostym, warunki gruntowe G1 Projekt zawiera wykonanie następujących robót: rozebranie istniejących elementów betonowych wraz z wywozem, rozebranie kruszywa bazaltowego o grubości 10 cm, wykonanie wykopów pod przykanalik PVC o średnicy 200 mm , studni rewizyjnej o średnicy 1000 mm i wpustu deszczowego o średnicy 500 mm wraz z wywozem, wykonanie wykopów pod drogę gminną o gr. 18 cm wraz z wywozem, wykonanie nasypów pod przykanalik PVC o średnicy 200 mm, wykonanie podłoża pod studnie rewizyjną, przykanalik PVC i wpustu deszczowego z materiałów sypkich o gr. 10 cm, ułożenie przykanalika PVC o średnicy 200 mm, studni rewizyjnej o średnicy 1000 mm i wpustu deszczowego o średnicy 500 mm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm pod drogę główną, ułożenie oporników granitowych 12x25x75 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz oporem z betonu C 16/20, ułożenie ścieku korytkowego wymiarach 60x10x50 cm na ławie betonowej z betonu klasy C 16/20, ułożenie ścieku z polibetonu typu PG Special o wymiarach 33x9,5x37 cm na ławie betonowej z betonu klasy C 16/20 , oczyszczenie nawierzchni drogowej, skropienie warstw nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa wiążąca - droga gminna, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa ścieralna- droga gminna, wykonanie poboczy ulepszonych z kruszywa łamanego o gr. 10 cm. Wszystkie powyższe roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz w oparciu o szczegółowe specyfikację techniczne wykonywanych robót drogowych. Odcinek do posesji nr 42 CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU. Parametry projektowanej drogi gminnej. prędkość projektowa: 30 km/h, prędkość miarodajna: 30 km/h, przekrój poprzeczny: 1x2, typ przekroju: drogowy, szerokość pasa ruchu: 3,50m, szerokość pobocza wzmocnionego 0,75 m, ściek korytkowy 0,6 m, pochylenie jednostronne: 2%, pochylenia na łuku poziomym: jak na odcinku prostym. warunki gruntowe G3 Projekt zawiera wykonanie następujących robót: rozebranie istniejącej nawierzchni drogi gminnej z kruszywa bazaltowego o gr. 19 cm i 28 cm wraz z wywozem, rozebranie istniejących ścieku z elementów betonowych wraz z wywozem, wykonanie wykopów pod przykanalik PVC o średnicy 200 mm , studnie rewizyjną o średnicy 1000 mm i wpustu deszczowego o średnicy 500 mm wraz z wywozem, wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczaniem pod droga gminną o gr. 21 cm, wykonanie nasypów pod przykanalik PVC o średnicy 200 mm, wykonanie podłoża pod studnie rewizyjną, przykanalik PVC i wpustu deszczowego z materiałów sypkich o gr. 10 cm, ułożenie przykanalika PVC o średnicy 200 mm, studnie rewizyjnej o średnicy 1000 mm i wpustu deszczowego o średnicy 500 mm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm pod drogę główną i zjazdy indywidualne, ułożenie oporników granitowych 12x25x75 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz oporem z betonu C 16/20, ułożenie ścieku korytkowego betonowego o wymiarach 60x10x50 cm na ławie betonowej z betonu C 16/20, ułożenie ścieku z polibetonu typu PG Special o wymiarach 33x9,5x37 cm na ławie betonowej z betonu C 16/20, oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie warstw nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa wiążąca - droga gminna, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa ścieralna- droga gminna, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa ścieralna- zjazdy indywidualne, wykonanie poboczy ulepszonych z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm. Wszystkie powyższe roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz w oparciu o szczegółowe specyfikację techniczne wykonywaniu robót drogowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3, 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.22.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części I: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 18.000,00 złotych (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) Dla części II: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie mostu o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla części II: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części I:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności mostowej. Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz.U.2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Dla części II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium, formularz ofertowy, uproszczony kosztorys ofertowy (z podziałem na poszczególne obiekty), załącznik nr 9 do SIWZ - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części I planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy mostu jak i odbudowy rurociągu w Miłoszowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3, 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach II części planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy dróg gminnych w Miłoszowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.22.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.