To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Poznań: Dostawa i wymiana filtrów powietrza dla central wentylacyjnych firmy Swegon obsługujących pomieszczenia budynku dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji
Numer ogłoszenia: 76826 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26386 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana filtrów powietrza dla central wentylacyjnych firmy Swegon obsługujących pomieszczenia budynku dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i wymiana filtrów powietrza dla central wentylacyjnych firmy Swegon obsługujących pomieszczenia budynku dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji przy Al. Niepodległości 53 w Poznaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykonać trzy wymiany filtrów 3 razy w roku tj. 6 wymian w okresie obowiązywania umowy zgodnie harmonogramem zkreslonym, przez zamawiającego w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10 - Filtry powietrza .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMARK-KAYSER Sp. z o.o., Batorowo, ul. Skośna 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, Batorowo, ul. Skośna 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43581,56
Oferta z najniższą ceną: 43581,56 / Oferta z najwyższą ceną: 131113,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.