eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Roboty górnicze w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77127 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Bytom: "Roboty górnicze w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 276902504, ul. Strzelców Bytomskich  207, 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.srk.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.srk.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
41-914 Bytom, ul. Strzelcw Bytomskich 207 - Sekretariat (II piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Roboty górnicze w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Numer referencyjny: CZOK/16/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty górnicze w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: Część I Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Wykonanie płyty zamykającej szyb "Siemianowice III" na poz. 206 m. Część II Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Wzmocnienie przekopu głównego na poz. 206 m i 321 m (Bańgów) odcinkami - łącznie 150 m. Część III Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Kotwienie przekopu zachodniego na poz. 321 m (Chorzów) odcinkami - łącznie 45 m. Część IV Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Przebudowa chodnika wentylacyjnego w pokł. 510 poz. 321 m na długości 70 mb odcinkami. Część V Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Przebudowa przecinki do chodnika wodnego z przekopu głównego poz. 321 m na odcinku 10 mb wraz z wytransportowaniem urobku. Część VI Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Usunięcie skutków obwału skał stropowych w chodniku łączącym osadniki stare z nowymi wraz z przebudową poz. 630 m. Część VII Pompownia stacjonarna "Jan Kanty". Wzmocnienie tamy izolacyjnej Ti172 w przekopie głównym poz. 270 m - zabudowa tamy ryglowo - filtracyjnej. Część VIII Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Przebudowa przekopu równoległego na poz. 825 m. Część IX Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Wzmocnienie obudowy wyrobisk górniczych na poz. 825. Część X Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Remont obudowy szybu "Staszic" około 120 m3 Część XI Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Przebudowa, wzmocnienie - objazd szybu "Mieczysław" oraz wlot do komory pomp poz. 825 m. Część XII Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Remont obudowy szybu "Gigant" około 120 m3 Część XIII Pompownia stacjonarna "Szombierki". Remont obudowy szybu Ewa około 25 m3 Część XIV Pompownia stacjonarna "Dębieńsko". Przebudowa lunety rurowej na poz. 410 m na dł. 45 m.

II.5) Główny kod CPV: 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe: PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a) wartość stanowi mniej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia w zakresie: - min. 3 osoby dozoru ruchu górniczego (min. 1 osoba na zmianę) stale nadzorujące prace związane z realizacją prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. (Dz. U. Nr 275) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego w zakresie części I - XIV, - min. 12 pracowników brygad (min. 4 osoby na zmianę), w tym min. 2 górników na zmianę, z których jeden będzie pełnił funkcję przodowego brygady, w zakresie części I - XIV, - min. 12 pracowników brygad (min. 4 osoby na zmianę), w tym min. 2 górników na zmianę, z których jeden będzie posiadał uprawnienia górnika - rabunkarza, a drugi będzie pełnił funkcję przodowego brygady w zakresie części IV,V,VI,VII,VIII, XI, XIV, b) należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na: * Część II - IX, XI, XIV - przebudowie, wpinaniu dodatkowych odrzwi obudowy chodnikowej i/lub na rabunku starej obudowy chodnikowej i zabudowie nowej obudowy chodnikowej o wartości minimum: Część II: 200 000,00 zł brutto; Część III: 100 000,00 zł brutto; Część IV: 200 000,00 zł brutto; Część V: 70 000,00 zł brutto; Część VI: 400 000,00 zł brutto; Część VII: 40 000,00 zł brutto; Część VIII: 150 000,00 zł brutto; Część IX: 900 000,00 zł brutto; Część XI: 200 000,00 zł brutto; Część XIV: 100 000,00 zł brutto * Część I, X, XII, XIII - remoncie i/lub naprawie i/lub wymianie obudowy murowej w szybach o wartości minimum Część I: 100 000,00 zł brutto; Część X: 200 000,00 zł brutto; Część XII: 200 000,00 zł brutto; Część XIII: 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 4 - wzór dokumentu. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. załącznik nr 5 - wzór dokumentu. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - załącznik nr 6 - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Wykonawca w druku "OFERTA - załącznik nr 2 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć oświadczenie z tytułu gwarancji. 