Sławków: Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 75625 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 2931552 w. 41, faks 32 2931233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie przez Zamawiającego (Organizatora Instytucji Kultury) Wykonawcy (Zarządcy - którym może być osoba fizyczna lub prawna), któremu powierzone zostanie zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą: Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie, zwanej dalej MOK. Do zakresu działalności MOK w Sławkowie należy między innymi organizowanie wystaw artystycznych, przedstawień teatralnych, koncertów, imprez artystycznych i rozrywkowych. MOK prowadzi zajęcia w stałych formach takich jak: koła zainteresowań, kluby, sekcje, zespoły, w których swoje pasje rozwijają zarówno dzieci, młodzież, jak i osoby dorosłe. Ważnym elementem działalności jest gromadzenie i udostępnianie dóbr kultury, promocja walorów historycznych, kulturowych i turystycznych miasta Sławkowa oraz lokalnych twórców kultury i aktywności kulturalnej. MOK zajmuje się również udostępnianiem informacji turystycznej. Zarządca będzie zobowiązany do zarządzania MOK, w tym do strategicznego i bieżącego zarządzania oraz opracowania, wdrożenia i przeprowadzenia programu zmian, usprawnień, rozwoju i funkcjonowania Instytucji, zmierzającego do poprawy jego działania, obniżenia relatywnych kosztów funkcjonowania oraz zapewnienia osiągania możliwie najwyższego poziomu MOK. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Zakres zamówienia związany z powierzeniem Zarządcy zarządzania MOK obejmuje: a) administrowanie mieniem i majątkiem MOK, ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o utrzymywanie obiektu w jak najlepszym stanie technicznym oraz wykorzystywania go zgodnie z celami statutowymi MOK; b) prowadzenie MOK zgodnie z obowiązującym statutem, w oparciu o przyjęty Roczny program działalności. 2.2. Opis warunków funkcjonowania MOK: a)Warunki organizacyjne MOK został utworzony na mocy decyzji Naczelnika Miasta Sławkowa Nr 63.00 - I - 0138.2.9.84 z dnia 01 grudnia 1984 roku w sprawie powołania Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie. W chwili obecnej MOK działa w oparciu o Uchwałę nr XXXI/293/2013 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 24 stycznia 2013 r. w sprawie: przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2013 r., poz. 1828), która z dniem 15 czerwca 2015 r. traci moc, w związku z wejściem w życie Uchwały nr X/57/2015 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 4 maja 2015 r. w sprawie przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2015 r., poz. 2716) oraz obowiązujące przepisy prawa, w tym szczególne przepisy ustaw: -z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej -z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, -z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, -z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych b)Warunki lokalowe i techniczne Do celów statutowych MOK został wyposażony w nieruchomości gruntowe zabudowane budynkami: - budynek oznaczony w ewidencji gruntów i budynków jako działka numer 3891 o powierzchni 5360 m2 położona przy ul. Młyńskiej 14, stanowiąca własność Gminy Sławków, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Dąbrowie Górniczej KW o numerze 16624. Budynek o kubaturze 10857 m3, powierzchni zabudowy 1295 m2 i powierzchni użytkowej 1538 m2. Budynek jest wyposażony między innymi w instalację wody pitnej i p. poż., kanalizację deszczową, sanitarną, C.O. - kotłownia węglowa, wentylację grawitacyjną, instalację elektryczną, odgromową; instalację teletechniczną, internetową i projektory kinowe, - budynek oznaczony w ewidencji gruntów i budynków jako działka numer 3451 o powierzchni 397 m2 położona przy ul. Rynek 9, stanowiąca własność Gminy Sławków, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Dąbrowie Górniczej KW o numerze 3783. Kubatura budynku 2200 m3, powierzchnia zabudowy 335 m2, powierzchnia użytkowa 415m2. Budynek wyposażony jest w instalację wodno - kanalizacyjną, elektryczną, gazową, odgromową i telefoniczną. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. c)Warunki finansowe MOK otrzymuje z budżetu miasta Sławkowa corocznie dotację na działalność statutową. MOK może uzyskiwać środki finansowe z: -wpływów z własnej działalności, -dotacji, -wpływów z najmu i dzierżawy składników majątkowych, -spadków, zapisów i darowizn od osób fizycznych i prawnych, -innych źródeł. MOK może prowadzić, zgodnie z normami prawa powszechnie obowiązującego, działalność handlową oraz usługową, między innymi najem i dzierżawę składników majątkowych, działalność wydawniczą, działalność z zakresu informacji i promocji turystycznej oraz rekreacji. MOK wypożycza kostiumy, rekwizyty teatralne, sprzęt techniczny i prowadzi sprzedaż wytworów i artykułów szeroko pojętego użytku kulturalnego. MOK może również świadczyć usługi poligraficzne, fonograficzne, fotograficzne, filmowe, plastyczne i inne. Zasadniczym źródłem finansowania kosztów utrzymania i funkcjonowania instytucji jest dotacja przekazywana przez Organizatora. W 2015 roku wysokość dotacji wynosi 780 000,00 zł. d)Warunki programowe Zgodnie ze Statutem, stanowiącym załącznik do Uchwały nr X/57/2015 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 4 maja 2015 r. w sprawie przyjęcia Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Sławkowie, do zakresu działania MOK należy: -analizowanie potrzeb mieszkańców w dziedzinie kultury, -organizowanie wystaw artystycznych, przedstawień teatralnych, koncertów, projekcji filmów i konkursów, -organizowanie imprez artystycznych i rozrywkowych, -prowadzenie zajęć w stałych formach takich jak: koła