To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76545 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Wymiarki: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej
polegających na usuwaniu śmieci z terenów leśnych Nadleśnictwa Wymiarki
w latach 2017 - 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60360
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wymiarki, krajowy numer identyfikacyjny
97004023800000, ul.
ul. Łąkowa
1,
68131
Wymiarki, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 604 006, faks
683 604 017, e-mail
wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_wymiarki/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej polegających na usuwaniu śmieci z terenów leśnych Nadleśnictwa Wymiarki w latach 2017 - 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej polegających na usuwaniu śmieci z terenów leśnych Nadleśnictwa Wymiarki w latach 2017 - 2019 (zbieranie i wywóz śmieci z lasu do kontenera wskazanego przez zamawiającego) 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 77200000-2 - Usługi leśnictwa 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci 60000000-8 - Usługi transportowe Przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ wielkość poszczególnych prac/czynności do wykonania jest wielkością planowaną (szacunkową), służącą do przygotowania ofert. Wielkości te nie mogą być traktowane, jako ostateczne a wynagrodzenie za zlecane usługi płatne będzie według rzeczywistego wykonania prac potwierdzonych w protokołach odbioru. Wartością zamówienia jest szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy bez podatku od towarów i usług ustalone przez zamawiające nadleśnictwo z należytą starannością obejmujące okres obowiązywania umowy (lata 2017-2019). Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SIWZ ("Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % Wartości Przedmiotu Umowy. 3.3. Przewiduje się coroczną waloryzację wynagrodzenia o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (+,-) ogółem, ogłaszany komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art.94 ust.1, pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz.1440, z póź. zmianami). Waloryzacji podlegać będą stawki netto z oferty wykonawcy będące podstawą wyliczenia wynagrodzenia wykonawcy do postępowania przetargowego. Szczegóły waloryzacji określają postanowienia wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 3 do specyfikacji. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3.4. Opis kodu czynności: - ręczne prace godzinowe przy sprzątaniu (GODZ OCH), - prace transportowe na terenach leśnych, godzinowe przy sprzątaniu (GODZ CHOS), - usługa transportowa (dowóz śmieci do kontenera) (TRANS- SM) Prace leśne polegają na zbieraniu śmieci do plastikowych worków lub bezpośrednio na środek transportowy/przyczepę {GODZ OCH} i (GODZ CHOS} oraz przetransportowanie ich do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Wymiarki ul. Łąkowa 1 i wrzuceniu bezpośrednio do kontenera (-ow) - {TRANS- SM) Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do posiadania worków na zbierane śmieci. 3.5. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego (dalej: "Zlecenie"). Treść Zlecenia określa umowa w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 9 SIWZ). 2) Odbiór ilościowo - jakościowy wykonanych prac dokonany zostanie przez osoby upoważni przez kierownika Zamawiającego i Wykonawcy. Druk protokołu odbioru robót sporządzi Zamawiający. Odbiór usług określonych w zleceniu nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia wykonania usługi przez Wykonawcę. Za termin wykonania usługi przyjmuje się termin zgłoszenia jej wykonania pod warunkiem odbioru usługi w podanym terminie. Dla prac, gdzie jednostką rozliczeniową jest roboczogodzina [H] odbiór prac, utrwalony w formie pisemnej (protokół) nastąpi poprzez sprawdzenie prawidłowości wykonania prac z opisem czynności i zleceniem oraz potwierdzeniu faktycznej pracochłonności. (jedn. rozliczeniowa - H z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) 3)Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni od daty złożenia faktury Zamawiającemu. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.7. MIEJSCEM REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA BĘDZIE OBSZAR ADMINISTRACYJNY NADLEŚNICTWA WYMIARKI. NA OBSZARZE POSZCZEGÓLNYCH LEŚNICTW: 1) Obręb Gozdnica: a) Leśnictwo Borowe, ul. Leśna 29, 68-130 GOZDNICA b) Leśnictwo Laskowice, ul. Leśna 6, 68-130 GOZDNICA c) Leśnictwo Jedliniec, ul. Leśna 33, 68-130 GOZDNICA d) Leśnictwo Zabłocie, ul. Wojska Polskiego 28, 68-132 SANICE 3) Obręb Wymiarki: a) Leśnictwo Lutynka, Lutynka 2, 68-131 WYMIARKI b) Leśnictwo Wymiarki, ul. Łąkowa 1, 68-131 WYMIARKI c) Leśnictwo Spalone, ul. Zielona 2, 68-132 PRZEWÓZ d) Leśnictwo Jamno, ul. Strzelecka 13, 68-131 WYMIARKI 2) Obręb Przewóz: a) Leśnictwo Piotrów, Piotrów 36, 68-132 PRZEWÓZ b) Leśnictwo Straszów, ul. Zielona 2, 68-132 PRZEWÓZ c) Leśnictwo Dąbrówka, Dąbrowa Łużycka 12, 68-132 PRZEWÓZ d) Leśnictwo Przewóz, Włochów 7, 68-132 PRZEWÓZ e) Leśnictwo Raszynów, Rusocice 8, 68-200 Żary
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77200000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511300-5,
60000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SIWZ ("Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % Wartości Przedmiotu Umowy. Przewiduje się coroczną waloryzację wynagrodzenia o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (+,-) ogółem, ogłaszany komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art.94 ust.1, pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz.1440, z póź. zmianami). Waloryzacji podlegać będą stawki netto z oferty wykonawcy będące podstawą wyliczenia wynagrodzenia wykonawcy do postępowania przetargowego. Szczegóły waloryzacji określają postanowienia wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 3 do specyfikacji. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT225904 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 149289,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.