2. Kopia certyfikatów - zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 3 załącznika nr 3 do SIWZ - załącznik nr 7 - wzór dokumentu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 - wzór dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5 800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100) Część II: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Część III: 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100) Część IV: 13 700,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemset złotych 00/100) Część V: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100) Część VI: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Część VII: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część VIII: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Część IX: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) Część X: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) Część XI: 9 600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych 00/100) Część XII:13 400,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta złotych 00/100) Część XIII: 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100) Część XIV: 6 700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno - prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". Wykonanie płyty zamykającej szyb "Siemianowice III" na poz. 206 m.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, * Zabezpieczenie części szybu Siemianowice III za pomocą płyty zamykającej szyb na poziomie 206m zgodnie z projektem technicznym, * Przystosowanie pomostu przykrywającego szyb Siemianowice III do możliwości wprowadzenia kamery rewizyjnej poniżej poz.206 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". "Wzmocnienie przekopu głównego na poz. 206 m i 321 m (Bańgów) odcinkami - łącznie 150 m"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie projektu technicznego dotyczącego obudowy kotwowej przez uprawnionego rzeczoznawcę ds. Ruchu Zakładu Górniczego. * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, * Transport materiałów: ? ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Bańgów" ? transport ręczny kołowy z podszybia szybu "Bańgów" na poz. 206 m. do miejsca kotwienia w przekopie głównym, ? transport ręczny kołowy z podszybia szybu "Bańgów" na poz. 321m. do pochylni materiałowej (ok. 50m.), transport linowy szynowy (ok. 60m.) do miejsca kotwienia na poz. 321m. * Zamawiający zapewnia transport materiałów i załogi szybem "Bańgów", * Kotwienie przekopu głównego poz. 206 m. (odcinki bez obudowy) ? zakotwienie min. 6 kotew z wykorzystaniem siatki naprawczej po obwodzie wyrobiska na długości 100m. (odcinkami określonymi przez Zamawiającego) w odstępach max. 1m, pomiędzy kolejnymi wieńcami kotew. * Kotwienie przekopu głównego poz. 321 m. (odcinki z obudową murową) ? zakotwienie min. 6 kotew z wykorzystaniem siatki naprawczej po obwodzie wyrobiska na długości 50m. (odcinkami określonymi przez Zamawiającego) w odstępach max. 1m, pomiędzy kolejnymi wieńcami kotew. * Zamawiający nie zapewnia sprężonego powietrza do wykonywania robót. * Zamawiający nie zapewnia siatki bazaltowej dla zabezpieczenia stropu i ociosów wyrobiska. * Zamawiający nie zapewnia obsługi kołowrotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". "Kotwienie przekopu zachodniego na poz. 321 m (Chorzów) odcinkami - łącznie 45 m"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie projektu technicznego dotyczącego obudowy kotwowej przez uprawnionego rzeczoznawcę ds. Ruchu Zakładu Górniczego. * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, * Transport materiałów: - ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Kolejowy I" oraz - transport ręczny z podszybia szybu "Kolejowy I" na poz. 321 m. do miejsca kotwienia w przekopie zachodnim, * Zamawiający zapewnia transport materiałów i załogi szybem "Kolejowy I", * Kotwienie przekopu zachodniego poz. 321 m. (odcinki bez obudowy) ? zakotwienie min. 8 kotew z wykorzystaniem siatki naprawczej po obwodzie wyrobiska na długości 45m. (odcinkami określonymi przez Zamawiającego) w odstępach max. 1m, pomiędzy kolejnymi wieńcami kotew. * Zamawiający nie zapewnia siatki bazaltowej dla zabezpieczenia stropu i ociosów wyrobiska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". "Przebudowa chodnika wentylacyjnego w pokł. 510 poz. 321 m na długości 70 mb odcinkami"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup oraz dostawę materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy, * Przebudowę około 70mb chodnika wentylacyjnego w pokładzie 510 w obudowie ŁP o profilu V25/1 w miejscach wyznaczonym przez Zamawiającego, * Posadowienie łuków ociosowych na