eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Remont mostu drogowego w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N w msc. Bajdyty i w km 22+031 drogi powiatowej nr 1320N w msc. Skarbiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Bartoszyce: Remont mostu drogowego w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N w msc. Bajdyty i w km 22+031 drogi powiatowej nr 1320N w msc. Skarbiec
Numer ogłoszenia: 75711 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drogowego w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N w msc. Bajdyty i w km 22+031 drogi powiatowej nr 1320N w msc. Skarbiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N Łabędnik -Bisztynek w msc. Bajdyty oraz remont mostu drogowego w km 22+031 DP nr 1320N Żelazna Góra - Lelkowo -Górowo Iławieckie w miejscowości Skarbiec nad rzeką Wałszą Zamówienie podzielono na następujące części: Zadanie 1 - Remont mostu w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N Łabędnik -Bisztynek w msc. Bajdyty. Zakres remontu mostu obejmuje: 1. Ustrój nośny i podpory: wykarczowanie roślinności wraz z korzeniami, usunięcie traw i grubo porastających glonów; mechaniczne usunięcie wtórnych, nieestetycznych uzupełnień cegieł, spoin, zacierek cementowych i tynków; mechaniczne usunięcie słabych i wykruszających się spoin; przemurowanie osłabionego wątku ceglanego oraz obluzowanych fragmentów murów kamiennych; oczyszczenie powierzchni ceglanych i kamiennych z białych zacieków węglanu wapniowego; lokalne uzupełnienie ubytków cegieł; uzupełnienie ubytków spoin w sklepieniu ceglanym i murach kamiennych; wykonanie hydrofobizacji muru. 2. Izolacja: usunięcie zasypki, oczyszczenie górnej powierzchni sklepienia; usunięcie starej izolacji; wykonanie wyprawy na całej powierzchni sklepienia, ścianek policzkowych i skrzydeł zaprawami typu PCC o grubości ok. 30mm; wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej na sklepieniu (wywijając ją na ścianki policzkowe); wykonanie dwuwarstwowej izolacji bitumicznej na zimno na pionowych powierzchniach ścianek policzkowych i skrzydeł; wykonanie na izolacji zasypki zabezpieczającej np. styrodurem. 3. Nawierzchnia jezdni: wykonanie całkowitej wymiany nawierzchni i konstrukcji drogi dla kategorii ruchu KR2. 4. Chodniki, gzymsy: wykonanie żelbetowych kap chodnikowych na gruncie opartych na ścianach policzkowych; zabetonowanie monolitycznych gzymsów o grubości 30cm w których zakotwione zostaną barieroporęcze. 5. Nawierzchnia chodników: wykonanie na kapach chodnikowych i gzymsach oraz na gzymsach skrzydeł nawierzchni żywicznej o grubości min 4mm. 6. Krawężniki: osadzenie krawężników drogowych betonowych o wymiarach 15x30cm. 7. Bariery i barieroporęcze: wykonanie barieroporęczy bezprzekładkowych typu sztywnego na moście (typ H2 W1 B, rozstaw słupków 1m) oraz barier SP-05 na dojeździe (rozstaw słupków co 2m). Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 2 - Remont mostu w km 22+031 drogi powiatowej nr 1320N Żelazna Góra - Lelkowo - Górowo Iławieckie w miejscowości Skarbiec nad rzeką Wałszą. Zakres remontu mostu obejmuje: 1. Prace przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórka: poręczy, nawierzchni bitumicznej i podbudowy, zasypki łuku, ścianek kamiennych ponad łukiem, uszkodzonego sklepienia ceglanego; umocnienie skarp. 2. Remont mostu: przemurowanie ścianek kamiennych nad łukiem; naprawa uszkodzonych fragmentów fundamentu i odmurowanie pękniętych skrajnych fragmentów łuku; wykonanie czyszczenia, spoinowania i uzupełnianie ubytków; wykonanie nadbudowy murków z betonu zbrojonego i pancerza żelbetowego gr. 20 cm od wewnętrznej strony murków. wykonanie na powierzchni łuku i murków izolacji termozgrzewalnej; wykonanie drenażu z rurek drenarskich średnicy min 100 mm, ułożonych poprzecznie ze spadkiem min 3% od środka na zewnątrz i wyprowadzonych poprzez ścianki na skarpy stożków. 