eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Lubartów: Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 77003 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy wyrobów medycznych i akcesoriów do aparatury medycznej w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie podzielono na 19 pakietów (zadań). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. W ramach zadania należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3. Wspólny Słownik zamówień (CPV) : 33140000-3 - materiały medyczne; 4. Okres ważności dostarczonego towaru zgodnie z Załacznikiem nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli Załacznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 6. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) , wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 7. Podane w załączniku nr 1 parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 8. Zamawiający w przypadku wątpliwości zaoferowanych produktów z wymogami opisu przedmiotu zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów. 9. W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) (opis zawarty w poniższych tabelach jest skrótowy, pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ). Zadanie nr 1 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka rozmiar Próbki 1 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 4,4cm x 4,4cm 5 szt. 2 Rozmiar 6cm x 7cm 5 szt. 3 Rozmiar 7,5cm x 7,5cm 5 szt. 4 Hypoalergiczny przylepiec włókninowy Rozmiar 1,25cm x 5m 2 szt. 5 Rozmiar 2,5cm x 5m 2 szt. Zadanie nr 2 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka rozmiar Próbki 1 Seton rozmiar 2m x 5cm 5 szt 2 Tupfer- kula rozmiar 15cm x 15cm 5 szt 3 Serweta operacyjna gazowa z nitką RTG rozmiar 45cm x 45 cm 2 szt 4 Kompresy z włókniny Rozmiar 7,5 x 7,5 cm 2 szt. 4 Kompresy gazowe Rozmiar 40x20cm 2 szt Zadanie nr 4 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Sterylny Zestaw uniwersalny do zabiegów chirurgicznych. W skład zestawu wchodzi: - 1x serweta na stolik instrumentariuszki 140x190cm(owiniecie zestawu) - 1xserweta na stolik Mayo 8x142cm - 2xserweta min 75x98cm przylepna na całej długości boku -1xserweta min 196x200cm przylepna -1xtaśma typu rzep min 2-3cmx13-23cm - 4xręczniki chłonne 20x35cm - 1xpieciowarstwowy podkład ochronny na stół operacyjny przeciwodleżynowy. Rozmiar min100x229cm+/-5cm,rdzeń chłonny nie większy niż 51x206cm+- 5cm z marginesami uszczelniającymi z laminatu z każdej strony chłonnej. Serwety okrywające pacjenta wykonane są z jednorazowego ,chłonnego,laminatu,trójwarstwowego (polipropylen,polietylen,polipropylen) na całej powierzchni pozbawionego pylących i łatwopalnych włókien celulozy i wiskozy o gramaturze 66g/m2 odporność na przenikanie płynów min 200cmH2O,wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż na mokro i sucho pacjenta. Zestaw spełnia wymagania dla procedur wysokiego ryzyka wg normy EN13795:1,2,3,pakowany sterylnie w przezroczystą ,foliowa torbę z portami sterylizacji ,posiada min 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające nr. katalogowe ,nr. lot, date ważności oraz nazwę producenta. 1 sztuka 2 Sterylny zestaw do operacji kończyn. Skład zestawu: - 1 x serweta na stolik narzędziowy min. 152x190 cm - 1 x serweta na stolik Mayo min. 75x141 cm - 1 x taśma lepna, 10x50 cm - 1 x serweta do operacji kończyny 221x328 cm, z elastycznym, samo uszczelniającym się otworem Ř 4 cm, ze wzmocnieniem chłonnym 67x140 wokół otworu, 4 zintegrowane organizatory przewodów typu rzep z podwójną blokadą przypadkowego otwarcia. Serweta wykonana z wielowarstwowej włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze 43gm2 , w strefie krytycznej ze wzmocnieniem chłonnym z laminatu, o łącznej gramaturze min.115 g/m2, serweta dobrze układająca się na pacjencie, w części niekrytycznej oddychająca, paro przepuszczalna. Zestaw zgodny z normą EN 13795-1,2,3 pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portami do sterylizacji, posiada min. 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer lot, datę ważności oraz nazwę producenta. 1 sztuka Zadanie 5 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Czepek chirurgiczny damski w kształcie beretu, ściągnięty lekką nie uciskającą gumką wykonany z włókniny typu spunbonded o gramaturze 18gm2 (włóknina złożona z termicznie spojonych, ciągłych włókien polipropylenowych). Wymiary: 18 cm - materiał nierozciągnięty - w spoczynku (złożony na pół) 55 cm - materiał po maksymalnym rozciągnięciu (złożony na pół) Pakowany w kartonik w formie podajnika, po 100szt., w kolorze zielonym. Opakowanie umożliwia pojedyncze wyjmowanie czepka z pudełka. 1 op. 2 Fartuch higieniczny dla położnic pacjenta, wykonany z nieprześwitującej włókniny, o zwiększonej gramaturze, zwiększony obwód oraz poszerzone krótkie rękawy, długie rozcięcie z przodu ułatwiające czynności zabiegowe; w rozmiarze XL. 2 szt. 3 Maska ochronna chirurgiczna wiązana na troki, trójwarstwowa, odporna na przesiąkanie hypoalergiczna. Pakowana w kartonik w formie podajnika pakowana po 50szt. Spełniająca wymogi normy: PN EN 14683 II. Opakowanie umożliwiające pojedyncze wyjmowanie z pudełka. 1 op. Zadanie 6. L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka rozmiar Próbki 1 Owinięcie na zwłoki 160x220cm 2 sztuki 2 Komplet pościeli wymiary: poszwa 200 cmm x 150 cm, poszewka 90 cm x 75 cm, prześcieradło 210 cm x 150 cm 2 sztuki Zadanie 7. L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka rozmiar Wymagana ilość próbek 1 Rękawice nitrylowe Rozmiar M 1 opakowanie 2 Rękawice nitrylowe (z wydłużonym mankietem) Rozmiar M 1 opakowanie Zadanie 8. L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka rozmiar Wymagana ilość próbek 1 Rękawice latekoswe antyalergiczne jałowe Nr 7,5 2 pary 2 Rękawice latekoswe antyalergiczne jałowe Nr 8,5 2 pary Zadanie 17 Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Myjka higieniczna niepodfoliowana do pielęgnacji ciała 1 opakowanie UWAGA: Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta oraz winny być opisane. Paczka z próbkami winna być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - Nr sprawy: SZP 10 2015. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie do dnia 08.06.2015 r. do godz. 12.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (deklaracja zgodności, certyfikat CE) zgodnie z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz 679). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument do wglądu. 2. Foldery, katalogi, prospekty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą. 3. Próbki o których mowa w dziale III pkt 9 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Zamówienia Publiczne - pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.