eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Sławków: Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 75625 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 2931552 w. 41, faks 32 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie przez Zamawiającego (Organizatora Instytucji Kultury) Wykonawcy (Zarządcy - którym może być osoba fizyczna lub prawna), któremu powierzone zostanie zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą: Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie, zwanej dalej MOK. Do zakresu działalności MOK w Sławkowie należy między innymi organizowanie wystaw artystycznych, przedstawień teatralnych, koncertów, imprez artystycznych i rozrywkowych. MOK prowadzi zajęcia w stałych formach takich jak: koła zainteresowań, kluby, sekcje, zespoły, w których swoje pasje rozwijają zarówno dzieci, młodzież, jak i osoby dorosłe. Ważnym elementem działalności jest gromadzenie i udostępnianie dóbr kultury, promocja walorów historycznych, kulturowych i turystycznych miasta Sławkowa oraz lokalnych twórców kultury i aktywności kulturalnej. MOK zajmuje się również udostępnianiem informacji turystycznej. Zarządca będzie zobowiązany do zarządzania MOK, w tym do strategicznego i bieżącego zarządzania oraz opracowania, wdrożenia i przeprowadzenia programu zmian, usprawnień, rozwoju i funkcjonowania Instytucji, zmierzającego do poprawy jego działania, obniżenia relatywnych kosztów funkcjonowania oraz zapewnienia osiągania możliwie najwyższego poziomu MOK. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Zakres zamówienia związany z powierzeniem Zarządcy zarządzania MOK obejmuje: a) administrowanie mieniem i majątkiem MOK, ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o utrzymywanie obiektu w jak najlepszym stanie technicznym oraz wykorzystywania go zgodnie z celami statutowymi MOK; b) prowadzenie MOK zgodnie z obowiązującym statutem, w oparciu o przyjęty Roczny program działalności. 2.2. Opis warunków funkcjonowania MOK: a)Warunki organizacyjne MOK został utworzony na mocy decyzji Naczelnika Miasta Sławkowa Nr 63.00 - I - 0138.2.9.84 z dnia 01 grudnia 1984 roku w sprawie powołania Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie. W chwili obecnej MOK działa w oparciu o Uchwałę nr XXXI/293/2013 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 24 stycznia 2013 r. w sprawie: przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2013 r., poz. 1828), która z dniem 15 czerwca 2015 r. traci moc, w związku z wejściem w życie Uchwały nr X/57/2015 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 4 maja 2015 r. w sprawie przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2015 r., poz. 2716) oraz obowiązujące przepisy prawa, w tym szczególne przepisy ustaw: -z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej -z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, -z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, -z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych b)Warunki lokalowe i techniczne Do celów statutowych MOK został wyposażony w nieruchomości gruntowe zabudowane budynkami: - budynek oznaczony w ewidencji gruntów i budynków jako działka numer 3891 o powierzchni 5360 m2 położona przy ul. Młyńskiej 14, stanowiąca własność Gminy Sławków, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Dąbrowie Górniczej KW o numerze 16624. Budynek o kubaturze 10857 m3, powierzchni zabudowy 1295 m2 i powierzchni użytkowej 1538 m2. Budynek jest wyposażony między innymi w instalację wody pitnej i p. poż., kanalizację deszczową, sanitarną, C.O. - kotłownia węglowa, wentylację grawitacyjną, instalację elektryczną, odgromową; instalację teletechniczną, internetową i projektory kinowe, - budynek oznaczony w ewidencji gruntów i budynków jako działka numer 3451 o powierzchni 397 m2 położona przy ul. Rynek 9, stanowiąca własność Gminy Sławków, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Dąbrowie Górniczej KW o numerze 3783. Kubatura budynku 2200 m3, powierzchnia zabudowy 335 m2, powierzchnia użytkowa 415m2. Budynek wyposażony jest w instalację wodno - kanalizacyjną, elektryczną, gazową, odgromową i telefoniczną. