eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżącą konserwację i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji fontanny, letniego nawadniania oraz oświetlenia w parku im. J. Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie w 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Warszawa: Bieżącą konserwację i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji fontanny, letniego nawadniania oraz oświetlenia w parku im. J. Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 76516 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 35 509, faks 22 44 35 552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżącą konserwację i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji fontanny, letniego nawadniania oraz oświetlenia w parku im. J. Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji fontanny, letniego nawadniania oraz oświetlenia w parku im. J. Polińskiego przy ul. Szaserów w Dzielnicy Praga-Południe w 2016 roku. Fontanna W parku im. J. Polińskiego jest usytuowana fontanna sterowana cyfrowo w oparciu o protokół DMX. Fontanna wykonana jest w postaci okrągłej zagłębionej betonowej niecki, przykrytej płytami kamiennymi. Efekt wizualny pierwszego obrazu wodnego tworzony jest poprzez centralnie umieszczoną dyszę wieloobrazową typ Vario Jet 42-15 (VJ) z której wytryska woda na wysokość do 3,0m i opada na powierzchnię o średnicy do 4,0 m. Dysza zasilana jest wodą poprzez dwa podwodne agregaty fontannowe typ VN150 (EC2). Oświetlenie ww. obrazów wodnych realizowane jest za pomocą 4 szt. reflektorów ze światłem ledowym typ LED PP 110 (LED). Efekt wizualny drugiego obrazu wodnego tworzony jest poprzez system 16 szt. dysz typ Kometa 10-12 T (KO), z której wytryska woda na wysokość do 1,5m, umieszczonych na planie okręgu. Dysze zasilane są wodą poprzez 16 podwodnych agregatów fontannowych typ VN90 (EC1). Oświetlenie ww. obrazów wodnych realizowane jest za pomocą 16 szt. reflektorów ze światłem ledowym typ LED PP 320 (LED). Efektem wizualnym trzeciego obrazu wodnego jest zalewanie i czasowe utrzymywanie 2cm lustra wody na powierzchni płyt kamiennych na niecce fontanny. Sterowanie agregatami VN90, VN150 oraz reflektorami LED PP 320 i PL 110 odbywa się za pośrednictwem programowalnego sterownika DMX-RDM typ WECS II 512CH poprzez system sygnałów DMX-RDM. Woda jest uzdatniania i dezynfekowana w zestawie urządzeń dla tego celu zamontowanych w wydzielonym, podziemnym pomieszczeniu technicznym. Podczas prac konserwacyjnych, rozruchu przed okresem letnim i konserwacji przed okresem zimowym należy wypełniać określony przez zamawiającego Zakres zleconych obowiązków w ramach bieżącej konserwacji i eksploatacji fontanny , instalacji nawadniania letniego i iluminacji w parku im. J.Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie ( załącznik nr 1 do umowy) zgodnie z Instrukcją eksploatacji wody fontanny w parku im. J. Polińskiego ( załącznik nr 3 do umowy) . System letniego nawadniania System obejmuje między innymi 7 hydrantów ogrodowych DN 20 i jeden kran czerpalny z zaworem odcinającym na wybiegu dla psów, zasilanych z sieci miejskiej. Do zadań Wykonawcy należy opróżnienie z wody letniej sieci nawadniającej parku przed okresem zimowym oraz napełnienie tej instalacji wodą przed jej letnią eksploatacją i wykonanie niezbędnych prac bieżących mających na celu zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji systemu. . Oświetlenie Park oświetlany jest przez: latarnie parkowe- słupki typ ARES SILVIA producent SCHREDER 10 szt, oświetlenie liniowe typ LIMA 120 9W producent SCHREDER długości 17 m oraz oświetlenie doziemne okrągłe model Terra MidiLed producent SCHREDER 4 szt. Do obowiązków wykonawcy należy konserwacja i eksploatacja wyżej wymienionych elementów oświetlenia. Do obowiązków wykonawcy należy bieżąca konserwacja i zapewnienie nieprzerwanej eksploatacji instalacji oświetlenia oraz zapewnienie czystości słupów i opraw oświetleniowych. Wykonywanie okresowych pomiarów i sprawdzeń wymaganych prawem. Wymagany zakres obowiązków Wykonawcy został przedstawiony w zał. Nr 1 do umowy. Zlecone prace będzie się uważać za wykonane, gdy zapewnione zostaną: codzienna iluminacja parku od zmierzchu do świtu oraz ciągłe w sezonie letnim działanie fontanny i instalacji nawadniania. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje koszty robocizny, wymiany i zakupu żarówek/żarników w iluminacji, środków dezynfekujących, sprzętu i odczynników chemicznych niezbędnych do obsługi fontanny, instalacji nawadniania letniego i iluminacji.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem konserwację i eksploatację fontanny sterowanej cyfrowo w oparciu o protokół DMX przez okres minimum 6 miesięcy, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z udokumentowaniem należytego wykonania i wartości wykonanych prac. Wartość konserwacji za 6 miesięcy powinna wynosić min. 25.000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, powołanie się na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadanie przez niego poświadczenia należytego wykonania usługi, będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał bezpośredni udział w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 osoba wykwalifikowana w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadająca świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje z co najmniej 3 letnim doświadczeniem. 1 osoba wykwalifikowana w specjalności instalacyjnej sanitarnej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem (zakres instalacji wod-kan) Złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, b jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów lub inny dokument potwierdzający oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Czas podjęcia interwencji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych, przy ul. Podskarbińskiej 6,03-833 Warszawa, pok.217 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Podskarbińskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.217 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.