eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-08

Kalinowo: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo.
Numer ogłoszenia: 76249 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41467 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo wg opracowanej dokumentacji technicznej - zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły o łącznej długości 4.100 mb. Droga stanowi bezpośrednie połączenie drogi powiatowej nr 1909 N Wieliczki - Wysokie z drogą krajową nr 16 Ełk - Augustów oraz z drogą powiatową nr 1931 N Golubie- Golubka. Celem opracowania jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, która zrealizowana zostanie poprzez wykonanie: nowej nawierzchni jezdni, poboczy, zjazdów indywidualnych i publicznych, zatoki autobusowej w m. Golubie, odcinków chodnika w m. Mikołajki i Golubie oraz wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu: barier energochłonnych i progu zwalniającego w m. Golubie. Celem opracowania jest również zwiększenie parametrów technicznych nawierzchni poprzez uzyskanie dopuszczalnego nacisku osi pojazdu na drogę równemu 80 kN na oś. 1.1. Dane techniczno - projektowe - klasa drogi - L, - prędkość projektowa: 30 km na godz. - na terenie zabudowanym, - prędkość projektowa: 40 km na godz. - poza terenem zabudowanym, - obciążenie ruchem - kategoria ruchu KR1, - szerokość jezdni - 4,50 m, - szerokość poboczy - 2x1,00 m, - szerokość korony - 6,50 m, - spadek poprzeczny jezdni - 2%, - spadek poprzeczny poboczy - 6% 1.2. Rozwiązania sytuacyjne Początek opracowania przyjęto w km rob. 0+000 na krawędzi drogi powiatowej nr 1909 N w m. Mikołajki, koniec w km rob. 4+100,00 poza zabudowaniami m. Golubie w kierunku m. Szczudły. W m. Golubie zlokalizowane jest skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1931 N, które przebudowane zostało na skrzyżowanie zwykłe. W m. Mikołajki oraz w m. Golubie zaprojektowano odcinki chodnika oraz w m. Golubie przy drodze powiatowej zaprojektowano zatokę autobusową. Zinwentaryzowane załamania trasy w planie zostały złagodzone poprzez wpisanie kołowych łuków poziomych, przy maksymalnym wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy. Przyjęto łuki poziome o promieniach odpowiadających obowiązującym warunkom technicznym. 1.3. Rozwiązania wysokościowe W ramach przebudowy drogi przewiduje się zmianę niwelety istniejącej nawierzchni, co wpłynie na jej prawidłowe ukształtowanie oraz pozwoli na sprawne odwodnienie drogi. Płynność niwelety została uzyskana przez nadanie jej spadków podłużnych gwarantujących prawidłowe odwodnienie.Projektowane załamania niwelety wymagające zastosowania łuków pionowych zostały wyokrąglone łukami pionowymi o promieniach odpowiadających obowiązującym warunkom technicznym. 1.4. Przekrój normalny Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto przekrój normalny o następujących parametrach technicznych: - szerokość jezdni - 4,50 m, - szerokość poboczy - 2x1,00 m, - szerokość chodnika - 1,50 - 2,00 m, - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2%, - spadek poprzeczny jezdni na łukach - zgodnie z normatywem, - spadek poprzeczny poboczy - 6%, - pochylenie skarp - 1:1,5, - głębokość rowów przydrożnych - min. 0,75 m. 1.5. Konstrukcja nawierzchni W oparciu o ocenę nośności podłoża gruntowego i kategorię ruchu KR-1, przyjęto następującą konstrukcję elementów nawierzchni drogi: jezdnia: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. pobocza: - nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego gr. 9 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. zjazdy z betonu asfaltowego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. zjazdy z betonowej kostki brukowej: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. chodniki: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. zatoka autobusowa: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16-20 gr. 22 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. ściek drogowy: - ściek drogowy korytkowy o wym. 50x60 cm gr. 15 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8-10 gr. 20 cm. Wzmocnienie słabonośnego podłoża: Z uwagi na zaleganie w podłożu gruntu słabonośnego zaprojektowano wzmocnienie podłoża na odcinku od km 2+620 do km 2+754. W celu sprawdzenia konstrukcji wzmocnienia, wykonano analizę obliczeniową według teorii