eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych Zadanie 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów Zadanie 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek Zadanie 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Ostrowiec Świętokrzyski: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych Zadanie 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów Zadanie 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek Zadanie 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice
Numer ogłoszenia: 77193 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów , ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653838, faks 041 2651038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych Zadanie 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów Zadanie 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek Zadanie 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zad. 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi - powierzchnia 2967m2 Wyszczególnienie robót: 1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę. 3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca. 4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń. 5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 2. Zad. 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi - powierzchnia 1267 m2 Wyszczególnienie robót: 1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę. 3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca. 4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń. 5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 3. Zad. 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek Powierzchnia 1089m2 1. Mechaniczne wykonanie koryta 2. Wykonanie podbudowy 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej 4. Wykonanie krawężnika 5. Regulacja studzienek kanalizacyjnych , hydrantów i zasuw wodociągowych 6. Ścinanie poboczy /darniny lub gruntu/ z wyrównaniem i nadaniem wymaganego spadku oraz załadowanie nadmiaru ścinki na samochód samowyładowczy i odwiezieniem 4. Zad. 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice Długość 651,58 m o szerokości 3m-4,5m 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 2. Wykonanie podbudowy 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej 4. wykonanie przepustów 5. wykonanie zjazdów Załączona dokumentacja techniczna zawiera w projekcie również odwodnienie przedmiotowej drogi nie będące elementem przetargu oraz nie podlegające wycenie. 5. Zad. 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice Powierzchnia 1836,00 m2. 1.Oczyszczenie podbudowy lub nawierzchni z zanieczyszczeń ręcznie szczotkami stalowymi, z piasawy lub mechanicznie szczotką ciągnioną przez ciągnik, polewanie wodą wężem z cysterny przy czyszczeniu mechanicznym, ręczne odspojenie stwardniałych zanieczyszczeń. 2.Napełnienie skrapiarek lepiszczem, podgrzanie lepiszcza do wymaganej temperatury, skropienie ręczne wężem oczyszczonej podbudowy lub nawierzchni. 3.Wykonanie nawierzchni asfaltowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym (dla zadania nr 4) stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ (pod nazwą dokumentacja) oraz zapisach niniejszej SIWZ. Nazwy własne materiałów i urządzeń są przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne-spełniające wymagania określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą udzielane w przypadku pojawienia się ubytków w nawierzchniach dróg oraz w przypadkach uszkodzenia nawierzchni dróg, chodników na skutek awarii wodociągów, sieci kanalizacyjnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio do zadań: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych - 10 000,00 zł Zadanie 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów - 4 000,00 zł Zadanie 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek - 4 500,00 zł Zadanie 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice - 6 000,00 zł Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice - 1 200,00 zł w terminie do dnia 11.06.2015 r. do godziny 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 4. Wadium wpłacane w pieniądzu winno znajdować się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia w wyznaczonym terminie wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, a w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. UWAGA! W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy zsumować wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznych oraz odpowiadają swoją wartością (minimum 70 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zadanie 2 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Bodzechów - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznych oraz odpowiadają swoją wartością (minimum 70 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zadanie 3 - Remont drogi w miejscowości Denkówek - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznych oraz odpowiadają swoją wartością (minimum 120 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zadanie 4 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ew. działki 14 i 16 w miejscowości Broniszowice - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznych oraz odpowiadają swoją wartością (minimum 120 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Jędrzejowice - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. robota budowlana polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznych oraz odpowiadają swoją wartością (minimum 120 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za wykonawcę spełniającego ten warunek uzna się takiego wykonawcę, który dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Wymagane jest wskazanie tej osoby oraz złożenie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św., pokój nr 12 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.