eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zad. 1Objęcie stałą kontrolą i utrzymanie w pełnej sprawności wybranych urządzeń odwadniających na terenie Miasta Rybnika w 2017 roku Zad. 2. Utrzymanie rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 76367 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Rybnik: Zad. 1: Objęcie stałą kontrolą i utrzymanie w pełnej sprawności wybranych urządzeń odwadniających na terenie Miasta Rybnika w 2017 roku Zad. 2. Utrzymanie rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zad. 1: Objęcie stałą kontrolą i utrzymanie w pełnej sprawności wybranych urządzeń odwadniających na terenie Miasta Rybnika w 2017 roku Zad. 2. Utrzymanie rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Objęcie stałą kontrolą wybranych urządzeń odwadniających na terenie Miasta Rybnika w 2017 roku. Roboty będą polegać na: czyszczeniu krat na przepustach, czyszczeniu odcinka kolektora, odmulaniu rowów, wykaszaniu roślin z dna oraz brzegów, usuwaniu roślin pływających i korzeniących się w dnie, czyszczeniu przepustów oraz studzienek rewizyjnych w miejscach szczególnie narażonych na zamulanie i zaśmiecanie w celu zapobieganiu podnoszeniu się wód oraz ewentualnym podtopieniom. 1. Czyszczenie 3 krat na przepustach na rowie melioracyjnym B-31 - 2 razy w tygodniu 2. Czyszczenie 2 odcinków rowu otwartego B-31 od pot. Boguszowickiego do ul. Przemysłowej (łączna długość 168 m) - 2 razy w miesiącu 3. Czyszczenie kraty na wlocie do syfonu pot. Boguszowickiego pod rzeką Rudą oraz odmulanie odcinka w/w potoku (od miejsca połączenia z pot. z Przegędzy do wylotu z syfonu tj. 20 mb, szer. w dnie 2 m) - 1 raz w tygodniu 4. Czyszczenie kolektora na rowie Rd-1 - 17 mb (w rejonie ul. Partyzantów) oraz odcinka tego rowu (100 mb) - 2 razy w miesiącu 5. Czyszczenie przepustu (8 mb) na rowie w rej. ul. Daszyńskiego oraz odcinka 120 mb rowu od ujścia do Nacyny do przepustu - 2 razy w miesiącu 6. Czyszczenie przepustu okularowego na rzece Nacynie w rejonie ul. Pełczyńskiego (24mb) - 1 raz w miesiącu 7. Czyszczenie studzienki rewizyjnej w dzielnicy Paruszowiec w rejonie ul. Wroniej - 4 razy w roku 8. Odmulanie i wywóz zanieczyszczeń (zamulenia rowu odwadniającego w dzielnicy Niedobczyce w rejonie ul. Rymera na odcinku 200mb (szer. w dnie 0,6 m; gł. 1,5 m ) - 1 raz w miesiącu 9. Czyszczenie 2 przepustów drogowych oraz 2 krat pod ul. Konarskiego - 1 raz w miesiącu 10. Usuwanie zanieczyszczeń z 2 krat na wlocie do stawu Paruszowiec oraz z przelewu rzeki Rudy do kanału ulgi na odcinku 20mb - 1 raz w tygodniu 11. Czyszczenie czterech przepustów na potoku Młynówka - 1 raz w miesiącu 12. Czyszczenie przepustu na rowie B-31 w rejonie ul. Kosmonautów - 1 raz w miesiącu 13. Czyszczenie rowu odwadniającego ul. Mikołowską (obok posesji 85, 87) - 1 raz w miesiącu 14. Czyszczenie 2 rowów odwadniających ul. Sybiraków (od wylotu przepustów do potoku Młynówka) oraz czyszczenie kraty na wlocie do zarurowanej Młynówki - 1 raz w miesiącu 15. Czyszczenie kraty na wlocie do zarurowanego odcinka rowu B-33 przy ul. Łokietka oraz przepustu drogowego pod ul. Chrobrego - 1 raz w miesiącu 16. Czyszczenie 3 krat na wlocie rowu przy ul. Podmiejskiej do rurociągu - 2 razy w miesiącu 17. Kontrola i oczyszczanie z zatorów odcinka rzeki Nacyny od ul. Reymonta do ul. Wierzbowej - 1 raz w tygodniu 18. Czyszczenie kraty na wlocie do zarurowanego odcinka rowu a6 w dzielnicy Golejów w rejonie ul. Komisji Edukacji Narodowej - 1 raz w miesiącu 19. Czyszczenie kraty na wlocie rowu R-11 do rzeki Rudy - 1 raz w miesiącu Wydobyte nieczystości należy sukcesywnie wywozić. W sytuacjach awaryjnych (w szczególności: ulewa, burza) Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do prac konserwacyjnych w przeciągu 30 minut od otrzymania informacji (telefonicznie) o konieczności interwencji. Mapy z zaznaczoną lokalizacją ww. urządzeń stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czyszczenie krat przepustów - czyszczenie kolektora - czyszczenie studzienek rewizyjnych - odmulanie rowów - oczyszczanie z zatorów odcinka rzeki Nacyny Zadanie 2. Utrzymanie rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+70 Roboty będą polegać na: wykoszeniu skarp rzeki, odmuleniu dna rzeki Rudy w sposób ręczny lub mechaniczny wraz z hakowaniem i wydobyciem z dna roślin korzeniących się. Wydobyte nieczystości wraz z namułem i roślinnością należy wywieść na składowisko. Mapy z zaznaczoną lokalizacją odcinka rzeki Rudy stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - odmulanie dna rzeki Rudy w sposób ręczny lub mechaniczny - hakowanie i wydobywanie z dna roślin korzeniących się

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Objęcie stałą kontrolą wybranych urządzeń odwadniających na terenie Miasta Rybnika w 2017 roku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69105.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Konserwacja Urządzeń Melioracyjnych i Kanalizacyjnych Wiesław Koszewski,  melioracja@wp.pl,  ul. Św. Maksymiliana 16,  44-207,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66000.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Utrzymanie rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+70
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52845.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Budowa i Konserwacja Urządzeń Wodno-Melioracyjnych Jeziorny Andrzej,  andrzej_jeziorny@poczta.onet.pl,  ul. Podhalańska 27a,  44-207,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18198.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18198.86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.