eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania powierzchni biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowychK-4534 ul. Kaliskiego 49, Warszawa, K-6045 ul. Radiowa 2, Warszawa, K-3795 ul. Krasińskiego 54/56, Warszawa, K-8678 (CWOM) ul. Radiowa 2, Warszawa, K-7316 ul. Pirenejska 5 Warszawa administrowanych przez JW2063.



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 76140 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Warszawa: Usługa sprzątania powierzchni biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowych: K-4534 ul. Kaliskiego 49, Warszawa, K-6045 ul. Radiowa 2, Warszawa, K-3795 ul. Krasińskiego 54/56, Warszawa, K-8678 (CWOM) ul. Radiowa 2, Warszawa, K-7316 ul. Pirenejska 5 Warszawa administrowanych przez JW2063.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16556-17

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 34348-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2063, krajowy numer identyfikacyjny 010210333, ul. Stefana Banacha  2, 00-909  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261 824 121, faks 261 824 108, e-mail ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jenostka Wojskwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania powierzchni biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowych: K-4534 ul. Kaliskiego 49, Warszawa, K-6045 ul. Radiowa 2, Warszawa, K-3795 ul. Krasińskiego 54/56, Warszawa, K-8678 (CWOM) ul. Radiowa 2, Warszawa, K-7316 ul. Pirenejska 5 Warszawa administrowanych przez JW2063.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

005/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania powierzchni biurowych i powierzchni zewnętrznych w kompleksach wojskowych: K-4534 ul. Kaliskiego 49, Warszawa, K-6045 ul. Radiowa 2, Warszawa, K-3795 ul. Krasińskiego 54/56, Warszawa, K-8678 (CWOM) ul. Radiowa 2, Warszawa, K-7316 ul. Pirenejska 5 Warszawa administrowanych przez JW2063.


II.4) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres: 01.03.2017 r. - 30.04.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Clean - Service Piotr Fabijński,  ,  ul. Melanii 21B,  ,  Piaseczno,  kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 284254.71 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: W związku z nieprzewidzianą okolicznością(złożnie odwołania), Zamawiający korzystajc z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, udzielił zamówienia nieprzekraczającego 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zachodzi konieczność dokonania zmiany postanowień umowy zwartej w dn. 28.02.2017r. z Clean-service z siedzibą przy ul.Melanii 21B, 05-500 Piaseczno w zakresie terminu jej realizacji oraz wartości w związku ze złożeniem przez Wykonawcę Awima Sp.J. z siedzibą przy ul. 3-go Maja 2B/22, 05-410 Józefów, odwołania do Prezesa KIO w dn. 18.04.2017 r.o czym Zamawiający powziął informację z dn. 20.04.2017 r. Wyznaczony termin rozprawy na 04.05.2017 r. uniemożliwia udzielenia zamówienia publicznego od 01.05.2017r.,gwarantując tym samym kontynuację usługi.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.