eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Remont nawierzchni istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Wielka Wieś: Remont nawierzchni istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 76013 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1. Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje remont następujących dróg: 1.1.1. ul. Widokowa, w miejscowości Będkowice - dz. nr 799. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 45 m, szerokość działki zmienna : 1,80 m do 2,50 m). 2. Przycięcie skarp ziemnych 0,5 x 1 x 21 m. 3. Na długości 45 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem. 4. Na długości 45 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 5. Wykonanie jednostronnego ścieku - preferowany typu mulda na ławie betonowej, długości 47mb (z przejściem przez chodnik). 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 2,50 m, na całej długości 45mb. 7. Wykonanie i uzupełnienie jednostronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 45mb. 8. Na długości 75 m korytowanie na głębokość 20 cm. 9. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, na dł. 75 m. 10. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, dł. 75 m. 11. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku stoku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, szerokości 2 m, dł. 75 m. 12. Wyrównanie niwelety zjazdów 4,5 m x 2 m. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. boczna ul. Na Wygwizdowie, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 197. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 150m ), szerokość 1,7 do 2.7 m). 2. Na długości 90 m korytowanie na głębokość 60 cm i szerokość 3,0 m, z nadaniem jednostronnego spadku. 3. Na długości 60 m korytowanie na głębokość 30 cm i szerokość 3,0 m, z nadaniem jednostronnego spadku. 4. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,7 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 1.1.3. boczna ul. Orlich Gniazd, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 47/20. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 220m, szerokość 2,70m). 2. Roboty ziemne-wyrównanie niwelety drogi (likwidacja zastoiska wody). 3. Korytowanie na głębokość 20 cm z nadaniem jednostronnego spadku. 4. Ułożenie drenu typu francuskiego (peszel O110 mm w geowłókninie) na całej długości od strony napływu (strona północna) z przeprowadzeniem na drugą stronę drogi. 5. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,7 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 7. Dodatkowa warstwa podbudowy pomocniczej na dług. ok. 120 m i grub. 30 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997 (teren podmokły). 1.1.4. ul. Miodowa, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 311/2. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 140 m, szerokość 3,0 m +obustronne pobocze szer. 50 cm (tam gdzie jest na nie miejsce). 2. Korytowanie wraz z profilowaniem dna koryta (spadek poprzeczny 2% do stoku) na długości 50 mb na głębokość 60 cm i szerokość 3,50 m. 3. Ułożenie peszla w geowłókninie z obsybką żwirową w najniższym miejscu koryta drogowego, dług. ok. 60 mb. 4. Przycięcie skarp ziemnych. 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku na długości 50 mb i grubości 10 cm. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 140 mb. 7. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 90 mb. 8. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym dł. 10 m wraz z kratą przejazdową długości 4 m. 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 140 m. 10. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 140 m. 11. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 7. 12. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Sonny Dół, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 79. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 200 m, szerokość 3,00 m). 2. Wycinka drzew i krzewów. 3. Roboty ziemne-wyrównanie niwelety drogi. 4. Wykonanie podbudowy zasadniczej (grobli) z kamienia 120 do 63 mm, szerokości 3,5 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej z kamienia 0 do 31,5 mm, szerokości 3,5 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 6. Ułożenie i zagęszczenie recykliny będącej własnością Inwestora, na całej długości drogi. 1.1.6. ul. Zielona, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 899. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 254 m, szerokość 4,5m +obustronne pobocze szer. 50 cm. 2. Na długości 80 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 4,00 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do rowu). 3. Na pozostałej długości 174 mb korytowanie na głębokość 70 cm i szerokość 4,50 mb z nadaniem jednostronnego spadku 2% w stronę rowu. 4. Ułożenie peszla w geowłókninie z obsybką żwirową w najniższym miejscu koryta drogowego, długości ok. 174 mb. 5. Przycięcie skarp ziemnych. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm. 7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm. 8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm. 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm), przechyłka jednostronna 2% zgodnie ze stokiem wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na całej długości 200 mb. 10. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm i długości 508 m. 11. Ułożenie przepustu O 300 mm z HDPE pod zjazdem, długości 15 m. 12. Reprofilacja i udrożnienie rowu drogowego na długości 130 mb. 13. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. ok. 6. 14. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. Pod Moroniem, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 266/1. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 275 m, szerokość jezdni zmienna: 2,0 m do 2,50 m +obustronne pobocze szer. 0,50 m (tam gdzie jest na nie miejsce). 2. Ułożenie przepustu O80 z HDPE, długości 8 m wraz ze żelbetową studnią wpadową d = 120 cm głębokości 2,50 m. 3. Przycięcie skarp ziemnych. 4. Na całej długości 275 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 5. Na całej długości 275 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 6. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 50 mb wraz z kratą przejazdową długości 4m. 7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na całej długości 275 mb. 8. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 275 mb. 9. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 12. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Różana, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 206. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość od skrzyżowania z ul. Podskalany do końca zabudowy - 245 m, szerokość 3,5 m ). 2. Na długości 40 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 3. Na długości 40 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 10 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na ławie betonowej w łuku, długości 15 m z wprowadzeniem do rowu ulicy Podskalany. 