To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 77598 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Starogard Gdański: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu asfaltu lanego na terenie PZD Starogard Gdański w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49152
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
19168726000000, ul.
ul. Mickiewicza
9,
83200
Starogard Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
(058) 562-34-61, faks
(058) 562-34-62, e-mail
pzdstg@pzdstg.alpha.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu asfaltu lanego na terenie PZD Starogard Gdański w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD.404.10.2017.PCh
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu asfaltu lanego na terenie PZD Starogard Gdański w roku 2017. 2.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu asfaltu lanego. 3.Zakres zamówienia obejmuje: a)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu asfaltu lanego na terenie PZD Starogard Gdański w roku 2017 w ilości 5 000 m2. b)Założone ilości przedmiarowe mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, zaktualizowanych po dokonaniu przeglądów wiosennych dróg, których na etapie przygotowania dokumentów przetargowych szczegółowo nie można było określić. c)roboty będące przedmiotem zamówieniem obejmują naprawę uszkodzeń pokrowca bitumicznego dróg powiatowych o średniej grubości 4,0 cm. d)lokalizacja robót - według ustaleń PZD Starogard Gdański 4.Termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy. Minimalny termin realizacji wynosi 4 tygodnie od daty dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin realizacji. 5.Warunki wykonania zamówienia Podstawowe czynności wykonania remontu cząstkowego i technologia wykonania zostały określone w Specyfikacjach Technicznych: - D-00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE - D-05.03.17.12 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH PRZY UŻYCIU ASFALTU LANEGO - D-05.03.07 NAWIERZCHNIA Z ASFALTU LANEGO Specyfikacje Techniczne stanowią odrębne opracowanie). 6.Materiały Asfalt lany powinien być wytwarzany i wbudowany wg OST D-05.03.07 Nawierzchnia z asfaltu lanego. Składniki mieszanki mineralnej do asfaltu lanego powinny być tak dobre, aby: a) wymiar największego ziarna w mieszance nie był większy od 1/3 głębokości wypełnianego ubytku (przy ubytkach do 50 mm), b) mieszanka mineralna miała uziarnienie równomiernie stopniowane, a krzywa uziarnienia mieszanki mieściła się w granicznych krzywych dobranego uziarnienia wg PN-S96025 Nie dopuszcza się układania asfaltu lanego podczas opadów atmosferycznych oraz na oblodzonych powierzchniach. 7.Sprzęt Wykonawca przystępujący do wykonania remontu asfaltem lanym, powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: - kotłów produkcyjno-transportowych holowanych przez ciągniki lub samochody - kotłów transportowych montowanych na samochodach samowyładowczych - taczek, zacieraczek, gładzików, łopat, szczotek. 8.Transport Do transportu asfaltu lanego można stosować: - kotły produkcyjnotransportowe holowane przy pomocy ciągnika lub samochodu, - kotły transportowe montowane na samochodach samowyładowczych. W czasie transportu asfaltu lanego należy utrzymywać temperaturę jego produkcji, która jest temperaturą wbudowania w nawierzchnię. 9.Wykonanie robót Ogólne zasady wykonania robót podano w D-00.00.00 Wymagania ogólne. a) przygotowanie wstępne przed przystąpieniem do wykonania remontu nawierzchni: Oznakować miejsce prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. b)Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: - pionowe obcięcie (najlepiej diamentowymi piłami tarczowymi) krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta, kwadratu, - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziarn grysu, żwiru, piasku i pyłu. Trwałość naprawy nawierzchni zależy w bardzo dużym stopniu od dokładności jej oczyszczenia z uszkodzonych fragmentów nawierzchni i innych zanieczyszczeń. c)Naprawa wybojów i obłamanych krawędzi nawierzchni. Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy [wg 7 b)], asfalt lany należy rozłożyć ręcznie. Powierzchnię wyrównać ręcznie gładzikiem, przysypać i zatrzeć o ostrym piaskiem. 10.Urobek z frezowania nawierzchni bitumicznej (frezy) należy dostarczyć na plac składowy PZD Starogard Gdański przy ul. Mickiewicza 9 w Starogardzie Gdańskim. 11. Warunki rozliczenia robót Cena jednostki obmiaru obejmuje wykonanie 1 m2 remontu grubości 4 cm (wskaźnik przeliczeniowy 1,0) Przy rozliczaniu remontów cząstkowych przy grubości innej niż 4 cm będą stosowane współczynniki przeliczeniowe do ceny jednostkowej jak poniżej: Grubość remontu w cm/Wskaźnik przeliczeniowy: 2,0/0,664 ;2,5/0,748 ;3,0/0,832 ;3,5/0,916 ;4,5/1,084 ;5,0/1,168 ;5,5/1,252; 6,0/1,336 ;6,5/1,420 ;7,0/1,504 ;7,5/1,588 ;8,0/1,672. 12.Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizacji ruchu. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych 15.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 16.Okres rękojmi przedmiotu umowy wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny okres rękojmi wynosi 24 miesiące od daty obioru końcowego. 17.Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy.Minimalny termin realizacji wynosi 4 tygodnie od daty dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin realizacji. 18.Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 19.Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją: robót przygotowawczych, nawierzchni były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale I i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a)sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie określa żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierownika budowy/robót. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT320000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Wykonanie dok. projektowej i bud. sygn. świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zad.: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg pow. nr 2707G, 2706G i drogi gm. - ul. Polnej w m. Linowiec"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.