eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przebudowa drogi nr 5161P Daniszyn - Cegły na odc. dł. ok. 300m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7571 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Ostrów Wielkopolski: Przebudowa drogi nr 5161P Daniszyn - Cegły na odc. dł. ok. 300m
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325796

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 351725

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny 25086406600000, ul. ul. Staszica  1, 63400   Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 062 735-51-66, faks (062) 735 51 66, e-mail powiatowyzarzaddrog@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-ostrowski.pl/folder/104; http://bip.wokiss.pl/pzd_ostrow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi nr 5161P Daniszyn - Cegły na odc. dł. ok. 300m

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi nr 5161P Daniszyn - Cegły na odc. dł. ok. 300m". Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres: - roboty przygotowawcze - pomiarowe; - roboty ziemne; - roboty odwodnieniowe (przykanaliki z rur PVC fi 160mm, kanały z rur PVC o śr. 250mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500mm z osadnikiem bez syfonu oraz rusztem D400m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm); - ustawienie krawężnika na ławie betonowej; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej; - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie poszerzeń jezdni, - wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie poboczy z mieszanki mineralno granitowej, - roboty wykończeniowe; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, kosztorysie ofertowym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45233220-7, 45233252-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa nr 63/2016 - termin wykonania robót do dnia 15.12.2016r. Aneks nr 1 do ww. umowy - termin wykonania robót do dnia 30.12.2016r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo-Usługowa "WIKTOR",  ,  Latowice,  63-405,  Sieroszewice,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 151181.94 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana umowy dotyczy terminu zakończenia robót: do dnia 31.05.2017r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z niskimi temperaturami nie jest możliwe prowadzenie robót budowlanych drogowych. Dlatego postanawia się przedłużyć termin wykonania robót do dnia 31.05.2017r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.