To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 75902 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Rogoźno: rozbudowa drogi powiatowej nr 2059P w Kowanówku ul. Sanatoryjna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44128
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Obornicki, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno, NIP 606-00-72-331, REGON 631258017. Osoba do kontaktu: Iwona Krupka tel. 67 261-93-07, e-mail: zdpoborniki@onet.pl ,
Gmina Oborniki, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, NIP 606-008-19-92, REGON 631258804. Osoba do kontaktu: Daria Dziabas tel. 61 6559131 e-mail zamowienia@um.oborniki.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach, krajowy numer identyfikacyjny
63128249300000, ul.
ul. Rolna
17,
64610
Rogoźno, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 619 307, faks
672 619 307, e-mail
zdpoborniki@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.oborniki.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Niniejsze zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wspólnie przeprowadzają i udzielają zamówienie wyznaczając spośród siebie zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia jest Powiat Obornicki w imieniu, którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach, zwany dalej ZDP. ZDP uprawniony jest do samodzielnego podejmowania decyzji i dokonywania wszelkich czynności w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamówienie zostanie udzielone w całości przez ZDP w imieniu i na rzecz Powiatu Obornickiego i Gminy Oborniki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
rozbudowa drogi powiatowej nr 2059P w Kowanówku ul. Sanatoryjna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.4.2410.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 2059P w Kowanówku ul. Sanatoryjna na odcinku od drogi krajowej nr 11 do tzw. małej obwodnicy Obornik (która przebiega w ciągu drogi gminnej przez miejscowość Rudki i częściowo w ciągu drogi powiatowej 2059P), łączącej drogę wojewódzką nr 178 Oborniki - Wałcz z drogą powiatową będącą przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę jezdni, 2) budowę kładki dla pieszych i rowerzystów, 3) budowę ścieżki rowerowej po zachodniej i południowo-zachodniej stronie drogi, 4) budowę chodnika po wschodniej stronie drogi na odcinku od ul. Bluszczowej do mostu i po południowo-zachodniej stronie od mostu do końca projektowanego odcinka drogi, 5) remont warstwy ścieralnej na moście, 6) budowa kanalizacji deszczowej, 7) budowa oświetlenia, 8) rozbudowa przepustu, 9) wprowadzenie nowej organizacji ruchu, 10) rozbudowa ul. Harcerskiej wraz z budową pętli dla autobusów, 11) przebudowa ul. Bluszczowej i drogi powiatowej 2060P, 12) budowa drogi wewnętrznej jako tzw. pieszo-jezdni tj. ulicy w strefie zamieszkania, na działce nr 86/1 przy ul. Sanatoryjnej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111000-8,
45111290-7,
45112600-1,
45221113-7,
45232000-2,
45232410-9,
45232452-5,
45233162-2,
45233200-1,
45233221-4,
45233252-0,
45233253-7,
45233290-8,
45233292-2,
45316110-9,
77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5397661.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5180660.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.