eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz km 320,184-320,414

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Słupsk: Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz km 320,184-320,414
Numer ogłoszenia: 77069 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz km 320,184-320,414.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa opaski brzegowej w Ustroniu Morskim, km 319,814-320,184 oraz 320,184-320,414. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. inwentaryzację stanu technicznego budynków sąsiedniej zabudowy kubaturowej towarzyszącej przebudowywanej opasce brzegowej - w ramach niniejszej inwentaryzacji należy wykonać pełną inwentaryzację obiektów oraz ich stanu technicznego wraz z udokumentowaniem fotograficznym i założeniem ewentualnym baz pomiarowych przemieszczeń wyselekcjonowanych spękań lub innych uszkodzeń, które mogą ulec pogłębieniu w trakcie prowadzenia prac budowlanych. Opracowanie będące udokumentowaniem przeprowadzonej inwentaryzacji winno zawierać: opis techniczny obiektu, dostrzeżone uszkodzenia lub zniszczenia, analizę odporności obiektu na wstrząsy, rzuty i przekroje charakterystyczne, ewentualny plan rozmieszczenia baz pomiarowych, plan rozmieszczenia reperów pomiaru przemieszczeń dla niwelacji precyzyjnej, dokumentację fotograficzną wraz z opisem zdjęć, wersję elektroniczna opracowania na CD, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania opracowań przeanalizuje wszystkie obiekty znajdujących się na wskazanych w dokumentacji projektowej działkach i określi dla których obiektów wykonanie niniejszej inwentaryzacji będzie obligatoryjne. Inwestor zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia listy obiektów objętych monitoringiem. Założone w trakcie prac inwentaryzacyjnych szczelinomierze muszą posiadać jednoznacznie udokumentowany stan 0 tzw. przedinwestycyjny. Inwestor solidarnie z Wykonawcą odpowiada za udostępnienie przedmiotowych obiektów celem przeprowadzenia inwentaryzacji; 2.2. pomiar drgań budynków - Wykonawca przeprowadzi w trakcie trwania inwestycji przynajmniej cztery serie pomiarów drgań na obiektach zatwierdzonych przez Inwestora do monitoringu drgań w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz każdorazowo na wniosek Inspektora nadzoru lub Kierownika budowy, pomiary należy realizować w sposób ciągły od chwili uruchomienia urządzenia do pogrążania ścianki szczelnej w taki sposób by rejestrować punkt rezonansu pracy urządzenia, z przeprowadzonych pomiarów Wykonawca każdorazowo sporządzi sprawozdanie pisemne, niniejsze sprawozdanie winno zawierać następujące części: opis techniczny, zestawienie wyników pomiarów, plan lokalizacyjny punktów pomiarowych, interpretacje uzyskanych wyników i wnioski, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. + wersja elektroniczna na CD, na podstawie przeprowadzonych pomiarów Kierownik budowy i Inspektor nadzoru dokonują przyjęcia parametrów technologicznych prac kafarowych z akceptacją Nadzoru autorskiego projektu; 2.3. niwelację precyzyjną - Wykonawca przeprowadzi w trakcie trwania inwestycji przynajmniej trzy serie pomiarów precyzyjnych przemieszczeń osadzonych punktów wysokościowych rozmieszczonych na obiektach objętych monitoringiem, liczba punktów oraz ich rozmieszczenie podlega zatwierdzeniu przez Nadzór autorski projektu; z przeprowadzonych pomiarów Wykonawca każdorazowo sporządzi sprawozdanie pisemne, niniejsze sprawozdanie winno zawierać następujące części: opis techniczny, zestawienie wyników pomiarów, plan lokalizacyjny punktów pomiarowych, interpretacje uzyskanych wyników i wnioski, nakład dokumentacji w wersji papierowej: 4 egz. + wersja elektroniczna na CD, dodatkowo do dokumentacji pierwszego pomiaru (bazowego) należy dołączyć karty osadzenia punktów pomiarowych, na podstawie przeprowadzonych pomiarów Kierownik budowy i Inspektor nadzoru dokonują przyjęcia parametrów technologicznych prac kafarowych z akceptacją Nadzoru autorskiego projektu; 2.4. geodezyjną obsługę inwestycji - zakres robót obejmuje wszystkie niezbędne prace geodezyjne służące realizacji przedmiotowej