eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przegląd instalacji i urządzeń do wytwarzania i obsługi powietrza oddechowego oraz komór hiperbarycznych z podziałem na 14 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77361 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Gdynia: Przegląd instalacji i urządzeń do wytwarzania i obsługi powietrza oddechowego oraz komór hiperbarycznych z podziałem na 14 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny 19023285200000, ul. ul. Rondo Bitwy pod Oliwą  1, 81-103   Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 26 1262198, e-mail kpw.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1262314.
Adres strony internetowej (URL): www.kpwgdynia.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd instalacji i urządzeń do wytwarzania i obsługi powietrza oddechowego oraz komór hiperbarycznych z podziałem na 14 części.
Numer referencyjny: 43/KPW/SNH/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przegląd instalacji i urządzeń do wytwarzania i obsługi powietrza oddechowego oraz komór hiperbarycznych z podziałem na 14 części.

II.5) Główny kod CPV: 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu podobnych usług do 40% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem) lub wykonywaniem (w przypadku zamówień trwających), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jednego) zamówienia, spełniającego następujące warunki:: Część I , II, III - jednego zamówienia polegającego na wykonaniu prac (budowa / remont / naprawa / przegląd) związanych z komorami hiperbarycznymi i/lub instalacjami wytwarzania, utrzymywania i modyfikacji atmosfery hiperbarycznej oraz potwierdzi, że wskazane zamówienie zostało wykonane należycie. - przez 1 zamówienie zamawiający rozumie 1 umowę/ pojedyncze, odrębne zobowiązanie oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie. Część IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV - jednego zamówienia polegającego na wykonaniu prac (budowa / remont / naprawa / przegląd) związanych z instalacjami sprężonego powietrza i sprężarkami powietrza oddechowego oraz potwierdzi, że wskazane zamówienie zostało wykonane należycie. - przez 1 zamówienie zamawiający rozumie 1 umowę/ pojedyncze, odrębne zobowiązanie oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. 2. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia/ zmniejszenia zakresu prac oraz wartości umowy, w przypadku, gdy podczas realizacji przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie poprawny (nie wymagający naprawy/ wymiany) stan techniczny podzespołów, urządzeń, mechanizmów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z naprawy/remontu części, podzespołu, urządzenia przewidzianego do remontu/naprawy w umowie, w przypadku, gdy podczas weryfikacji, jego naprawa/remont okaże się nieopłacalna/y lub niemożliwa/y do wykonania. W takim przypadku, zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wartości umowy o koszt niewykonanej/go naprawy/remontu. 5. W przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej oraz w czasie osiągania zdolności do podjęcia działań przez JW, Wykonawca niezwłocznie zwróci sprzęt będący przedmiotem naprawy. W takiej sytuacji strony wzajemnie rozliczą się za wykonane prace. Powyższe nie będzie powodowało roszczeń Wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca nie może przenosić praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie bez pisemnej zgody zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/05/2017, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: CZĘŚĆ I - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych Kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych "Sercówka" o numerach 56954 i 56956 eksploatowanych w ZMP KPW Gdynia - 2 zadania: Zadanie nr 1: RLKZH o nr 56954 Zadanie nr 2: RLKZH o nr 56956

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych Kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych "Sercówka" o numerach 56954 i 56956 eksploatowanych w ZMP KPW Gdynia - 2 zadania: Zadanie nr 1: RLKZH o nr 56954 Zadanie nr 2: RLKZH o nr 56956
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: - CZĘŚĆ I: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczych Kontenerowych Zestawów Hiperbarycznych "Sercówka" eksploatowanych w ZMP KPW Gdynia - 2 zadania: Zadanie nr 1: RLKZH "Sercówka" o numerze 56954 - termin wykonania od daty podpisania umowy 10 dni.; Zadanie nr 2: RLKZH "Sercówka" o numerze 56956 - termin wykonania od 04.09 do 18.09.2017r.;


Część nr: 2    Nazwa: CZĘŚĆ II: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 55817 eksploatowanego w OSNiP

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 55817 eksploatowanego w OSNiP
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ II: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 55817 eksploatowanego w OSNiP - termin wykonania od dnia podpisania umowy do 30.06.2017r.;


Część nr: 3    Nazwa: CZĘŚĆ III: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 57184 eksploatowanego w BGR JW. 4250

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ III: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 57184 eksploatowanego w BGR JW. 4250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie CZĘŚĆ III: Przegląd roczny Ratowniczo-Leczniczego Kontenerowego Zestawu Hiperbarycznego "Sercówka" o numerze 57184 eksploatowanego w BGR JW. 4250 termin wykonania od 19.06.2017r. do 07.07.2017r


