eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Dostawa wyposażenia wraz z montażem i szkoleniem personelu do Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia w 6 zadaniach dla potrzeb PUC S.A. w ramach projektu dofinansowanego przez Województwo Kujawsko-Pomorskie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działanie 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Ciechocinek: Dostawa wyposażenia wraz z montażem i szkoleniem personelu do Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia w 6 zadaniach dla potrzeb PUC S.A. w ramach projektu dofinansowanego przez Województwo Kujawsko-Pomorskie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działanie 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 7664 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386750 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, faks 054 2836295.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna z 100% udziałem w kap. zakładowym Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia wraz z montażem i szkoleniem personelu do Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia w 6 zadaniach dla potrzeb PUC S.A. w ramach projektu dofinansowanego przez Województwo Kujawsko-Pomorskie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działanie 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia wraz z montażem i szkoleniem personelu do Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia w 6 zadaniach dla potrzeb PUC S.A. w ramach projektu dofinansowanego przez Województwo Kujawsko-Pomorskie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działanie 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Zadanie nr 1- Dostawa mebli oraz wyposażenia dodatkowego CPV - 39100000-3, 39500000-7, 44115810-0 Zadanie nr 2- Dostawa sprzętu RTV i AGD CPV - 32300000-6, 397000000-9, 44100000-1 Zadanie nr 3: dostawa materiałów włókienniczych (pościel, firany, obrusy) oraz art. gospodarczych CPV - 39200000-4, 39500000-7, 34900000-9 Zadanie nr 4- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego CPV - 33150000-6, 39100000-3 Zadanie nr 5- Dostawa urządzenia typu Info Kiosk CPV - 30200000-1 Zadanie nr 6- Dostawa sprzętu komputerowego CPV - 30230000-0.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 44.11.58.10 - Karnisze do zasłon i żabki 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa nr WP-II-W.433.6.3.2013 o dofinansowanie w formie zaliczki i refundacji Projektu pn. Przebudowa obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nr 3 im. dr Markiewicza wraz z zakupem wyposażenia Nr RPKP.06.02.00-04-004/13 Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Wsparcie rozwoju turystyki. Działania 6.2 Rozwój usług turystycznych i uzdrowiskowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1- Dostawa mebli oraz wyposażenia dodatkowego CPV - 39100000-3, 39500000-7, 44115810-0

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o. o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 393618,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 371319,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369432,18 / Oferta z najwyższą ceną: 601316,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2- Dostawa sprzętu RTV i AGD CPV - 32300000-6, 397000000-9, 44100000-1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62835,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56678,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56678,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78721,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: dostawa materiałów włókienniczych (pościel, firany, obrusy) oraz art. gospodarczych CPV - 39200000-4, 39500000-7, 34900000-9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VENA Kapka Anna, ul. Przy Rynku Wełnianym 13/2, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103482,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69992,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego CPV - 33150000-6, 39100000-3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o. o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202776,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193830,18

  • Oferta z najniższą ceną: 193830,18 / Oferta z najwyższą ceną: 242193,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5- Dostawa urządzenia typu Info Kiosk CPV - 30200000-1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RIVER Jacek Bator Sp. J., ul. Lindego 2, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.