inwestycji łącznie z pracami przygotowawczymi do robót budowlanych jaki i po ich zakończeniu służące wykonaniu wszelkich dokumentów i dokumentacji przewidzianych po realizacji robót a służących: wykonaniu dokumentacji powykonawczej, prawidłowemu rozliczeniu robót budowlanych, inwentaryzacji wszelkich zmian wprowadzonych w dokumentację projektową; 2.5. przebudowę opaski brzegowej. Zamierzenie budowlane polegać będzie na przebudowie opaski brzegowej na ściance szczelnej wraz z narzutem z gwiazdobloków i kamienia łamanego. Opaska ma stanowić umocnienie podnóża skarpy klifu, wraz z jego podparciem, bezpośrednio zabezpieczając przed możliwością wystąpienia ruchów osuwiskowych klifu. Kolejność wykonywania robót: -rozbiórka istniejącego umocnienia z gwiazdobloków; -rozbiórka oczepu żelbetowego; -wyrównanie terenu i profilowanie skarpy wydmy, wykop technologiczny; -ewentualne skrócenie istniejącej ścianki szczelnej; -ewentualne wykonanie nowej ścianki szczelnej; -wykonanie oczepu żelbetowego; -wykonanie filtra odwrotnego od strony odlądowej; -ułożenie warstwy geotkaniny od strony odwodnej; -wykonanie materaca gabionowego; -wykonanie narzutu z kamienia 60-200 kg; -wykonanie narzutu z kamienia 600-1200 kg Opis konstrukcji: Istniejącą ściankę szczelną należy oczyścić poprzez zastosowanie technologii strumieniowo-ściernej. W przypadku potrzeby wykonania nowej ścianki szczelnej zostanie ona przesunięta od starej o ok. 0,5 m. Przed wykonaniem oczepu należy założyć kleszcze stalowe. Następnie wykonane zostanie zbrojenie oczepu żelbetowego w postaci prętów głównych. Oczep zostanie wykonany z betonu i posiadać będzie wymiar 85x80 cm (wraz z parapetem odrzutowym). Od strony odlądowej zostanie wykonany wykop roboczy o nachyleniu 3:1 do głębokości +1,50m npm. W wykopie zostanie wykonany dwuwarstwowy filtr odwrotny w postaci zasypu żwirem filtracyjnym w geotkaninie filtracyjnej. Na koronie tego filtru zostanie ułożona warstwa z materacu gabionowego o wymiarach 3x0,8x0,2 m. Rzędna korony filtru odwrotnego wynosi +3,30m npm. Rzędna korony materaca gabionowego na filtrze odwrotnym wynosi+3,50 m. Po stronie odwodnej po dokonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać korytowanie celem utworzenia zagłębienia pod stopę podtrzymującą narzut kamienny. Rzędna dna wynosi + 0,15 m npm. dodatkowo należy zabezpieczyć ściankę szczelną poprzez ustawienie materaca faszynowego gr. 0,2 m. Następnie należy wyłożyć wykop geotkaniny filtracyjną. Na geotkaninie należy wykonać warstwę wyrównującą w postaci materaca gabionowego o wymiarach 3,0x2,0x0,3m. Na materacu gabionowym zostanie wykonany narzut kamienny o ciężarze 60-200 kg do rzędnej +1,50m npm. Następnie zostanie wykonana warstwa narzutu kamiennego z bloków 600-1200 kg ułożonych do rzędnej +2,60 m npm. Uwagi: -Prace związane z realizacją zadania należy rozpocząć nie wcześniej niż 25 sierpnia 2015 r. -Wnioski materiałowe, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć do akceptacji Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy. 2.6. wykonanie kompletu dokumentacji powykonawczej dla całości robót budowlanych; 2.7. wymaga się złożenia kompletu wszystkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień w celu uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego; 2.8. uwagi wstępne: a) wezbrania sztormowe i sztormy: W przypadku wystąpienia znacznych sztormów i wezbrań sztormowych Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach hydrologicznych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej. b) niskie temperatury: W przypadku wystąpienia znacznych obniżonych temperatur Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach temperaturowych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń oraz technologii może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej; c) intensywne opady atmosferyczne: W przypadku wystąpienia znacznych opadów atmosferycznych Wykonawca winien zawczasu zabezpieczyć rozpoczęty front robót przed skutkami wskazanego czynnika. Projekt zakłada realizacje robót w uśrednionych warunkach atmosferycznych. W przypadku wystąpienia stanów