eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Zielona Góra: Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
Numer ogłoszenia: 75734 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496678 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji pn: Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. Zadanie realizowane ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie: 1) programu funkcjonalno-użytkowego pn.Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego - wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem, budowy peronu kolejowego, budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz kanalizacji teletechnicznej, uzyskanie wszelkich zezwoleń niezbędnych do realizacji robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji, 2) dokumentacji projektowej Budowy oświetlenia drogowego Nowy Kisielin, ul. Syrkiewicza - część II - wykonanie robót budowlanych oświetlenia drogowego w ul. Syrkiewicza. Lokalizacja: Gmina Zielona Góra, obręb Nowy Kisielin, dz. nr: 15/32, 15/33, 15/35, 15/36, 15/38, 15/39, 16/5, 18, 29/12, 29/13, 78/6, 78/7, 313/1, 314 oraz dz. nr 395 (teren zamknięty). Termin realizacji zadań ustala się zgodnie z poniższymi etapami: 1. etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 20 czerwca 2014r., 2. etap II - wykonanie dokumentacji projektowej budowy peronu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 21 lipca 2014r., 3. etap III - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni w terminie do dnia 31 października 2014r., 4. etap IV - wykonanie pozostałych robót budowlanych w terminie do dnia 15 grudnia 2014r. 5. etap V - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na zrealizowane obiekty w terminie do 15 stycznia 2015r. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym pn. Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego oraz w oparciu o dokumentację projektową Budowy oświetlenia drogowego Nowy Kisielin, ul. Syrkiewicza - część II stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 5.000.000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji; 3) Tabelę elementów rozliczeniowych stanowiącą załącznik do umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia gwarancji na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, w tym okres gwarancyjny dla zieleni wraz z pielęgnacją - 12 miesięcy od daty odbioru robót, okres gwarancyjny oznakowania poziomego grubowarstwowego termoplastycznego - 24 miesiące od daty odbioru robót, oznakowania poziomego taśmami prefabrykowanymi wtapianymi w warstwę ścieralną - 60 miesięcy od daty odbioru robót, oznakowania poziomego cienkowarstwowego - 12 miesięcy od daty odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.33.21 - Roboty budowlane w zakresie stacji kolejowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Müsing Sp. z o.o;, ul. Sanatoryjna 5;, 70-775 Szczecin;, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10472881,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18436470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.