wielowarstwowej półprzestrzeni sprężystej, przy wykorzystaniu programu komputerowego ELSYM 5M. Obliczono ugięcie pod kołem 40 kN /oś 80 kN/ na wzmocnionym podłożu, a następnie wykorzystując wzór Boussinesqa obliczono moduł zastępczy. Konstrukcja wzmocnienia podłoża (warstwy od góry do dołu) - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 15 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 20 cm, - georuszt trójosiowy o sztywnych węzłach typu Q16, - geowłóknina polipropylenowa typu G20. Sumaryczna grubość konstrukcji wzmocnienia - 35 cm. Wzmocnienie słabonośnego podłoża należy wykonać na odcinku od km 2+260 do km 2+754. Wymiana gruntu słabonośnego podłoża: Z uwagi na zaleganie w podłożu gruntu słabonośnego zaprojektowano wymianę gruntu podłoża na odcinku od km 0+261,5 do km 0+420,0. 1.6. Odwodnienie Celem poprawy istniejącego stanu odwodnienia, które odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących urządzeń odwadniających i na teren przyległy przewiduje się: - przebudowę istniejących przepustów z rur Żelbetowych pod koroną drogi polegającą na wymianie całego przepustu na rury PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem: - w km 1+767 o śr. 40 cm i długości L=9,0 m, - w km 2+673 istniejący przepust - wykonanie ścianek czołowych przepustu, - w km 2+822 o śr. 60 cm i długości L=12,0 m, - w km 2+833 o śr. 60 cm i długości L=10,0 m, - w km 3+964 o śr. 60 cm i długości L=10,0 m. budowę nowych przepustów z rur PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem: - w km 0+285 o śr. 60 cm i długości L=12,0 m, - w km 0+666 o śr. 40 cm i długości L=9,0 m, - w km 2+341 o śr. 40 cm i długości L=13,0 m, - w km 2+730 o śr. 40 cm i długości L=7,0 m wraz z wpustem ulicznym, - w km 3+023 o śr. 40 cm i długości L=10,0 m, - w km 3+171 o śr. 40 cm i długości L=8,0 m wraz z wpustem ulicznym. - wykonanie odcinków ścieków drogowych korytkowych wzdłuż jezdni drogi - oczyszczenie i pogłębienie istniejących rowów odwadniających, - wykonanie nowych odcinków rowów odwadniających, - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o śr. 40 cm. 1.7. Skrzyżowania W ciągu drogi występują skrzyżowania: - w km 0+000 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1909 N w m. Mikołajki, - w km 2+556 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1931 N w m. Golubie. Skrzyżowania przebudowywanej drogi projektuje się jako skrzyżowanie zwykłe, przy przyjęciu promieni skrętów od 7 do 8 m. 1.8. Urządzenia obce Na odcinku drogi objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie: - kabel telekomunikacyjny, - sieć wodociągowa, - kablowa linia energetyczna nN, - napowietrzna linia energetyczna nN i SN. Uzbrojenie wkracza odcinkowo w pas drogowy nie kolidując z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi. Przebudowa drogi nie wymaga przebudowy istniejącego uzbrojenia. 1.9. Organizacja ruchu i urządzenia brd W stanie istniejącym odcinki dróg objętych opracowaniem pozbawione są jakiegokolwiek oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Na skrzyżowaniu dróg w m. Golubie wprowadzono organizację ruchu regulującą przebieg drogi z pierwszeństwem przejazdu. Zaprojektowano oznakowanie pionowe wyznaczające obszar zabudowany m. Mikołajki i Golubie, przejścia dla pieszych w obu miejscowościach oraz próg zwalniający w m. Golubie w pobliżu skrzyżowania z drogą powiatową. W miejscach wysokich nasypów zaprojektowano odcinki barier ochronnych stalowych. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie wchodzące w skład kompletnej dokumentacji przebudowy drogi gminnej. 1. 10. Zieleń Przebudowa drogi wymaga usunięcia 35 sztuk drzew kolidujących z projektowanym przebiegiem trasy oraz krzaków występujących w istniejących pogłębianych rowach odwadniających w celu poprawy odprowadzania wód opadowych. Drzewa nie przeznaczone do usunięcia należy na czas prowadzenia robót zabezpieczyć przed uszkodzeniami poprzez owinięcie pni drzew matami słomianymi i deskami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o., ul. Kolonia 1, 19-300 Elk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2344715,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2426804,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2426804,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2999754,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.