eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Koszalin: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 77543 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41635 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje odzież roboczą. Szczegółowy asortyment wg załącznika: nr 1 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. Ubrania muszą posiadać wywieszki z zaznaczonymi parametrami (rozmiar, skład, sposób prania oraz nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczone, nadruk na metce ). Wykonawca przedstawi wymagane atesty, certyfikaty i gwarancje w chwili przystąpienia do przetargu. 2. Odzież musi być przystosowana do prania w pralkach automatycznych do 60oC (ubranie drelichowe do 85oC), a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. 3. Materiały, z których będą wykonane ubrania muszą być odpowiedniej jakości, zapewniającej długi okres użytkowania, nie mogą tracić koloru podczas prania, odkształcać się ani rozciągać. Kurczliwość ubrań max. do 2 %. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby. 4. Na ubraniach, we wskazanych w opisie miejscach musi znajdować się poniższy nadruk firmowy (LOGO), kolor i wysokość liter będzie określona po wyborze oferenta. Nadruk wykonany techniką nadruku (farba - sitodruk), musi być trwały i odporny na zatarcie podczas użytkowania oraz prania i czyszczenia. Na ubraniach pomarańczowych lub żółtych logo koloru czarnego, na ubraniach niebieskich oraz zielonych logo koloru białego o średnicy 22 centymetrów. 5. Pasy odblaskowe na ubraniach naszyte ze srebrnej taśmy odblaskowej o szerokości 5 cm zgodnie z obowiązującymi normami. 6. Wszystkie ubrania muszą być dostępne w pełnej rozmiarówce, w kolorach firmowych - niebieskim, pomarańczowym i zielonym. UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki odzieży, Zamawiający wymaga, aby proponowana odzież, była dostępna w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u Producenta. 3. Warunki dostawy 1. Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów. Termin realizacji zamówienia- 14 dni. 2. W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie odzieży) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 3. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany; 4. Dostawa do siedziby Zamawiającego -Koszalin, ul. Komunalna 5 Magazyn Główny na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Dostarczenia certyfikatu na znak bezpieczeństwa CE na cały asortyment określony w każdym z zadań. 2. Dostarczenia atestu dotyczącego własności antyelektrostatycznych. 3. Dostarczenia Atestu Centralnego Instytutu Ochrony Pracy. 4. Udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na odzież roboczą. Wymagany termin gwarancji nie uchybia przepisom o rękojmi z tytułu wad technicznych i prawnych. 5.Termin i miejsce realizacji zamówienia 1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn główny Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 20% przedmiotu zamówienia (Art. 67, poz. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanych ubrań , a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość ubrań roboczych i środków ochrony indywidualnej oraz obuwia w ilości zmniejszonej. Zamawiający przewiduje realizację dostawy na poziomie nie niższym niż 60% przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.33.20.00 - Koszule 18.44.33.20 - Czapki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSTAR HOLDING Sp. z o. o. Sp. K., ul. H. Modrzejewskiej 52, 75-734 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84387,10

  • Oferta z najniższą ceną: 84387,10 / Oferta z najwyższą ceną: 84387,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.