eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77582 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, krajowy numer identyfikacyjny 14067959800000, ul. ul. Wojciecha Oczki  1, 02007   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261 846 131, 261 841 119, faks 261 841 377, 261 841 203, e-mail zamowienia@skw.gov.pl.


Adres strony internetowej (URL): www.skw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.bip.skw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Biuro Łączności i Informatyki SKW, Zamówienia Publiczne, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
piemnie
adres:
Sekretarit Biura Łączności i Informatyki SKW, Zamówienia Publiczne, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
robota budowlana - Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie
Numer referencyjny: ZP-17-SKW-2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Zakres prac obejmuje między innymi: - opracowanie dokumentacji projektowej, - wykonanie robót budowlanych: - w branży budowlanej, w tym roboty ogólnobudowlane, - w branży telekomunikacyjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz - Wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


II.6) Główny kod CPV:

45311000-0

      Dodatkowe kody CPV:

45000000-7


II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 3
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, iż posiada zdolność ochrony informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 j.t.). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia lub jego części Podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy Podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia posiadali zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby: - co najmniej jeden z Wykonawców posiadał uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, zgodnie z art. 54 ust. 10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i był liderem Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - każdy z Wykonawców, którego pracownicy będą brali udział w realizacji zamówienia posiadał uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, zgodnie z art. 54 ust. 10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - lider Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie prowadził sprawy związane z zapewnieniem przestrzegania przepisów związanych z ochroną informacji niejawnych oraz odpowiadał za sprawy związane z zatrudnieniem podwykonawców. Osoba przewidziana do kierowania robotami w branży budowlanej i telekomunikacyjnej musi posiadać zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE". Dodatkowo osoby niezbędne do wykonania zamówienia tj.: - 2 osoby, które będą wykonywały prace projektowe (jedną do projektowania, drugą do sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych) w specjalności telekomunikacyjnej muszą posiadać zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", oraz 1 osobą o kwalifikacjach zawodowych - ogólno-budowlanych; 5 osób o kwalifikacjach zawodowych - instalacyjnych muszą posiadać zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE".


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani, zgodnie z art. 131g ust. 3 pkt. 1) ustawy. Zamawiający, na podstawie art. 131g ust. 3 pkt 2) ustawy, zobowiązuje Wykonawców do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. 1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych, na podst. art. 131g ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Wykonawcę (i podwykonawcę) zobowiązuje się w szczególności: 1) do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub, z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 2) do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu, lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 3) do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają w szczególności następujące warunki: a) wykażą, że jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem co najmniej prace w zakresie branży telekomunikacyjnej o wartości min. 500 000,00 zł brutto w odniesieniu do jednego budynku, polegające na budowie, przebudowie lub budowie infrastruktury teletechnicznej budynku, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych i została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. b) wykażą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. minimum: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej posiadającymi: ? zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, ? zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", - 2 osobami, które będą wykonywały prace projektowe - jedną do projektowania, drugą do sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, posiadającymi: ? zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, ? zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika robót w różnych branżach pod warunkiem posiadania przez nią stosownych uprawnień określonych powyżej dla danego kierownika robót i projektowania. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65); c) oświadczą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. minimum: 1 osobą o kwalifikacjach zawodowych - ogólno-budowlanych; 5 osobami o kwalifikacjach zawodowych - instalacyjnych; - posiadającymi zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE". - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2016 r. poz. 2164 z późn. zm.) zatrudnionymi przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp: tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:


(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)


(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) w zakresie wykazania zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem co najmniej prace w zakresie branży telekomunikacyjnej o wartości min. 500 000,00 zł brutto w odniesieniu do jednego budynku, polegające na budowie, przebudowie lub budowie infrastruktury teletechnicznej budynku, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych i została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona - wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i projektowanie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. minimum: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej, posiadającymi: ? zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, ? zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", 2 osoby, które będą wykonywały prace projektowe - jedną do projektowania, drugą do sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, ? zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, ? zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, 2) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych: a) dokumenty dotyczące osób, o których mowa w pkt. 1 lit. b) powyżej, zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 j.t.) uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE".


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

wykaz robót budowlanych wykonanych samodzielnie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający roboty budowlane obejmujące swoim zakresem co najmniej prace w zakresie branży telekomunikacyjnej o wartości min. 500 000,00 zł brutto w odniesieniu do jednego budynku, polegające na budowie, przebudowie lub budowie infrastruktury teletechnicznej budynku lub też zakresie których wchodziło projektowanie, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych i została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. - wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  10
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1) W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy - 1 pkt za każdą robotę budowlaną, spełniającą wymagania określone w pkt III.6.1)1) niniejszego ogłoszenia wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę, - 2 pkt za każdą robotę budowlaną, spełniającą wymagania określone w pkt III.6.1)1) w której zakres wchodził wykonanie dokumentacji projektowej i wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę, 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia punkty będą naliczane wg wykazanego doświadczenia każdego z nich z osobna i otrzymają oni tyle punktów ile uzyska jeden spośród nich, który wykaże najwięcej punktowanych robót budowlanych (z największym doświadczeniem). 3) Zamawiający nie będzie punktował wskazanych robót budowlanych (wykonanych obiektów), na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę: - tylko robót budowlanych spełniających wymagania realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt. 4) W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę kierując się w kolejności następującymi kryteriami: - w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, którzy łącznie wykonali więcej zamówień, - w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie i Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie, Wykonawców którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, o ile łącznie wykonali więcej robót spełniających wymagania niż Wykonawca ubiegający się samodzielnie, - którego wartość roboty budowlanej spełniającej wymagania o najwyższej wartości, będzie wyższa. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert - 10. W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 Wykonawców przewiduje się skorzystanie z art. 26 ust. 2f. 5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie określonej w ogłoszeniu (liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert), Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców bez przyznawania im punktów.
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
nie
Określenie przesłanek odrzucenia ofert:

IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp

Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku: 1) zmian terminu wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego robót spowodowanego przez Zamawiającego, b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy, c) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych wpływających na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć, d) wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w pracach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, f) zaistnienia warunków atmosferycznych wykluczających prawidłowe technologicznie wykonanie prac, po akceptacji wniosku przez Zamawiającego, g) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy, 2) dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, zatwierdzonych przez Projektanta, postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 3) Wykonawca może samodzielnie zgłaszać Zamawiającemu propozycje zmian w dokumentacji projektowej. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, z opisem proponowanej zmiany oraz podaniem wyliczenia ekonomicznych korzyści i uzasadnienia technicznego dla jej wprowadzenia oraz wynikających z tego technicznych korzyści dla Zamawiającego. Jakiekolwiek proponowane przez Wykonawcę zmiany w dokumentacji projektowej wymagają dla swej ważności pozytywnej oceny Projektanta i akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej akceptacji postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 4) zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tym, że koszty wynikające z ww. zmian strony ponoszą w równych częściach. W przypadku wystąpienia przyczyn opisanych wyżej zawarty zostanie aneks do umowy, w którym w szczególności zostanie podany termin wykonania przedmiotu umowy, oraz wartość umowy.

IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
11/05/2017 godzina: 09:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.