stopach podporowych stalowych, * Wymiana starej wykładki na nową (okładzina żelbetowa układana na łukach stropnicowych na pełno oraz ażurowo na łukach ociosowych), * Zdemontowaną obudowę TH wytransportować na przekop główny w rejon podszybia szybu Kolejowy I, * Wyspągowanie i wyczyszczenie wyrobiska z nagromadzonego urobku celem uzyskania pełnych gabarytów, * Transport materiałów - ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Kolejowy I" - z podszybia szybu "Kolejowy I" do chodnika wentylacyjnego w pokładzie 510 transport ręczny i ręczny kołowy ok. 1100 m, * Transport urobku: - z miejsca wykonywania robót (tj. chodnik wentylacyjny w pokładzie 510) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ok. 150 m, * Zamawiający zapewnia obsługę i transport szybem "Kolejowy I",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". "Przebudowa przecinki do chodnika wodnego z przekopu głównego poz. 321 m na odcinku 10 mb wraz z wytransportowaniem urobku".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania wzmocnienia. * dostarczenie certyfikatów zgodności oraz atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania, * Przebudowa wyrobiska (szer. 3,2m. - 3,3m.) na długości 10mb z rozstawem odrzwi max. 1,0 m. z opinką żelbetową układaną ażurowo na ociosach, w stropie układaną na pełno, * Wytransportowanie urobku zalegającego na spągu oraz zdemontowanej obudowy na powierzchnię z utylizacją urobku. * Wypełnienie wyrw w stropie i ociosach. * Wyspągowanie wyrobiska na odcinku około 10 m.: ? na spągu zalega urobek sypki i kamień z uszkodzonej opinki stropu i ociosów na wys. średnio 1,5m. od spągu. ? transport urobku i kamienia - około 100m., transport ręczny kołowy na podszybie szybu "Kolejowy I" oraz do wyznaczonego miejsca przez Zamawiającego na powierzchni odległość do 50m. * Transport ręczny materiałów do miejsca prowadzenia robót - odległość około 100m. od szybu "Kolejowy I" w tym: ? ręczny na zrąb szybu "Kolejowy I", ? ręczny kołowy z podszybia szybu "Kolejowy I" poz. 321m. do skrzyżowania z przecinką do chodnika wodnego poz.321m ok.100 m, * Zamawiający zapewnia transport materiałów i ludzi szybem "Kolejowy I ",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Siemianowice". "Usunięcie skutków obwału skał stropowych w chodniku łączącym osadniki stare z nowymi wraz z przebudową poz. 630 m".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup, dostawa materiałów, * Załadunek materiałów na jednostki transportowe Zamawiającego na placu składowym, transport materiałów ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Kolejowy I" oraz z podszybia szybu "Kolejowy I" na poz. 630m do miejsca wykonywania przebudowy i wpinania w chodniku wodnym (ok. 400 m.) * Zamawiający zapewnia obsługę i transport szybem "Kolejowy I ", * Usunięcie skutków obwału oraz przebudowa skrzyżowania oraz wpinanie dodatkowej obudowy w tym: - wytransportowanie urobku (w chwili obecnej ok. 120 m3) powstałego na skutek zawału skał stropowych z rejonu skrzyżowania chodnika łączącego osadniki z osadnikiem II oraz z chodnika łączącego osadniki, - utylizacja urobku poza teren Pompowni "Siemianowice", - wpinanie na odcinku 40 mb w chodniku łączącym osadniki stare z nowymi pomiędzy starą obudowę KSKO-8 nową obudowę ŁP o profilu V29/7, z podziałką max 1,0m wraz z opinką z okładziny żelbetowej na pełno, - przebudowa skrzyżowania (odcinek ok. 10 mb) chodnika łączącego osadniki z osadnikiem II w obudowie V29/7, z podziałką max 1,0m wraz z opinką z okładziny żelbetowej na pełno oraz wykasztowanie pomiędzy górotworem a nową obudową. - wyspągowanie i wyczyszczenie wyrobisk z nagromadzonego urobku na odcinku wzmacnianym celem uporządkowania osadnika,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Jan Kanty". Wzmocnienie tamy izolacyjnej Ti172 w przekopie głównym poz. 270 m - zabudowa tamy ryglowo - filtracyjnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, * Transport ręczny materiałów do miejsca prowadzenia robót - odległość około 450m. od szybu "Witold I" w tym: - ręczny na zrąb szybu "Witold I", - ręczny kołowy z podszybia szybu "Witold I" poz. 270m. do skrzyżowania z przekopem głównym ok.300 m, - transport ręczny do tamy izolacyjnej Ti 172 - ok. 150m * Zabudowę 2 rur O500 w tamie izolacyjnej Ti 172 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, * Wykonanie wzmocnienia tamy izolacyjnej Ti 172 poprzez zabudowę tamy ryglowo - filtracyjnej, * Zamawiający zapewnia transport załogi i materiału szybem "Witold I"