5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm), przechyłka jednostronna 2% zgodnie ze stokiem wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na długości 40 mb. 6. Na długości 205 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 7. Na długości 205 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 10 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 8. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm i wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długości 475 mb. 9. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 10. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.9. ul. Polna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 451. 1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi (długość 150 m, szerokość 4.4 m). 2. Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej długości. 3. Korytowanie wraz z profilowaniem dna koryta (spadek poprzeczny 2% do stoku) na długości 50 mb na głębokość 60 cm i szerokość 4.00 m. 4. Przycięcie skarp ziemnych. 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, na długości 50 m. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 50 m. 7. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, na długości 50 m. 8. Na długości pozostałej 100 m uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 4,00 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem. 9. Wykonanie jednostronnego ścieku z elementów prefabrykowanych typu mulda o szerokości 50 cm na ławie z betonu B10, grubości min. 10 cm na całej długości wraz z trzema studzienkami ściekowymi, przykanalikami i wpustami, na długości 150 m. 10. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grubości 5 cm i warstwa ścieralna grubości 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na całej długości 150 m. 11. Wykonanie i uzupełnienie jednostronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 mm zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 150 m. 12. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 4. 13. Kraty przejazdowe długości 4.00 m, szt. 2. 14. Zabezpieczenie urządzeń obcych w obszarze robót budowlanych, regulacja studzienek kanalizacyjnych do nowej niwelety 2 szt. 15. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.10. Pętla autobusowa w Będkowicach - roboty pozostałe do wykonania. 1. Frezowanie nawierzchni drogi powiatowej - 33 m2 2. Ułożenie geowłókniny na połączeniu z istniejącą nawierzchnią - 66 m2 3. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 860 m2. 4. Skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją kationową szybkorozpadową - 860 m2. 5. Ułożenie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 16P stabilizowanej mechanicznie gr. 9 cm - 860 m2. 6. Ułożenie nawierzchni pętli autobusowej z betonu asfaltowego AC 11S stabilizowanej mechanicznie gr. 5 cm - 860 m2. 7. Ułożenie nawierzchni przystanku autobusowego z betonowego klasy B-35, grubości 20 cm stabilizowanej mechanicznie - 60 m2. 8. Wykonanie murowanej wiaty przystankowej. 9. Wykonanie drenażu opaskowego O 110 mm, na długości 160 m. 10. Wykończenie skarp - humusowanie i obsypywanie skarp - 150 m2. 11. Umocnienie podstawy skarpy płytami ażurowymi, na długości 160 m. 12. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej klauzulowanej. 1.1.11. ul. Cader, w miejscowości w Szyce- dz. nr 214/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 500 m od zjazdu z DK 94 do końca działki nr 37/1, szerokość śr. 3,00 m). 2. Korytowanie na głębokość 30 cm z nadaniem jednostronnego spadku. 3. Ułożenie drenażu (peszel O 110 w geowłókninie) na całej długości od strony napływu wody z odprowadzeniem do odbiorników. 4. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 7. Regulacja studzienek kanalizacyjnych, szt. 2. 8. Zmniejszenie spadku poprzez podniesienie niwelety na zjeździe z DK 94 poprzez wykonanie podbudowy wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny jednostronny 2%) z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości śr. 20 cm. 9. Przebudowa ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach z podmurówką, na długości 60m wraz z budową muru oporowego śr. wys. 0,60 m (całkowita wys. śr. 1,20m), szerokości 0,30 cm, zbrojonego prętami żebrowymi O10 co 15 cm, z odtworzeniem ogrodzenia. 1.2 Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty (ogólne): wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczające, tymczasowe, porządkowe, wynikające z opłaty za składowanie odpadów na wysypisku (lub utylizację), organizacji placu budowy wraz z jego likwidacją, utrzymania zaplecza budowy, ewentualnego zajęcia innej działki niż pas drogowy, koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, w tym koszty badań nośności lub innych badań i ekspertyz zaleconych przez zamawiającego a wynikających z wątpliwości co do jakości robót lub zastosowanych materiałów, wykonania dokumentacji powykonawczej, oraz inne koszty wynikające z umowy, 1.3 Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej. Jest to zakres orientacyjny (bez uprzednich badań nawierzchni i podbudowy dróg) służący do opracowania oferty przetargowej. 1.4 Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5 Wykonawca ma zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.6 Do Wykonawcy należy uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego. 1.7 Do Wykonawcy należy wykonanie wszelkich innych robót koniecznych do wykonania zadania nie wymienionych powyżej. 1.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 1.9 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1. warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3. warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 20.000,00 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont dróg w jednym roku kalendarzowym o wartości minimum 800.000,00 zł brutto. ( osiemset tysięcy złotych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to : - koparko-ładowarki- szt.1 -samochody samowyładowcze- szt.2 - równiarka- szt.1 - walec statyczny- 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6m- 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności drogowej. - 1 osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł- ( słownie: dwieście tysięcy złotych )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót budowlanych należy wskazać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont dróg w jednym roku kalendarzowym o wartości minimum 800.000,00 zł brutto. ( osiemset tysięcy złotych);;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość okresu udzielonej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym między innymi: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót b) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia: Wynagrodzenie określone w §7 ust 2 umowy obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania c)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy rozliczenia wartości niezrealizowanych robót nastąpi w oparciu o wycenę, która sporządzi na własny koszt Wykonawca a zatwierdzi Zamawiający wg zasad przyjętych do ustalenia wynagrodzenia w kosztorysie ofertowym. Rozliczenie robót zamiennych i innych robót określa paragraf 1 pkt 8 projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 303..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś,Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.