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. c)Warunki finansowe MOK otrzymuje z budżetu miasta Sławkowa corocznie dotację na działalność statutową. MOK może uzyskiwać środki finansowe z: -wpływów z własnej działalności, -dotacji, -wpływów z najmu i dzierżawy składników majątkowych, -spadków, zapisów i darowizn od osób fizycznych i prawnych, -innych źródeł. MOK może prowadzić, zgodnie z normami prawa powszechnie obowiązującego, działalność handlową oraz usługową, między innymi najem i dzierżawę składników majątkowych, działalność wydawniczą, działalność z zakresu informacji i promocji turystycznej oraz rekreacji. MOK wypożycza kostiumy, rekwizyty teatralne, sprzęt techniczny i prowadzi sprzedaż wytworów i artykułów szeroko pojętego użytku kulturalnego. MOK może również świadczyć usługi poligraficzne, fonograficzne, fotograficzne, filmowe, plastyczne i inne. Zasadniczym źródłem finansowania kosztów utrzymania i funkcjonowania instytucji jest dotacja przekazywana przez Organizatora. W 2015 roku wysokość dotacji wynosi 780 000,00 zł. d)Warunki programowe Zgodnie ze Statutem, stanowiącym załącznik do Uchwały nr X/57/2015 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 4 maja 2015 r. w sprawie przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie, do zakresu działania MOK należy: -analizowanie potrzeb mieszkańców w dziedzinie kultury, -organizowanie wystaw artystycznych, przedstawień teatralnych, koncertów, projekcji filmów i konkursów, -organizowanie imprez artystycznych i rozrywkowych, -prowadzenie zajęć w stałych formach takich jak: koła zainteresowań, kluby, sekcje, zespoły, -prowadzenie działalności edukacyjnej poprzez organizowanie kursów, prelekcji, odczytów, spotkań, -gromadzenie i udostępnianie dóbr kultury, -promocja walorów historycznych, kulturowych i turystycznych miasta Sławkowa, -promocja lokalnych twórców kultury oraz aktywności kulturalnej MOK, -edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę, -prowadzenie międzynarodowej współpracy kulturalnej, zwłaszcza z miastami partnerskimi, -rozwijanie amatorskiego ruchu artystycznego, -rozwijanie folkloru, a także rękodzieła ludowego i artystycznego. Ponadto MOK może podejmować inne formy działalności mające na celu tworzenie i upowszechnianie kultury. e)Warunki promocji MOK -planowanie i prowadzenie kampanii i działań promocyjnych i informacyjnych działalności bieżącej, wystawienniczej, kulturalnej i edukacyjnej przy uwzględnieniu wytycznych Zamawiającego w zakresie prezentacji znaków identyfikacji wizualnej Miasta Sławkowa. 3.Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego W ramach przedmiotu zamówienia Zarządca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na strategicznym i bieżącym zarządzaniu MOK, realizowanym w sposób ciągły i nieprzerwany, w okresie przewidzianym w zamówieniu. Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do: 1)zarządzania MOK z najwyższą starannością uwzględniającą profesjonalny charakter świadczonej usługi, oraz dbając o interesy MOK, przy pełnym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, doświadczenia, umiejętności zdobytych uprzednio w praktyce; 2)reprezentowania MOK oraz składania i przyjmowania oświadczeń woli oraz wiedzy w jego imieniu; 3)kierowania i nadzorowania, a także do bieżącej analizy działalności MOK, w tym jego działalności podstawowej, finansowej, gospodarczej i administracyjnej; 4)prowadzenia racjonalnej gospodarki finansowej oraz zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem MOK i ochrony tego mienia; 5)efektywnego zarządzania prowadzoną przez MOK zarobkową działalnością gospodarczą na podstawie rachunku ekonomicznego i w celu wypracowania zysku; 6)przeznaczania zysku osiągniętego z działalności gospodarczej MOK wyłącznie na cele statutowe Instytucji; 7)zrealizowania programu zarządzania MOK; 8)opracowania i zrealizowania rocznych programów działalności MOK; 9)opracowywania i zrealizowania planów finansowo - rzeczowych oraz wniosków finansowo - inwestycyjnych; 10)podejmowania czynności mających na celu uzyskanie środków na rozpoczęcie i wdrożenie inwestycji mającej na celu polepszenie infrastruktury MOK; 11)zapewnienia terminowego regulowania wszystkich zobowiązań przez MOK, w szczególności zobowiązań o charakterze publicznoprawnym, w tym podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne; 12)rzetelnej i sprawnej współpracy z Zamawiającym (Organizatorem), a w szczególności poddania się funkcji kontrolnej Zamawiającego (Organizatora), udostępniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotyczących działalności MOK; 13)zarządzania MOK w celu prowadzenia działalności kulturalnej na jak najwyższym poziomie z jednoczesnym uwzględnianiem wielkości środków finansowych będących w dyspozycji MOK; 14)analizowania grup docelowych, kontekstu działania, prowadzenia badań w tym obszarze i uwzględniania ich wyników w programowaniu i działaniach wizerunkowych MOK; 15)kształtowania pozytywnego wizerunku MOK oraz stworzenia i skutecznego przeprowadzenia kampanii wizerunkowej, identyfikacji wizualnej i promocyjnej MOK; 16)zwiększenia obecności MOK w przestrzeni publicznej, w tym w przestrzeni wirtualnej; 17)prowadzenia odpowiedniej, bieżącej i długofalowej polityki kadrowej, a więc racjonalizacji zatrudnienia, tworzenia właściwych stosunków w zespołach ludzkich i atmosfery motywującej pracowników oraz identyfikującej ich z celami i strategią dalszej działalności MOK; 18)wypełniania obowiązków wynikających z art. 31 Ustawy z dnia 16.06.1974r. Kodeks pracy w imieniu pracodawcy wobec pracowników