eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach Programu Regionalnego Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów - Gryf.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Słupsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach Programu Regionalnego Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów - Gryf.
Numer ogłoszenia: 77432 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8457501, faks 59 8457500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pup.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach Programu Regionalnego Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów - Gryf..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w ramach Programu Regionalnego Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów - Gryf. Zamówienie składa się z 3 części: Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 8 osób bezrobotnych, na temat: Pomoc kuchenna. Ilość godzin szkolenia teoretycznych i praktycznych przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 300, w tym 120 godz. teorii i 180 godz. praktyki w lokalach gastronomicznych typu: restauracja (dopuszcza się restauracje hotelowe), bar, stołówka i inne, które prowadzą kuchnię i są dostosowane wyposażeniem i zakresem działalności do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. Miejsce: zajęcia teoretyczne - Słupsk, praktyki zawodowe - Słupsk i/lub Ustka. Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia i musi zawierać tematykę z zakresu: pomoc kucharza, obsługa urządzeń gastronomicznych, zasady higieny i BHP. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek z gumką oraz aktualny podręcznik lub skrypt z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem. b) zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia teoretycznego w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki c) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) d) zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) e) zapewnić miejsce zajęć praktycznych oraz salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stanowisk (tyle, ilu jest uczestników danego szkolenia), - tablicę kredową i,lub sucho ścieralną i,lub flipchart z zapasem kartek - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, f) zapewnić i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia odzież ochronną w postaci: fartuch roboczy, czepek siateczkowy na głowę, rękawiczki jednorazowe i obuwie ochronne (jeśli jest wymagane w miejscu praktyk) g) zapewnić i opłacić niezbędne wymagane badania lekarskie i sanitarno-epidemiologoczne, h) zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i) przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia. Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 12 osób bezrobotnych, na temat: Kelner-barman z modułem j. angielskiego i j. niemieckiego. Ilość godzin szkolenia teoretycznych i praktycznych przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 350, w tym 60 godz. j. angielskiego, 60 godz. j. niemieckiego, 80 godz. teorii i 150 godz. praktyki w lokalach typu: restauracja (dopuszcza się restauracje hotelowe), bar, pub i inne, które prowadzą usługi w zakresie kelnera i barmana. Miejsce: zajęcia teoretyczne - Słupsk, praktyki zawodowe - Słupsk i/lub Ustka. Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia i musi zawierać tematykę z zakresu: zarządzanie barem, obsługa gości, konferencji, przyjęć okolicznościowych, obsługa kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych, BHP, język angielski i niemiecki poziom podstawowy ukierunkowany branżowo. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek z gumką oraz aktualny podręcznik lub skrypt z zakresu objętego przedmiotem zamówienia oraz podręczniki i ćwiczenia do nauki języków obcych. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem b) zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia teoretycznego w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki c) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) d) zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) e) zapewnić miejsce zajęć praktycznych oraz salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stanowisk (tyle, ilu jest uczestników danego szkolenia), - tablicę kredową i,lub sucho ścieralną i,lub flipchart z zapasem kartek - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, - 12 sprawnych kas fiskalnych, f) zapewnić i opłacić niezbędne wymagane badania lekarskie i sanitarno-epidemiologoczne, g) zapewnić i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia odzież ochronną stosowaną w miejscu praktyk zawodowych, jeżeli jest wymagana h) zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i) przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia. Część III - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 10 osób bezrobotnych, na temat: Pokojówka z modułem j. niemieckiego. Ilość godzin szkolenia teoretycznych i praktycznych przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 300, w tym 60 godz. j. niemieckiego, 60 godz. teorii i 180 godz. praktyki w hotelu lub motelu. Miejsce: zajęcia teoretyczne - Słupsk, praktyki zawodowe - Słupsk ilub Ustka. Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia i musi zawierać tematykę z zakresu: standard pracy i procedury obowiązujące w hotelu,pensjonatu, zadania i organizacja pracy personelu hotelowego - czynności pokojowej i personelu pięter, zadania pokojowej i wygląd pokojowej, współpraca z recepcja i innymi działami hotelu,pensjonatu, kultura pracy i etyka zawodowa w kontaktach z gościem hotelowym, savoir - vivre, etyka zawodowa- co wolno a czego nie wolno, obsługa sprzętu i środków technicznych utrzymania czystości, technika sprzątania pokoi hotelowych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych i reprezentacyjnych, BHP, język niemiecki poziom podstawowy ukierunkowany branżowo. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek z gumką oraz aktualny podręcznik lub skrypt z zakresu objętego przedmiotem zamówienia oraz podręcznik i ćwiczenia do nauki języka obcego. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem b) zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia teoretycznego w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki c) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) d) zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) e) zapewnić miejsce zajęć praktycznych oraz salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stanowisk (tyle, ilu jest uczestników danego szkolenia), - tablicę kredową ilub sucho ścieralną ilub flipchart z zapasem kartek - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, f) zapewnić i opłacić niezbędne wymagane badania lekarskie i sanitarno-epidemiologoczne, g) zapewnić i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia odzież ochronną wymaganą i stosowaną w miejscu praktyk zawodowych h) zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i) przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia. 2. Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3. Program każdego szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) przewidziane egzaminy i sprawdziany. 4. Każde szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin szkolenia w tygodniu. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 5. Każde szkolenie musi odbywać się codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 20.00, ale nie więcej niż 8 godzin dziennie. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość miejsc odbywania praktyki, aby efektywnie i bez przeszkód mogli ją w tym samym czasie odbywać wszyscy uczestnicy szkolenia. 7. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym stosownego zaświadczenia zgodnego z zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje: - okres trwania szkolenia - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże: - że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 149) i posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy lub właściwego ze względu na główny obszar działania instytucji - w przypadku braku siedziby instytucji szkoleniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę lub właściwego ze względu na główny obszar działania instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli zrealizował w sposób należyty: dla części I - co najmniej 1 szkolenie grupowe, dla grupy min. 5-osobowej, z zakresu: pomoc kuchenna/kucharz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części II - co najmniej 1 szkolenie grupowe, dla grupy min. 5-osobowej, z zakresu: kelner-barman w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części III - co najmniej 1 szkolenie grupowe, dla grupy min. 5-osobowej, z zakresu: pokojówka/pracownik usług hotelarskich w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego wykazu na załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia: - salą szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w odpowiednią ilość stanowisk (dla każdego uczestnika szkolenia), tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, dla części II dodatkowo: 12 sprawnych kas fiskalnych - miejscem praktyk zawodowych: dla części I: w lokalach gastronomicznych typu: restauracja (dopuszcza się restauracje hotelowe), bar, stołówka i inne, które prowadzą kuchnię i są dostosowane wyposażeniem i zakresem działalności do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia na terenie Słupska i/lub Ustki. dla części II: w lokalach typu: restauracja (dopuszcza się restauracje hotelowe), bar, pub i inne, które prowadzą usługi w zakresie kelnera i barmana na terenie Słupska i/lub Ustki. dla części III: w hotelach lub motelach na terenie Słupska i/lub Ustki. Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego opisu potencjału technicznego na załączniku nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia: kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do prowadzenia szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia (kadra wskazana w ofercie musi brać udział w realizacji szkolenia) tj.; dla części I: - co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem z doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie lub z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako nauczyciel/instruktor/egzaminator przedmiotu zawodowego zgodnego z blokiem tematycznym, który będzie realizować na kursie - co najmniej 1 opiekunem praktyk zawodowych dla części II: - co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem z doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie lub z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako nauczyciel/instruktor/egzaminator przedmiotu zawodowego zgodnego z blokiem tematycznym, który będzie realizować na kursie - co najmniej 1 opiekunem praktyk zawodowych - co najmniej 1 wykładowcą j. angielskiego i 1 wykładowcą j. niemieckiego z wykształceniem wyższym kierunkowym dla części III: - co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem z doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie lub z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako nauczyciel/instruktor/egzaminator przedmiotu zawodowego zgodnego z blokiem tematycznym, który będzie realizować na kursie - co najmniej 1 opiekunem praktyk zawodowych - co najmniej 1 wykładowcą j. niemieckiego z wykształceniem wyższym kierunkowym. Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego wykazu na załączniku nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę (akredytacja, ISO), jeżeli Wykonawca posiada certyfikaty - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę bądź uprawnionego przedstawiciela, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej - jeżeli osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu realizacji szkolenia, gdy będzie to podyktowane okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia powstania tych okoliczności, wyjaśnienia wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej) lub gdy Wykonawca będzie musiał wydłużyć termin realizacji zamówienia ze względu na potrzebę udzielenia dodatkowej pomocy osobom mającym trudności w procesie nauczania (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o konieczności wydłużenia terminu realizacji szkolenia co najmniej na 2 dni przed planowanym pierwotnym terminem zakończenia szkolenia). Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę miejsca przeprowadzenia szkolenia, tylko w uzasadnionych przypadkach, na które Wykonawca nie miał wpływu, pod warunkiem zapewnienia warunków szkolenia w miejscu o co najmniej takim samym standardzie, jak przedstawione w ofercie Wykonawcy i zgodny z zapisami SIWZ. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego na piśmie o zamiarze zmiany miejsca szkolenia z uzasadnieniem zmiany. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. 3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych w postaci śmierci lub choroby wykładowcy albo rozwiązania przez niego umowy z wykonawcą, których nie można było przewidzieć z dniu zawarcia umowy - zmiana jest możliwa pod warunkiem zapewnienia nowej kadry o co najmniej takich samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu (przed dokonaniem zmiany Wykonawca powinien dostarczyć na piśmie wykaz nowej kadry z opisem jej kwalifikacji zawodowych i zakresu zadań, które będzie realizowała przy wykonywaniu zamówienia wraz z uzasadnieniem zmiany). Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. 4. Zmiana oznaczenia stron zawartej umowy (np. zmiana nazwy, siedziby, osób reprezentujących Wykonawcę) oraz ukończenie szkolenia przez mniejszą liczbę osób bezrobotnych (a tym samym wysokość kwoty za osoby, które ukończyły szkolenie) nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pup.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku ul. Fabryczna 1, pok. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, pok. 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów - Gryf.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.