eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75832 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Konstantynów Łódzki: Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50923 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54727 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52564200000, ul. ul. Zgierska  2, 95050   Konstantynów Łódzki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422 111 173, faks 422 111 168, e-mail ti@konstantynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

T-I.271.3.2017.EW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa dróg gminnych w roku 2017, w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki. 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Remont i naprawa nawierzchni dróg o nawierzchniach bitumicznych. 2. Remont i naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych. 3.3. Szczegółowy zakres obejmuje: 1. Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA (AC 11S 50/70 KR1-2) z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 150 ton; 2. Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (MA 5 S 35/50 KR1-2) z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 150 ton; 3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11S 50/70 KR1-2 - warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 5 cm z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 1 200 m2; 4. Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni destruktem asfaltowym z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym - 450 m3; 5. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 50 szt. 6. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 50 szt. 7. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 50 szt. 8. Profilowanie z wałowaniem nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych - 250 000 m2; 9. Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 mm z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym - 500 m3. 10. Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm oraz załadowanie urobku na samochód samowyładowczy i odwiezieniem na składowisko Wykonawcy - 10 000 m2; 11. Uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 5 000 m2; 12. Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu oraz załadowanie urobku na samochód samowyładowczy i odwiezieniem na składowisko Wykonawcy - 10 000,00 m.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT487804.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WŁODN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna,  biuro@wlodan.pl,  Porszewice 31,  95-200,  Pabianice ,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480930.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678345.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.