eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 17 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W GŁOGOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77286 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Wrocław: TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 17 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44838-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50-984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 01, faks 261 65 68 02, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 17 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W GŁOGOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

9/VII/WB/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac inwestycyjnych do wykonania w ramach zadania 21198. BRANŻA BUDOWLANA. a. Termomodernizacja stropodachu nad częścią magazynową, w ramach której jest: o rozebranie i montaż rur spustowych, o przecieranie tynków wraz z malowaniem na kominach ponad dachem płaskim, o dylatacja dachu, o obróbki blacharskie. b. Termomodernizacja ścian zewnętrznych w zakresie której jest skucie tynku na elewacji, przygotowanie podłoża, wykonanie dylatacji, wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu EPS 70, warstwy zbrojącej oraz wykonanie gruntowania a także nałożenie cienkowarstwowego tynku akrylowego barwionego w masie. W ramach termomodernizacji ścian należy również zamontować parapety zewnętrzne oraz wykonać opaskę betonową wokół budynku. c. Pokrycie dachu nad częścią garażową w ramach którego jest: o rozebranie i montaż rur spustowych, o obróbki blacharskie. 3. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21813. 3.1. BRANŻA BUDOWLANA. 1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu. 2. Wzmocnienie ścian zewnętrznych wg rozwiązań opracowanych w Projekcie Budowlanym firmy BONITAS Juliusz Bończak. 3. Prace murarsko - tynkarskie. 4. Prace posadzkarskie. 5. Wykonanie izolacji termicznej wewnętrznej. 6. Wentylacja grawitacyjna. 7. Prace malarskie. 8. Stolarka aluminiowa i roboty ślusarskie(okna na parterze wymieniono) 9. Remont balkonów. 10. Naprawa nawierzchni betonowych i asfaltobetonowych. 3.2. BRANŻA SANITARNA. a. Przyłącza kanalizacji deszczowej. Wymienić rury spustowe oraz przykanaliki kanalizacji deszczowej. W miejscach połączeń przykanalików z kolektorami zabudować studzienki kanlizacyjne. Istniejące kolektory kanalizacyjne udrożnić w miejscach, które tego wymagają. b. Instalacja grzewcza. Wykonawca robót zobowiązany jest do przygotowania instalacji wewnętrznej c.o. wg dokumentacji projektowej w tym: o Demontaż starej instalacji c. o. o Próba szczelności instalacji c. o. - próba na zimno. o Próba szczelności instalacji c. o. - próba na gorąco. o Zakup i montaż głowic termostatycznych z wbudowanym regulatorem temperatury. o Zakup i montaż izolacji na rurociągach instalacji c.o.. o Wykonanie obróbek przejść przez ścianę ( obróbki tynkarskie + masa plastyczna) - instalacja c.o. o Wykonanie rozruchu instalacji, oraz płukanie instalacji centralnego ogrzewania. o Podłączyć i uruchomić nagrzewnice na instalacji c. o. o Montaż regulatorów z programowanym nastawnikiem obrotów o Sporządzić dokumentację powykonawczą ( branża sanitarna). 3.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1. Demontaż i ponowny montaż sygnalizatora zewnętrznego. 2. Montaż instalacji odgromowej- zwody poziome i pionowe. 3. Podłączenie przewodów w gniazdach. 4. Badania i pomiary instalacji odgromowej -metryka instalacji odgromowej. 5. Badania i pomiary instalacji uziemiającej. 6. Badania i pomiary instalacji elektrycznej. 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45324000-4
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45421000-4, 45331000-6, 45231000-5, 45311000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1966334.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JUKABUD Sp. z o.o.,  ,  ul. Bolesława Krzywoustego 6-12,  51-165,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2108751.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2108751.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3084202.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.