Część nr: 4    Nazwa: CZĘŚĆ IV: Przegląd instalacji sprężonego powietrza w budynkach OSNiP

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IV - Przegląd instalacji sprężonego powietrza w budynkach OSNiP - 2 zadania: Zadanie nr 1: Przegląd roczny instalacji sprężonego powietrza z tablicami rozdzielczymi, połączeniowymi, sprężarkami, przetłaczarką tlenu, magazynem gazów w budynku 113 (po 6 latach eksploatacji); Zadanie nr 2: Przegląd roczny instalacji sprężonego powietrza z tablicami rozdzielczymi, połączeniowymi, sprężarkami, magazynem gazów w budynku 275 (po 3 latach eksploatacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ IV: Przegląd instalacji sprężonego powietrza w budynkach OSNiP Zadanie nr 1: budynek 113 - termin wykonania od 01 do 31 sierpnia 2017r.; Zadanie nr 2: budynek 275 termin wykonania od 02 do 31 października 2017r.;


Część nr: 5    Nazwa: CZĘŚĆ V - Przegląd 2 przetłaczarek wchodzących w skład systemu nurkowego na ORP LECH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ V - Przegląd 2 przetłaczarek wchodzących w skład systemu nurkowego na ORP LECH
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: CZĘŚĆ VI - Przegląd sprężarek powietrza oddechowego oraz przetłaczarki tlenu eksploatowanych w OSNiP WP - 4 zadania: Zadanie nr 1: przegląd Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem numer seryjny AQ/138/08/02 (po 8 latach eksploatacji); Zadanie nr 2: przegląd zespołu zasilania zamontowanego na przyczepie 1,5 t specjalnej, w skład którego wchodzą dwie sprężarki Bauer Mariner 320B (po 12 latach eksploatacji); Zadanie nr 3: przegląd sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320 B nr fabryczny 5208-5407 (po 7 latach eksploatacji); Zadanie nr 4: przegląd przetłaczarki do tlenu BOOSTER C2 (po 2 latach eksploatacji); CZĘŚĆ V: Przegląd 2 przetłaczarek wchodzących w skład systemu nurkowego na ORP LECH - termin wykonania od 01 do 22 sierpnia 2017r


Część nr: 6    Nazwa: CZĘŚĆ VI - Przegląd sprężarek powietrza oddechowego oraz przetłaczarki tlenu eksploatowanych w OSNiP WP - 4 zadania: Zadanie nr 1: przegląd Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem numer seryjny AQ/138/08/02 (po 8 latach eksploatacji); Zadanie nr 2: przegląd zespołu zasilania zamontowanego na przyczepie 1,5 t specjalnej, w skład którego wchodzą dwie sprężarki Bauer Mariner 320B (po 12 latach eksploatacji); Zadanie nr 3: przegląd sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320 B nr fabryczny 5208-5407 (po 7 latach eksploatacji); Zadanie nr 4: przegląd przetłaczarki do tlenu BOOSTER C2 (po 2 latach eksploatacji);

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VI - Przegląd sprężarek powietrza oddechowego oraz przetłaczarki tlenu eksploatowanych w OSNiP WP - 4 zadania: Zadanie nr 1: przegląd Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem numer seryjny AQ/138/08/02 (po 8 latach eksploatacji); Zadanie nr 2: przegląd zespołu zasilania zamontowanego na przyczepie 1,5 t specjalnej, w skład którego wchodzą dwie sprężarki Bauer Mariner 320B (po 12 latach eksploatacji); Zadanie nr 3: przegląd sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320 B nr fabryczny 5208-5407 (po 7 latach eksploatacji); Zadanie nr 4: przegląd przetłaczarki do tlenu BOOSTER C2 (po 2 latach eksploatacji);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ VI: Przegląd sprężarek powietrza oddechowego oraz przetłaczarki tlenu eksploatowanych w OSNiP WP Zadanie nr 1: PZZP termin wykonania od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017r.; Zadanie nr 2: zespół 2 sprężarek Bauer 320B termin wykonania od 01 do 31 lipca 2017r.; Zadanie nr 3: sprężarka Bauer 320B termin wykonania od 01 do 31 sierpień 2017r.; Zadanie nr 4: przetłaczarka BOOSTER C2 termin wykonania od 01 do 31 sierpień 2017r.;