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Pstrowski". "Przebudowa przekopu równoległego na poz. 825 m"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup oraz dostawę materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy, * Przebudowę ok. 40 mb przekopu równoległego poz.825m w obudowie ŁP o profilu V25/7 z podziałką co jeden metr. * Posadowienie łuków ociosowych na stopach podporowych stalowych, * Wymiana starej wykładki na nową, okładzina żelbetowa układana na łukach stropnicowych na sztorc oraz ażurowo na łukach ociosowych, * Zdemontowaną obudowę V, TH wytransportować na przekop północny w rejon podszybia szybu "Gigant", * Wyspągowanie i wyczyszczenie wyrobiska z urobku po przebudowie, * Transport materiałów - ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Gigant" - ręczny kołowy z podszybia szybu "Gigant" do przekopu równoległego ok. 300 m, * Transport urobku z miejsca wykonywania robót tj. z przekopu równoległego przecinką do pochylni odstawczej ok. 130 m (transport ręczny ) * Zamawiający zapewnia obsługę i transport szybem "Gigant",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Pstrowski". "Wzmocnienie obudowy wyrobisk górniczych na poz. 825 m"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania wzmocnienia. * Zabudowa dodatkowej obudowy łukowej ŁP-8/V25 pod istniejącą obudową murową na długości ok. 45m w objeździe szybu Gigant poz.825m z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. * Wzmocnienie obudowy w objeździe szybu Gigant poz.825m poprzez zabudowę podciągu stalowego o profilu V29 w osi wyrobiska na długości ok. 80m do zawieszenia trasy kolejki podwieszanej, * Zabudowa dodatkowej obudowy łukowej ŁP-7/V25 pod istniejącą na długości ok.330m w przekopie łączącym i objeździe szybu Mieczysław z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. * Zabudowa dodatkowej obudowy łukowej wielkogabarytowej pod istniejącą obudową odcinkami o łącznej długości ok.45m w przekopie łączącym z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. (w zależności od warunków geologicznych dopuszcza się stosowanie opinki innego typu lub sposobu układania po uzyskaniu zgody Zamawiającego), * Wzmocnienie obudowy w przekopie łączącym poz.825m poprzez zabudowę podciągu stalowego o profilu V29 w osi wyrobiska na odcinkami o łącznej długości ok. 300m do zawieszenia trasy kolejki podwieszanej, * Posadowienie łuków ociosowych na stopach podporowych stalowych, * Ułożenie, odtworzenie brakującego odcinka ścieku. * Wypełnienie - wykasztowanie - pustek, wyrw w stropie i ociosie. ? wyspągowanie, usunięcie urobku, * Transport ręczny materiałów do miejsca prowadzenia robót - odległość około 600m od szybu "Gigant" w tym: ? ręczny na zrąb szybu "Gigant", ? ręczny kołowy z podszybia szybu "Gigant" poz.825m do przekopu łączącego poz.825m ok.600 m, * Zamawiający zapewnia transport materiałów i ludzi szybem "Gigant ",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Pstrowski". "Remont obudowy szybu "Staszic" około 120 m3"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu "Staszic" o łącznej objętości 120m3 poprzez usunięcie (wymiana) uszkodzonych fragmentów obudowy cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi w uzgodnieniu z zamawiającym, uzupełnienie spoin muru oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: ? Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG / CZOK. ? Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu "Staszic" niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: ? zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, ? zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, ? zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, ? uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza. Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym ( cegła klinkierową, bloczkami betonowymi) oraz uzupełnienie spoin muru, usunięcie nacieków narostów mineralnych o łącznej objętości 120m3 w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: Dostarczenia certyfikatu zgodności oraz atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Pstrowski". Przebudowa, wzmocnienie - objazd szybu "Mieczysław" oraz wlot do komory pomp poz. 825 m

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót zatwierdzonych przez KRZG Zamawiającego. * Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania wzmocnienia. * Przebudowa wyrobiska do formatu ŁP-7/V25 na długości 15m w objeździe szybu Mieczysław z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. * Przebudowa wyrobiska ( obecnie obudowa murowa ) do formatu ŁP-7/V25 na długości ok.15m na wejściu z objazdu szybu Mieczysław do przekopu do komory pomp z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. * Przebudowa wyrobiska do formatu ŁP-7/V25 na długości 10m w przekopie do komory pomp z rozstawem odrzwi max. 1,0 m wraz z opinką żelbetową w stropie układaną ażurowo, na ociosach siatka okładzinowa. (w zależności od warunków geologicznych dopuszcza się