eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remonty dachów obiektów placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Rybnik: Remonty dachów obiektów placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 75738 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów obiektów placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty dachów obiektów placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania: Zadanie 1: Przedszkole nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachu i obróbek blacharskich. Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - wymiana tynków kominów, - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. Zadanie 2: Przedszkole nr 21 w dzielnicy Kłokocin; konserwacja dachu i remont kominów. Zakres robót: - rozbiórka czap kominowych i skucie tynków kominów, - wykonanie nowych tynków i czap, - wymiana rynien i obróbek blacharskich, - uzupełnienie mocowania pokrycia z blachy trapezowej, - oczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachu, - oczyszczenie i malowanie elementów komunikacji (drabin stalowych) na połaciach dachu, - gruntowanie i malowanie pokrycia z blachy. Zadanie 3: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont dachu sali gimnastycznej i łącznika (w budynku SP18). Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - wymiana tynków kominów, - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. Zadanie 4: Zespół Szkół nr 3 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachów łączników. Zakres robót: - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - miejscowe uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - wymiana wpustów dachowych odprowadzających wody opadowe i roztopowe, - wykonanie nowego pokrycia z folii PVC (połacie dachów i murki attykowe), - uzupełnienie obróbek blacharskich, - montaż kominków odpowietrzających, - wykonanie obróbek z membrany PVC wszystkich elementów wystających z połaci dachów. Zadanie 5: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w dzielnicy Śródmieście; remont pokrycia dachu, kominów i gzymsów. Zakres robót: - rozbiórka czap kominowych i skucie tynków kominów, - wykonanie nowych tynków i czap, - wymiana rynien i obróbek blacharskich, - oczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachu, - gruntowanie i malowanie pokrycia z blachy. Zadanie 6: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 (SP37) w dzielnicy Ochojec; konserwacja dachu z robotami towarzyszącymi. Zakres robót: - czyszczenie, odtłuszczenie powierzchni dachu z blachy trapezowej, - dwukrotne malowanie dachu farbą poliwinylową , - czyszczenie, odtłuszczenie płotków śniegowych, - dwukrotne malowanie płotków śniegowych farbą poliwinylową, - częściowa wymiana i uzupełnienie tynków kominów, - malowanie tynków ścian kominów farbą emulsyjną, - częściowa wymiana i naprawa czapek kominowych, - wymiana obróbek blacharskich: w koszach, nad daszkami wykuszy dachowych, wokół podstaw kominów, pas nadrynnowy. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.19.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 1, 2, 3, 5 i 6). 2) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - w tym co najmniej jedna robota ma obejmować roboty dekarskie w zakresie pokryć dachowych z folii dachowej PVC (dotyczy zadania 4). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zadanie 6: 6 tygodni od daty przekazania terenu prowadzenia robót Uwaga: Ze względu na trwający rok szkolny rozpoczęcie robót w ramach zadania 6 nastąpi nie wcześniej niż 01.07.2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedszkole nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachu i obróbek blacharskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachu i obróbek blacharskich. Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - wymiana tynków kominów, - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedszkole nr 21 w dzielnicy Kłokocin; konserwacja dachu i remont kominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 21 w dzielnicy Kłokocin; konserwacja dachu i remont kominów. Zakres robót: - rozbiórka czap kominowych i skucie tynków kominów, - wykonanie nowych tynków i czap, - wymiana rynien i obróbek blacharskich, - uzupełnienie mocowania pokrycia z blachy trapezowej, - oczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachu, - oczyszczenie i malowanie elementów komunikacji (drabin stalowych) na połaciach dachu, - gruntowanie i malowanie pokrycia z blachy. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont dachu sali gimnastycznej i łącznika (w budynku SP18).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont dachu sali gimnastycznej i łącznika (w budynku SP18). Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - wymiana tynków kominów, - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespół Szkół nr 3 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachów łączników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 3 w dzielnicy Maroko-Nowiny; remont pokrycia dachów łączników. Zakres robót: - likwidacja pęcherzy w istniejącym pokryciu z papy, - miejscowe uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - wymiana wpustów dachowych odprowadzających wody opadowe i roztopowe, - wykonanie nowego pokrycia z folii PVC (połacie dachów i murki attykowe), - uzupełnienie obróbek blacharskich, - montaż kominków odpowietrzających, - wykonanie obróbek z membrany PVC wszystkich elementów wystających z połaci dachów. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w dzielnicy Śródmieście; remont pokrycia dachu, kominów i gzymsów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w dzielnicy Śródmieście; remont pokrycia dachu, kominów i gzymsów. Zakres robót: - rozbiórka czap kominowych i skucie tynków kominów, - wykonanie nowych tynków i czap, - wymiana rynien i obróbek blacharskich, - oczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachu, - gruntowanie i malowanie pokrycia z blachy. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 (SP37) w dzielnicy Ochojec; konserwacja dachu z robotami towarzyszącymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 (SP37) w dzielnicy Ochojec; konserwacja dachu z robotami towarzyszącymi. Zakres robót: - czyszczenie, odtłuszczenie powierzchni dachu z blachy trapezowej, - dwukrotne malowanie dachu farbą poliwinylową , - czyszczenie, odtłuszczenie płotków śniegowych, - dwukrotne malowanie płotków śniegowych farbą poliwinylową, - częściowa wymiana i uzupełnienie tynków kominów, - malowanie tynków ścian kominów farbą emulsyjną, - częściowa wymiana i naprawa czapek kominowych, - wymiana obróbek blacharskich: w koszach, nad daszkami wykuszy dachowych, wokół podstaw kominów, pas nadrynnowy. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.