eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W POSTACI SPOTÓW PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WUP W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75785 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W POSTACI SPOTÓW PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WUP W KATOWICACH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (POWER 2014-2020)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki  30, 40048   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=15002

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=15002

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzwa nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=15002


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=15002


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W POSTACI SPOTÓW PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WUP W KATOWICACH
Numer referencyjny: PN/2/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (POWER 2014-2020) obejmującej: 1. RPO WSL 2014-2020 - kampania spotowa obejmująca 1000-krotną emisję oraz produkcję 5 spotów o długości 30 sek. każdy. 2. POWER 2014-2020 - kampania spotowa obejmująca 1000-krotną emisję oraz produkcję 2 spotów o długości 30 sek. każdy. Łącznie: 2000 - krotna emisja oraz produkcja 7 spotów. I. Cel zamówienia: 1. Promocja możliwości wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. 2. Promocja możliwości wsparcia w ramach POWER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupy docelowe kampanii: 1. Kampania RPO WSL 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby wieku aktywności zawodowej 18-65 lat, 2. Kampania POWER 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby do 29 roku życia. IV. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji spotów radiowych: 1. Kampania spotowa POWER - usługa obejmować będzie: o opracowanie scenariuszy 2 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach POWER np. wsparcia w postaci szkolenia i wsparcia w postaci stażu; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 2 spotów (łącznie 4 propozycje), o nagranie 2 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego, o 1000-krotną emisję w stacji radiowej obejmującej zasięgiem całe woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), w tym: o min. 500 emisji spotów zostanie wyemitowanych w stacji radiowej/stacjach radiowych, której/ych zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi minimum 8%; w pozostałych stacjach radiowych emisja spotów będzie rozłożona równomiernie*; * w przypadku wyniku po przecinku należy zaokrąglić liczbę emisji do 1 tak by całkowita liczba emisji w ramach kampanii wynosiła nie więcej niż 1000 np. 1. stacja radiowa o zasięgu dziennym min. 8 % - 500 emisji 2. stacja radiowa X - 166 3. stacja radiowa Y - 167 4. stacja radiowa Z - 167 o na etapie oceny ofert Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zwiększoną ilość emisji w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 8% powyżej wymaganego minimum emisji, o stacje radiowe nadające w Częstochowie muszą spełniać wymóg minimum 3% zasięgu dziennego - zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla Częstochowy w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat; * UWAGA: w przypadku badań Radio Track dla Częstochowy brana pod uwagę jest grupę docelowa w wieku 18-65 ponieważ grupa osób młodych do 29 roku życia jest niereprezentatywna. o emisję 2 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj musi zostać wyemitowany 500 razy, o spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl, o emisję kampanii na podstawie zaakceptowanego mediaplanu, o mediaplan może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów, o zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. 2. Kampania spotowa RPO WSL - usługa obejmować będzie: o opracowanie scenariuszy 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 5 spotów (łącznie 10 propozycji), o nagranie 5 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego, o 1000-krotną emisję w stacji radiowej obejmującej zasięgiem całe woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), w tym: o min. 500 emisji spotów zostanie wyemitowanych w stacji radiowej/stacjach radiowych, której/ych zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat wynosi minimum 4%; w pozostałych stacjach radiowych emisja spotów będzie rozłożona równomiernie*, * w przypadku wyniku po przecinku należy zaokrąglić liczbę emisji do 1 tak by całkowita liczba emisji w ramach kampanii wynosiła nie więcej niż 1000 np. 1. stacja radiowa o zasięgu dziennym min. 4 % - 500 emisji 2. stacja radiowa X - 166 3. stacja radiowa Y - 167 4. stacja radiowa Z - 167 o na etapie oceny ofert Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zwiększoną ilość emisji w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 4% powyżej wymaganego minimum emisji, o stacje radiowe nadające w Częstochowie muszą spełniać wymóg minimum 3% zasięgu dziennego - zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla Częstochowy w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat; o emisję 5 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj powinien zostać wyemitowany 200 razy; ilość emisji poszczególnych rodzajów spotów może ulec zmianie na etapie ustalania i akceptacji media planu - łączna liczba emisji pozostaje bez zmian (1000 emisji), o spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl, o emisję kampanii na podstawie zaakceptowanego mediaplanu, o mediaplan może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów, o zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. V. Uwagi ogólne: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego mediaplanów opracowanych osobno dla kampanii RPO WSL oraz dla kampanii POWER. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanów ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 5 dni roboczych. 6. Wykonawca przekaże do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 5 dni roboczych. 7. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia akceptacji nagrań spotów przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplany w ramach każdej z kampanii. 8. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 9. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. 11. Zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. 12. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem. 13. Wykonawca zapewni następujący personel: o Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; o Copywritera - co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za opracowanie scenariuszy spotów radiowych, o Lektorów - zapewnienie co najmniej 4 różnych lektorów do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. VI. Prawa autorskie: Wykonawca na zasadzie wyłączności, przeniesie bezzwrotnie, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych i ilościowych, na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych do spotów radiowych, z prawem dalszego rozporządzania, udzielania licencji oraz zezwoleń na udzielania sublicencji na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. VII. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. zlecenie emisji spotów w rozgłośni radiowej) podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi polegające na realizacji kampanii reklamowej/promocyjnej* przeprowadzonej co najmniej w radiu o zasięgu co najmniej 1 województwa. * Za kampanię reklamową/promocyjną Zamawiający uznaje zespół działań marketingowych, obejmujący: stworzenie koncepcji kreatywnej i opracowanie materiałów na potrzeby kampanii (np. audycji, reklam) oraz ich emisję w mediach. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły "spełnia/nie spełnia" na podstawie wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem: roku realizacji kampanii, przedmiotu kampanii, zasięgu, nazwy zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana; oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg Załącznika Nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ilość emisji spotów w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 8%*w przypadku kampanii POWER powyżej wymaganego minimum (500 emisji) 20
Ilość emisji spotów w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 4%*w przypadku kampanii RPO WSL powyżej wymaganego minimum (500 emisji) 20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.