Część nr: 7    Nazwa: CZĘŚĆ VII: Przegląd okresowy (po pięcioletniej eksploatacji) Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem (numer seryjny AQ/138/11/04) eksploatowanego w ZMP KPW Gdynia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VII: Przegląd okresowy (po pięcioletniej eksploatacji) Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem (numer seryjny AQ/138/11/04) eksploatowanego w ZMP KPW Gdynia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ VII: Przegląd okresowy (po pięcioletniej eksploatacji) Przenośnego Zespołu Zasilania Powietrzem (numer seryjny AQ/138/11/04) eksploatowanego w ZMP KPW Gdynia termin wykonania od 04 do 29 września 2017r


Część nr: 8    Nazwa: CZĘŚĆ VIII: Przegląd roczny i legalizacja masek tlenowych SCOUT 12 szt. eksploatowanych na okrętach z JW. 3907

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VIII: Przegląd roczny i legalizacja masek tlenowych SCOUT 12 szt. eksploatowanych na okrętach z JW. 3907
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ VIII: Przegląd roczny i legalizacja masek tlenowych SCOUT 12 szt. eksploatowanych na okrętach z JW. 3907 termin wykonania od 01 lipca do 31 sierpnia 2017r


Część nr: 9    Nazwa: CZĘŚĆ IX - Przegląd sprężarek powietrza oddechowego eksploatowanych w BGR JW. 4250 - 4 zadania: Zadanie nr 1: przegląd sprężarki spalinowej BAUER MARINER 320B nr 5208-3667; Zadanie nr 2: przegląd sprężarki spalinowej BAUER MARINER 320B nr 14-14 1791; Zadanie nr 3: przegląd sprężarki elektrycznej BAUER MARINER 320E nr 5208-3666; Zadanie nr 4: przegląd sprężarki elektrycznej KA 240 G/H 300 E nr 872003.0;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IX - Przegląd sprężarek powietrza oddechowego eksploatowanych w BGR JW. 4250 - 4 zadania: Zadanie nr 1: przegląd sprężarki spalinowej BAUER MARINER 320B nr 5208-3667; Zadanie nr 2: przegląd sprężarki spalinowej BAUER MARINER 320B nr 14-14 1791; Zadanie nr 3: przegląd sprężarki elektrycznej BAUER MARINER 320E nr 5208-3666; Zadanie nr 4: przegląd sprężarki elektrycznej KA 240 G/H 300 E nr 872003.0;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ IX: Przegląd sprężarek powietrza oddechowego eksploatowanych w BGR JW. 4250 Zadanie nr 1: sprężarka Bauer 320B termin wykonania od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2017r.; Zadanie nr 2: sprężarka Bauer 320E termin wykonania od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2017r.; Zadanie nr 3: sprężarka Bauer 320E termin wykonania dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017r.; Zadanie nr 4: sprężarka KA 240 termin wykonania od dnia podpisania umowy 15 do 30 czerwca 2017r.;


Część nr: 10    Nazwa: CZĘŚĆ X - Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1788 eksploatowanej w JW. 4651

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ X - Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1788 eksploatowanej w JW. 4651
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ X: Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1788 eksploatowanej w JW. 4651 termin wykonania od 04 do 15 września 2017r.;


Część nr: 11    Nazwa: CZĘŚĆ XI: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego eksploatowanej na ORP Kościuszko

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XI: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego eksploatowanej na ORP Kościuszko
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ XI: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego eksploatowanej na ORP Kościuszko termin wykonania od 10 września do 18 listopada 2017r


Część nr: 12    Nazwa: CZĘŚĆ XII: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego HAB.20 eksploatowanej na ORP NAWIGATOR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XII: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego HAB.20 eksploatowanej na ORP NAWIGATOR
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ XII: Przegląd sprężarki powietrza oddechowego HAB.20 eksploatowanej na ORP NAWIGATOR termin wykonania od 16 czerwca do 31 lipca 2017r.;


Część nr: 13    Nazwa: CZĘŚĆ XIII - Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-2357 eksploatowanej w JW. 4653;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XIII - Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-2357 eksploatowanej w JW. 4653;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ XIII: Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-2357 eksploatowanej w JW. 4653 termin wykonania od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r


Część nr: 14    Nazwa: CZĘŚĆ XIV: Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1790 eksploatowanej w JW. 1832

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XIV: Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1790 eksploatowanej w JW. 1832
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50240000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ XIV: Przegląd roczny (po 2 latach eksploatacji) sprężarki powietrza oddechowego Bauer Mariner 320B nr fabryczny 14-14-1790 eksploatowanej w JW. 1832 od 26 czerwca do 30 czerwca 2017r.;


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.