3. Wyposażenie i prace wykończeniowe: wykonanie zasypki łuku z gruntu przepuszczalnego; wykonanie w obrębie obiektu krawężników kamiennych o wymiarach 18x20 cm ułożonych na ławie betonowej; odtworzenie nawierzchni drogi zgodnie ze stanem istniejącym (na długości krawężników nawierzchnię bitumiczną należy wykonać na szerokości pomiędzy krawężnikami); wykonanie zabezpieczenia betonowych powierzchni gzymsów cienkowarstwową nawierzchnią chemoutwardzalną gr. 3 mm. wykonanie barieroporęczy stalowych, sztywnych o parametrach H1-B-W2; wykonanie zabezpieczenia gzymsów wyprawami odpornymi na środki odladzające; wykonanie umocnienia stożków z prefabrykowanych elementów ażurowych opartych w dolnej części na fundamentach z betonu C16/20; wykonanie ścieków skarpowych trapezowych usytuowanych przed skrzydłami przyczółków i za mostem; umocnienie wylotów ścieków narzutem kamiennym; Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie z wyszczególnionych w ust.1 części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. III. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca remontu mostu ponosi koszty wykonywania robót oraz koszty prac i czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych na remontowanym obiekcie. IV. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. V. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe prowadzenie robót, bezpieczeństwo i ochronę zdrowia oraz przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. VI. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. VII. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. VIII. Wymagania dotyczące gwarancji jakości: co najmniej 2 lata. Najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji - 5 lat. IX. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. X. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. XI. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ mieszanki mineralno - asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych zastosowany do warstwy ścieralnej (np. beton asfaltowy, mieszanka SMA, asfalt lany, asfalt porowaty, mieszanka BBTM), który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR2, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.22.11.00-3, 45.22.11.11-3, 45.22.11.19-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.80-5, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.10.00-2, 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie / remoncie obiektu inżynierskiego. Jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych robót budowlanych lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych robót wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na remoncie/przebudowie/budowie obiektu inżynierskiego. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (j. t. Dz. U. Nr 243 z 2010r., poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 z 2008r., poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Zamawiający dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia obowiązków Kierownika budowy w różnych częściach zamówienia. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) Formularz oferty; 2) Kosztorys; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złożenia wynika z art. 44 ustawy Pzp; 4) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 5) Wykaz części zamówienia realizacje których Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców; 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 7) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji i rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami w tym szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia, przypadku siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron; którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, e) gdy wystąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; f) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2. zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4. zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 5. Strony są uprawnione do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) jeżeli będzie to konieczne dla realizacji przedmiotu umowy z projektem, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi lub zasadami wiedzy technicznej, przyspieszy ukończenie, zmniejszy Zamawiającemu koszty przy realizacji lub jeżeli będzie to korzystne dla Zamawiającego ze względu na trwałość wykonania lub zmniejszenia kosztów eksploatacji, b) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, d) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, e) wystąpienia warunków terenu robót odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. 6. Zmiany o których mowa w ust. 1 pkt b i c, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego. 7. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonania robót, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni od daty zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. w ust. 1 pkt b i c nie przedłoży uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce pok. nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont mostu w km 2+828 drogi powiatowej nr 1571N Łabędnik -Bisztynek w msc. Bajdyty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu mostu obejmuje: 1. Ustrój nośny i podpory: wykarczowanie roślinności wraz z korzeniami, usunięcie traw i grubo porastających glonów; mechaniczne usunięcie wtórnych, nieestetycznych uzupełnień cegieł, spoin, zacierek cementowych i tynków; mechaniczne usunięcie słabych i wykruszających się spoin; przemurowanie osłabionego wątku ceglanego oraz obluzowanych fragmentów murów kamiennych; oczyszczenie powierzchni ceglanych i kamiennych z białych zacieków węglanu wapniowego; lokalne uzupełnienie ubytków cegieł; uzupełnienie ubytków spoin w sklepieniu ceglanym i murach kamiennych; wykonanie hydrofobizacji muru. 2. Izolacja: usunięcie zasypki, oczyszczenie górnej powierzchni sklepienia; usunięcie starej izolacji; wykonanie wyprawy na całej powierzchni sklepienia, ścianek policzkowych i skrzydeł zaprawami typu PCC o grubości ok. 30mm; wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej na sklepieniu (wywijając ją na ścianki policzkowe); wykonanie dwuwarstwowej izolacji bitumicznej na zimno na pionowych powierzchniach ścianek policzkowych i skrzydeł; wykonanie na izolacji zasypki zabezpieczającej np. styrodurem. 3. Nawierzchnia jezdni: wykonanie całkowitej wymiany nawierzchni i konstrukcji drogi dla kategorii ruchu KR2. 4. Chodniki, gzymsy: wykonanie żelbetowych kap chodnikowych na gruncie opartych na ścianach policzkowych; zabetonowanie monolitycznych gzymsów o grubości 30cm w których zakotwione zostaną barieroporęcze. 5. Nawierzchnia chodników: wykonanie na kapach chodnikowych i gzymsach oraz na gzymsach skrzydeł nawierzchni żywicznej o grubości min 4mm. 6. Krawężniki: osadzenie krawężników drogowych betonowych o wymiarach 15x30cm. 7. Bariery i barieroporęcze: wykonanie barieroporęczy bezprzekładkowych typu sztywnego na moście (typ H2 W1 B, rozstaw słupków 1m) oraz barier SP-05 na dojeździe (rozstaw słupków co 2m). Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.22.11.00-3, 45.22.11.11-3, 45.22.11.19-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont mostu w km 22+031 drogi powiatowej nr 1320N Żelazna Góra - Lelkowo - Górowo Iławieckie w miejscowości Skarbiec nad rzeką Wałszą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu mostu obejmuje: 1. Prace przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórka: poręczy, nawierzchni bitumicznej i podbudowy, zasypki łuku, ścianek kamiennych ponad łukiem, uszkodzonego sklepienia ceglanego; umocnienie skarp. 2. Remont mostu: przemurowanie ścianek kamiennych nad łukiem; naprawa uszkodzonych fragmentów fundamentu i odmurowanie pękniętych skrajnych fragmentów łuku; wykonanie czyszczenia, spoinowania i uzupełnianie ubytków; wykonanie nadbudowy murków z betonu zbrojonego i pancerza żelbetowego gr. 20 cm od wewnętrznej strony murków. wykonanie na powierzchni łuku i murków izolacji termozgrzewalnej; wykonanie drenażu z rurek drenarskich średnicy min 100 mm, ułożonych poprzecznie ze spadkiem min 3% od środka na zewnątrz i wyprowadzonych poprzez ścianki na skarpy stożków. 3. Wyposażenie i prace wykończeniowe: wykonanie zasypki łuku z gruntu przepuszczalnego; wykonanie w obrębie obiektu krawężników kamiennych o wymiarach 18x20 cm ułożonych na ławie betonowej; odtworzenie nawierzchni drogi zgodnie ze stanem istniejącym (na długości krawężników nawierzchnię bitumiczną należy wykonać na szerokości pomiędzy krawężnikami); wykonanie zabezpieczenia betonowych powierzchni gzymsów cienkowarstwową nawierzchnią chemoutwardzalną gr. 3 mm. wykonanie barieroporęczy stalowych, sztywnych o parametrach H1-B-W2; wykonanie zabezpieczenia gzymsów wyprawami odpornymi na środki odladzające; wykonanie umocnienia stożków z prefabrykowanych elementów ażurowych opartych w dolnej części na fundamentach z betonu C16/20; wykonanie ścieków skarpowych trapezowych usytuowanych przed skrzydłami przyczółków i za mostem; umocnienie wylotów ścieków narzutem kamiennym; Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.10.00-2, 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.