MOK, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiającego wobec wykonawców; 19)przeglądu oraz zaktualizowania regulaminów obowiązujących w MOK, w tym w szczególności dostosowania regulaminu organizacyjnego MOK do obowiązującego statutu, 20)wydawania zarządzeń i regulaminów obowiązujących w MOK; 21)zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji MOK, w tym w szczególności dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; 22)sporządzania i przekazywania Zamawiającemu (Organizatorowi) nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy pisemnych sprawozdań z działalności Zarządcy i wykonywania postanowień niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakończeniu wykonywania funkcji Zarządcy; 23)wykonywania innych czynności i zadań wynikających z istoty Umowy, Statutu MOK i obowiązujących przepisów prawa; 24)rozwijania i utrzymywania współpracy z państwowymi i samorządowymi instytucjami kultury, oraz z innymi podmiotami działającymi w sferze kultury; 25)nawiązania i utrzymywania współpracy z zagranicznymi instytucjami kultury, w tym w szczególności w miastach partnerskich Sławkowa; 26)dysponowania i wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy środka komunikacji oraz telefonu komórkowego. 27)opracowania, w ciągu 3 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy o zamówienie publiczne, na cały okres realizacji zamówienia, założeń programu zarządzania MOK, który dotyczy zmian, usprawnień, rozwoju i funkcjonowania MOK i przedstawienia go do zatwierdzenia Zamawiającemu (Organizatorowi) wraz z informacją o kosztach wdrożenia i przeprowadzenia programu. Program ma być spójny z przedstawioną przez Wykonawcę Koncepcją Funkcjonowania MOK, o której mowa w Rozdziale 5 SIWZ. 28)Innych czynności, o których mowa we wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ. Ponadto Wykonawca winien jest w celu zwiększania przychodów własnych MOK wykazywać inicjatywę i operatywność skutkujące pozyskiwaniem przez MOK finansowania od podmiotów innych niż Zamawiający (Organizator). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w każdym roku realizacji zamówienia MOK prowadził całość działalności MOK bez straty bilansowej. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę: kluczowych części niniejszego zamówienia. Pod pojęciem kluczowych części zamówienia Zamawiający rozumie czynności określone w Rozdziale 3, punkt 3.3, podpunkty: 17, 20, 22, 27 SIWZ (co odnosi się do § 6 pkt 17, 20, 22 wzoru umowy oraz § 5 ust. 3 wzoru umowy) oraz § 22 ust. 1 i 2 wzoru umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawcy mają dołączyć do ofert następujące dokumenty: 1. Koncepcję Funkcjonowania MOK, na którą składać się będzie: a)Koncepcja zarządzania i finansowania MOK, b)Program działalności merytorycznej MOK zgodnie z wymogami określonymi poniżej. Dokument podlegać będzie ocenie, zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdziale 12 SIWZ. Przedmiotowe dokumenty winny być złożone w formie pisemnej (podpisane przez wykonawcę). 2. Wymogi dotyczące Koncepcji Funkcjonowania MOK: Wykonawca powinien opisać Koncepcję Funkcjonowania MOK, obejmującą cały okres realizacji zamówienia z opisem działań w latach 2015-2019 Zamawiający wymaga w szczególności, aby Koncepcję Funkcjonowania MOK składała się z dwóch opracowań: 1)Koncepcji zarządzania i finansowania MOK, w której uwzględnić należy: a)wskazanie źródeł uzyskiwania przychodów i określenie ich procentowego udziału w przychodach ogółem MOK w każdym roku realizacji zamówienia, b)propozycje rodzajów działalności dodatkowej, rozumianej jako dodatkowa działalność gospodarcza, wraz z określeniem ich procentowego udziału w przychodach ogółem MOK, 2)Programu działalności merytorycznej, w którym należy uwzględnić: a)określenie wizji i misji MOK oraz b)opis programu działalności merytorycznej w poszczególnych latach realizacji zamówienia, zawierający w szczególności: liczbę, charakter oraz zasięg imprez lub wydarzeń artystycznych, liczbę i charakter sekcji i zespołów działających w MOK, działalność wydawniczą, krajową i międzynarodową współpracę oraz wymianę artystyczną, c)opisanie innych form działalności mających na celu tworzenie i upowszechnianie kultury d)opisanie sposobów promocji w poszczególnych latach realizacji zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami rozdziału 11 SIWZ (załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e) (uprawnione do reprezentacji) w dokumencie rejestracyjnym 3. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA MOK - 70

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy - w części II SIWZ 3. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków, ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków, pokój 25..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków Rynek 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.