eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków oraz przykanalikami w miejscowości Dobra i Długa Wieś - etap X

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Dobra: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków oraz przykanalikami w miejscowości Dobra i Długa Wieś - etap X
Numer ogłoszenia: 77023 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dobra.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków oraz przykanalikami w miejscowości Dobra i Długa Wieś - etap X.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1SIEĆ KANALIZACYJNA - ROBOTY ZIEMNE, 1.1 Sieć kanalizacyjna, 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym 2,120 km 2 Wykopy z zasypaniem koparkami podsiębiernymi 1,00 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t wykonywane w gruncie kat. III-IV o ścianach zabezpieczonych obudową - typ boksowy (odcinki S16-S20, S1-S10, S10-K1) - 2577,560 m3 3 Wykopy z zasypaniem koparkami podsiębiernymi 1,00 m3 wykonywane w gruncie kat. III-IV o ścianach zabezpieczonych obudową - typ boksowy - bez transportu - 418,000 m3 4 Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m - 149,778 m3 5 Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. III-IV; głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m - 149,778 m3 6 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 54,071 m3 7 Kruszywo na wymianę gruntu i zasypanie rowu z dowozem samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km grunt.kat. III - 2625,517 m3 8 Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III - 518,000 m3 9 Zagęszczenie zasypki zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 0.98 - 667,778 m3 10 Igłofiltry o śr. do 50 mm wpłukiwane w grunt bezpośrednio bez obsypki na głębokość do 4 m - 653,000 szt. 11 Pompowanie wody przy odwadnianiu igłofiltrami - 110,000 godz. 1.2 Przepompownie ścieków 12 Wykopy z zasypaniem, wykonywane w gruncie kat. III, o ścianach zabezpieczonych obudową - typ słupowy, przy głębokości 7,20 m; szerokość wykopu 2,0-3,0 m - 33,000 m3 13 Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 3.0 m, szerokość 2.6-4.5 m - 1,000 m3 14 Igłofiltry o śr. do 50 mm wpłukiwane w grunt bezpośrednio bez obsypki na głębokość do 6 m - 10,000 szt. 15 Pompowanie wody przy odwodnieniu igłofiltrami - 96,000 godz. 16 Kruszywo na wymianę gruntu i zasypanie wykopu z dowozem samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km grunt. kat. III - 27,800 m3 17 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 na odkład w gruncie kat. III - 9,000 m3 18 Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III - 9,000 m3 19 Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III - 24,000 m2 2 SIEĆ KANALIZACYJNA - roboty montażowe 2.1 Sieć kanalizacyjna 20 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15 cm- rurociąg grawitacyjny - 106,128 m3 21 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm - 43,140 m3 22 Kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 200/5,9 mm klasy S - 980,400 m 23 Odgałęzienia - kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 200/5,9 mm klasy S -3,000 m 24 Odgałęzienia - kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 160/4,7 mm klasy S - 319,500 m 25 Sieci kanalizacji tłocznej - montaż rurociągów z rur polietylenowych TSPE o średnicy zewnętrznej 90/8,2 mm - 815,000 m 26 Rurociąg tłoczny - montaż kształtek ciśnieniowych PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o średnicy zewnętrznej do 90 mm - 10,000 szt 27 Studnie rozprężne z betonu B-45 z kręgów betonowych o śr. 1000 mm z prefabrykowaną kinetą w gotowym wykopie o głębokości 1,20 m - 1,000 stud. 28 Studnie napowietrzająca z betonu B-45 z kręgów betonowych o śr. 1000 mm z prefabrykowaną kinetą w gotowym wykopie o głębokości 1,20 m - 1,000 stud. 29 Studnie płucząca z kręgów betonowych o śr. 1500 mm w gotowym wykopie o głębok. 