stosowanie opinki innego typu lub sposobu układania po uzyskaniu zgody Zamawiającego), * Ułożenie, odtworzenie brakującego odcinka ścieku. * Wypełnienie - wykasztowanie - wyrw w stropie i ociosie. ? wyspągowanie, usunięcie urobku, ? transport urobku i kamienia do wyznaczonego miejsca przez Zamawiającego na odległość do 250m. * Transport ręczny materiałów do miejsca prowadzenia robót - odległość około 600m od szybu "Gigant" w tym: ? ręczny na zrąb szybu "Gigant", ? ręczny kołowy z podszybia szybu "Gigant" poz.825m do przekopu łączącego poz.825m ok.600 m, * Zamawiający zapewnia transport materiałów i ludzi szybem "Gigant ",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Pstrowski". "Remont obudowy szybu "Gigant" około 120 m3"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu "Gigant" o łącznej objętości 120m3 poprzez usunięcie (wymiana) uszkodzonych fragmentów obudowy cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi w uzgodnieniu z zamawiajacym, uzupełnienie spoin muru oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: ? Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG/CZOK. ? Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu "Gigant" niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: ? zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, ? zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, ? zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, ? uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza. Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym ( cegła klinkierową, bloczkami betonowymi) oraz uzupełnienie spoin muru, usunięcie nacieków narostów mineralnych o łącznej objętości 120m3 w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Szombierki". "Remont obudowy szybu Ewa około 25 m3"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu "Ewa" o łącznej objętości 25m3 cegłą klinkierową lub kostka betonowa (w zależności od rodzaju obmurza), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez usunięcie nacieków, narostów mineralnych, naprawę uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki na głębokość minimum 0,7m materiałem budowlanym w rej. wykonywanych prac. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: ? Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG CZOK. ? Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu "Ewa" niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. ? Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: - zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, - zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, - zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, - uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza ? Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym ( cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi ) o łącznej objętości około 25 m3 następującym rejonie szybu "Ewa": - poz. 250m - strona południowa zachodnia - odcinkami wskazanymi przez Zamawiajacego, lub winnym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. oraz usunięcie : - nacieków, narostów mineralnych, ? Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu ( rząpie szybu "Ewa"). Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: ? Dostarczenia certyfikatu zgodności oraz atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Pompownia stacjonarna "Dębieńsko". "Przebudowa lunety rurowej na poz. 410 m na dł. 45 m odcinkami"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: * Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG CZOK. * Zakup oraz dostawę materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy, * Przebudowę około 45 mb lunety rurowej w obudowie ŁP o profilu V25/4 w miejscach wyznaczonym przez Zamawiającego, * Posadowienie łuków ociosowych na stopach podporowych stalowych, * Wymiana starej wykładki na nową (okładzina żelbetowa układana na łukach stropnicowych na pełno oraz ażurowo na łukach ociosowych), * Zdemontowaną obudowę TH wytransportować na podszybie szybu Jan III na poz. 410m * Wyspągowanie i wyczyszczenie wyrobiska z nagromadzonego urobku celem uzyskania pełnych gabarytów na odcinku przebudowy, * Transport materiałów - ręczny z placu składowego na zrąb szybu "Jan III" - z podszybia szybu Jan III, transport kołowy do obiegu wozów do szybu Jan III, obieg wozów próżnych, przekop gł. zach., do KPGO, transport ręczny do miejsca wykonywania robót w lunecie rurowej (cecha 120-160, cecha 200-205) * Transport urobku: - z miejsca wykonywania robót (tj. lunety rurowej na poz. 410m) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. przekop główny zachodni przy wlocie do KPGO * Zamawiający zapewnia obsługę i transport szybem "Jan III ",
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.