Miechów: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego do odbioru nieczystości płynnych
z terenu Gminy Miechów.
Numer ogłoszenia: 75667 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego do odbioru nieczystości płynnych z terenu Gminy Miechów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego na potrzeby Gminy Miechów, którego szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ. Dostarczony ciągnik i wóz asenizacyjny muszą : - spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy - celem rejestracji w Polsce i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.44.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : - dla zadania częściowego nr 1 - 6 000 zł - dla zadania częściowego nr 2 - 2 000 zł Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części VIII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: 1 głównej dostawy odpowiadającej swoją wartością i przedmiotem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia . Przez główną dostawę odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: - dla zadania częściowego nr 1 zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie 1 umowy polegającej na dostawie ciągnika rolniczego o wartości min. 200 000 zł - dla zadania częściowego nr 2 zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie 1 umowy polegającej na dostawie wozu asenizacyjnego o wartości min. 50 000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główną dostawę odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: - dla zadania częściowego nr 1 zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie 1 umowy polegającej na dostawie ciągnika rolniczego o wartości min. 200 000 zł - dla zadania częściowego nr 2 zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie 1 umowy polegającej na dostawie wozu asenizacyjnego o wartości min. 50 000 zł;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej dla zadania Zakup ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym do odbioru nieczystości płynnych z terenu Gminy Miechów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1A do SIWZ tj. Specyfikacja Techniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego do odbioru nieczystości płynnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1A do SIWZ tj. Specyfikacja Techniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi Marcinkowice i wsi Pogwizdów, gmina Charsznica
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa sprzętu rolniczego
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika kompaktowego o roku produkcji 2023 lub 2024 wraz z osprzętem na potrzeby RDW Łańcut
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.