1,7m - 1,000 studni 30 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 7,000 studni 31 Studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 400 mm - zamknięcie rurą teleskopową 13,000 szt. 32 Studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 315 mm - zamknięcie rurą teleskopową 2,000 szt. 33 Wykonanie przecisków o długości do 20 m rurami o średnicy nominalnej 273x7,1 mm w gruntach kat. III-IV - 83,500 m 34 Przeciąganie rurociągów przewodowych o średnicy nominalnej 200 mm w rurach ochronnych 83,500 m 35 Wykonanie przecisków o długości do 20 m rurami o średnicy nominalnej 139,7x4,0 mm w gruntach kat. III-IV - 65,000 m 36 Przeciąganie rurociągów przewodowych o średnicy nominalnej 90 mm w rurach ochronnych 65,000 m 37 Wykonanie przecisków o długości do 20 m rurami o średnicy nominalnej 19,1x6,3 mm w gruntach kat. III-IV 171,000 m 38 Przeciąganie rurociągów przewodowych o średnicy nominalnej 160 mm w rurach ochronnych 171,000 m 39 Próba szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 200 mm 915,400 m 40 Próba szczelności sieci wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych ( PE ) o śr.nom. do 100 mm - 4,000 prob. 41 Zasuwy nożowa kołnierzowe o śr.80 mm montowane w komorach - studnia napowietrzająca - 2,000 kpl. 42 Zawór napowietrzający kołnierzowy o śr.80 mm wraz z trójnikiem kołnierzowym 80/80 mm montowane w komorach - studnia napowietrzająca - 1,000 kpl. 43 Zasuwy kołnierzowe o śr.80 mm montowane w komorach - studnia płucząca 2,000 kpl. 44 Czyszczak rewizyjny z zaworem hydrantowym kołnierzowy o śr.80 mm wraz z trójnikiem kołnierzowym 80/80 mm montowane w komorach - studnia płucząca 1,000 kpl. 45 Przejście przez ściany komór tulejami stalowymi PS przy grubości ściany 20 cm - otwór o śr. nominalnej 100 mm 6,000 szt 46 Montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego o rozpiętości elementu 4.0 m - rury osłonowe typu arot 110 mm 32,000 kpl. 47 Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm - trójniki 200/160/200 mm 24,000 szt 48 Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm - trójniki 200/200/200 mm 1,000 szt 49 Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - różne kąty 114,000 szt 50 Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm - różne kąty 44,000 szt 51 Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - korki do zaślepień odejść kanalizacyjnych 38,000 szt 2.2 Przepompownia ścieków 52 Podłoża kruszyw naturalnych grub. 10 cm 6,000 m3 53 Podłoża betonowe o grubości 20 cm 4,000 m3 54 Montaż elementów prefabrykowanych - zbiorników walcowych średnicy 1500 mm - przepompownia 1,000 elem. 55 Montaż i rozruch urządzeń przepompowni ścieków (pompy 2 szt, zawory itp) 1,000 kpl 56 Montaż oraz dostawa 2 szt pomp zatapialnych do ścieków dla potrzeb istniejącej pompowni ścieków na terenie m. Dobra - dotyczy zwiększenia wydajności istniejącej pompowni z uwagi na dodatkową ilość ścieków 1,000 kpl 57 Nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej 17,700 m2 58 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 18,000 m 3 SIEĆ KANALIZACYJNA - roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe 59 Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce piaskowej 168,000 m2 60 Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki typu trylinka 48,000 m2 61 Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm 36,000 m2 62 Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej 62,000 m 63 Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokość 5 cm - mechanicznie 30,000 m 64 Cięcie podbudowy z betonu na głębokość 5 cm - mechanicznie 12,000 m 65 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm 36,000 m 66 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm 28,000 m 67 Załadowanie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku koparko-ładowarką 15,540 m3 68 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km 15,540 m3 69 Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka z rozbiórki 168,000 m2 70 Odtworzenie nawierzchnia z płyt drogowych betonowych sześciokątnych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - trylinka z rozbiórki 48,000 m2 71 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 36,000 m2 72 Odtworzenie obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - obrzeża z rozbiórki 62,000 m 73 Nawierzchnia z destruktu grubość po zagęszczeniu 12 cm 120,000 m2 74 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP karbowane o śr. 50 cm (przepusty do odtworzenia 64 m oraz dodano do istniejących przepustów o długości na ich przedłużenie) 98,000 m 4 WEWNĘTRZNA LINIA ZASILAJĄCA - przepompownia ścieków 75 Ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. III 6,000 m 76 Ręczne zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. III-6,000 m 77 Nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego o szer. do 0.4 m 6,000 m 78 Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie 6,000 m 79 Układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25 mm o masie do 0.5 kg/m w rurach pustakach lub kanałach zamkniętych 6,000 m 80 Układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25 o masie do 0.5 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach bez mocowania 2,000 m 81 Obróbka na sucho kabli energetycznych wielożyłowych z żyłami aluminiowymi na napięcie do 1 kv, zarobienie końca kabla 4 żyłowego przekroju do 50 mm2 2,000 szt. 82 Montaż szafy sterowniczej 1,000 szt. 83 Układanie uziomu w rowach kablowych - bednarka do 120 mm2 12,000 m 84 Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III 1,000 szt 85 Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy 1,000 odc. 86 Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 3-fazowy, pierwszy pomiar 1,000 pomiar 87 Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - pierwszy 1,000 pomiar 5 PRZEBUDOWA LINII TELEKOMUNIKACYJNEJ 88 Ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. III 95,000 m 89 Ręczne zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szer. dna do 0.4 m w gruncie kat. III 95,000 m 90 Ręczne układanie kabli telekomunikacyjnych 95,000 m 91 Przykrycie kabli ułożonych w rowie kablowym taśma ostrzegawcza 0,095 km 92 Zabezpieczenie kabla rura dwudzielna typu Arot A110 PS 95,000 m 93 Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m - roboty ręczne przy lokalizacji kabli energetycznych, telekomunikacyjnych oraz przy lokalizacji przyłączy wodociągowych 138,000 m3 6 ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE 94 Demontaż i montaż znaków drogowych i informacyjnych 2,000 szt. 95 Demontaż oraz ponowny montaż ogrodzeń posesji na długości 3,0 m każdy 24,000 szt. 96 Badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu po robotach ziemnych i montażowych 22,000 szt. 97 Inspekcja TV kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na nośniku CD 1,000 szt. 98 Obsługa geodezyjna - tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą 1,000 szt. 99 Przebudowa sieci wodociągowej rura fi 110 - 10 mb 100 Przebudowa lub naprawa zbieraczy melioracyjnych w pasie drogowym - 2 szt. 101 Wykonanie badań laboratoryjnych tj. stopnia zagęszczenia w połowie głębokości nasypu wykonanego na kolektorze sanitarnym grawitacyjnym i tłocznym oraz na górze odtworzonej skarpy rowu, wykonane min. co 100 mb na odcinku kolektora i uzgodnione z zarządcą drogi. 2. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Na 5 dni przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu, deklaracje zgodności, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). W przypadku stwierdzenia, że urządzenia zdemontowane w trakcie wykonywania robót należą do Zamawiającego, Wykonawca, przekaże je na podstawie protokołu do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej. 10) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii w przypadku gdy prowadzenie robót budowlanych będzie wymagało poboru wody i energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii z gestorami sieci nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 11) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 12) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres zadeklarowany w ofercie, liczony od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 13) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 14) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 15) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikami do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 800.000 złotych brutto i długości odcinka minimum 500,00 mb odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, grawitacyjno - tłocznej, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - należy dołączyć dokumenty (referencje lub protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należyte wykonanie w/w roboty budowlanej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie minimum jednej maszyny do wykonywania przewiertów - wiertnicy poziomej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min 1 osoba w posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy. 2. Parafowany wzór umowy. 3. Parafowany opis przedmiotu zamówienia. 4. Spis oświadczeń lub dokumentów z numeracją stron

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia umownego terminu w przypadku: a) działania tzw. siły wyższej b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego c) okoliczności, których nie można było przewidzieć, d) terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych e) zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku akceptacji przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra - pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra - pokój nr 8 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.