ekstremalnych zakres i sposób zabezpieczeń oraz technologii może odbiegać od przyjętych w dokumentacji projektowej ale tylko po wcześniejszym uzyskaniu aprobaty nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania w kosztach ogólnych w złożonej ofercie bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej; d) zabezpieczenie terenu budowy: Obszar objęty inwestycją jest zlokalizowany na obszarze pasa technicznego brzegu morskiego - plaży. W takim przypadku naturalnym czynnikiem utrudniającym prowadzenie robót budowlanych jest praktycznie nie do zatrzymania ruch turystyczny. Doświadczenie w realizacji tego rodzaju obiektów w zbliżonych lokalizacjach wskazują na fakt ignorowania wszelkich zakazów i ograniczeń administracyjnych. Projektant jak i Inwestor nie odpowiada za działania sprzeczne z prawem osób trzecich. Wykonawca winien w swojej ofercie przewidzieć takie działania i związane z tym niezbędne koszty zabezpieczeń oraz możliwy wpływ tych działań na postęp robót; e) drogi dojazdowe: Po stronie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie ewentualnych uzgodnień z ich właścicielami, jak i koszty związane z ich naprawą uwzględnione w kosztach realizacji bez wydzielania osobnej pozycji kosztorysowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki od nr 8 do 11 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 45.24.31.00 - Roboty w zakresie zabezpieczenia klifów 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie opaski brzegowej, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1998 nr 101 poz. 645), o wartości minimum 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych) brutto każda (roboty wykonane w ramach jednej umowy (kontraktu) Zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującej się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczeniem w kierowaniu minimum 2 (dwiema) robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie morskich budowli hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto (trzy miliony złotych) każda robota (całkowite wynagrodzenie wykonawcy robót budowlanych);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, kosztorys ofertowy, dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zaistnienia siły wyższej, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, c) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, d) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, e) konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, f) konieczności wykonania badań, monitoringu, g) wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich lub nieprzewidzianych prac związanych z usuwaniem niezinwentaryzowanych sieci, h) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy; 2. ceny brutto, oprócz zmian wynikających z zastosowanego wynagrodzenia kosztorysowego, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy; 3. sposobu spełnienia świadczenia stron w przypadku wystąpienia konieczności zmian w dokumentacji projektowej, związanych z realizacją niezbędnych robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub zaniechania wykonywania części robót, a które to roboty stały się niezbędne (lub zbędne) do uzyskania założonego efektu użytkowego, lub ich konieczność wynika z wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, w tym siły wyższej lub/i usunięcia wad dokumentacji projektowej - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną); 4. zapis punktu 23.8.3 nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym siły wyższej, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac przywracających stan poprzedni (tzn. odtworzenia robót wykonanych) na własny koszt, bez żądania z tego tytułu dodatkowego (ponownego wynagrodzenia); 5. wymagań dotyczących umów o podwykonawstwo; 6. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 11.3. SIWZ; 7. osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 8.1.3. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego; dla swojej ważności niniejsza zmiana nie wymaga aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (II piętro, Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.