zainteresowań, kluby, sekcje, zespoły, -prowadzenie działalności edukacyjnej poprzez organizowanie kursów, prelekcji, odczytów, spotkań, -gromadzenie i udostępnianie dóbr kultury, -promocja walorów historycznych, kulturowych i turystycznych miasta Sławkowa, -promocja lokalnych twórców kultury oraz aktywności kulturalnej MOK, -edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę, -prowadzenie międzynarodowej współpracy kulturalnej, zwłaszcza z miastami partnerskimi, -rozwijanie amatorskiego ruchu artystycznego, -rozwijanie folkloru, a także rękodzieła ludowego i artystycznego. Ponadto MOK może podejmować inne formy działalności mające na celu tworzenie i upowszechnianie kultury. e)Warunki promocji MOK -planowanie i prowadzenie kampanii i działań promocyjnych i informacyjnych działalności bieżącej, wystawienniczej, kulturalnej i edukacyjnej przy uwzględnieniu wytycznych Zamawiającego w zakresie prezentacji znaków identyfikacji wizualnej Miasta Sławkowa. 3.Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego W ramach przedmiotu zamówienia Zarządca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na strategicznym i bieżącym zarządzaniu MOK, realizowanym w sposób ciągły i nieprzerwany, w okresie przewidzianym w zamówieniu. Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do: 1)zarządzania MOK z najwyższą starannością uwzględniającą profesjonalny charakter świadczonej usługi, oraz dbając o interesy MOK, przy pełnym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, doświadczenia, umiejętności zdobytych uprzednio w praktyce; 2)reprezentowania MOK oraz składania i przyjmowania oświadczeń woli oraz wiedzy w jego imieniu; 3)kierowania i nadzorowania, a także do bieżącej analizy działalności MOK, w tym jego działalności podstawowej, finansowej, gospodarczej i administracyjnej; 4)prowadzenia racjonalnej gospodarki finansowej oraz zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem MOK i ochrony tego mienia; 5)efektywnego zarządzania prowadzoną przez MOK zarobkową działalnością gospodarczą na podstawie rachunku ekonomicznego i w celu wypracowania zysku; 6)przeznaczania zysku osiągniętego z działalności gospodarczej MOK wyłącznie na cele statutowe Instytucji; 7)zrealizowania programu zarządzania MOK; 8)opracowania i zrealizowania rocznych programów działalności MOK; 9)opracowywania i zrealizowania planów finansowo - rzeczowych oraz wniosków finansowo - inwestycyjnych; 10)podejmowania czynności mających na celu uzyskanie środków na rozpoczęcie i wdrożenie inwestycji mającej na celu polepszenie infrastruktury MOK; 11)zapewnienia terminowego regulowania wszystkich zobowiązań przez MOK, w szczególności zobowiązań o charakterze publicznoprawnym, w tym podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne; 12)rzetelnej i sprawnej współpracy z Zamawiającym (Organizatorem), a w szczególności poddania się funkcji kontrolnej Zamawiającego (Organizatora), udostępniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotyczących działalności MOK; 13)zarządzania MOK w celu prowadzenia działalności kulturalnej na jak najwyższym poziomie z jednoczesnym uwzględnianiem wielkości środków finansowych będących w dyspozycji MOK; 14)analizowania grup docelowych, kontekstu działania, prowadzenia badań w tym obszarze i uwzględniania ich wyników w programowaniu i działaniach wizerunkowych MOK; 15)kształtowania pozytywnego wizerunku MOK oraz stworzenia i skutecznego przeprowadzenia kampanii wizerunkowej, identyfikacji wizualnej i promocyjnej MOK; 16)zwiększenia obecności MOK w przestrzeni publicznej, w tym w przestrzeni wirtualnej; 17)prowadzenia odpowiedniej, bieżącej i długofalowej polityki kadrowej, a więc racjonalizacji zatrudnienia, tworzenia właściwych stosunków w zespołach ludzkich i atmosfery motywującej pracowników oraz identyfikującej ich z celami i strategią dalszej działalności MOK; 18)wypełniania obowiązków wynikających z art. 31 Ustawy z dnia 16.06.1974r. Kodeks pracy w imieniu pracodawcy wobec pracowników MOK, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiającego wobec wykonawców; 19)przeglądu oraz zaktualizowania regulaminów obowiązujących w MOK, w tym w szczególności dostosowania regulaminu organizacyjnego MOK do obowiązującego statutu, 20)wydawania zarządzeń i regulaminów obowiązujących w MOK; 21)zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji MOK, w tym w szczególności dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; 22)sporządzania i przekazywania Zamawiającemu (Organizatorowi) nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy pisemnych sprawozdań z działalności Zarządcy i wykonywania postanowień niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakończeniu wykonywania funkcji Zarządcy; 23)wykonywania innych czynności i zadań wynikających z istoty Umowy, Statutu MOK i obowiązujących przepisów prawa; 24)rozwijania i utrzymywania współpracy z państwowymi i samorządowymi instytucjami kultury, oraz z innymi podmiotami działającymi w sferze kultury; 25)nawiązania i utrzymywania współpracy z zagranicznymi instytucjami kultury, w tym w szczególności w miastach partnerskich Sławkowa; 26)dysponowania i wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy środka komunikacji oraz telefonu komórkowego. 27)opracowania, w ciągu 3 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy o zamówienie publiczne, na cały okres realizacji zamówienia, założeń programu zarządzania MOK, który dotyczy zmian, usprawnień, rozwoju i funkcjonowania MOK i przedstawienia go do zatwierdzenia Zamawiającemu (Organizatorowi) wraz z informacją o kosztach wdrożenia i przeprowadzenia programu. Program ma być spójny z przedstawioną przez Wykonawcę Koncepcją Funkcjonowania MOK, o której mowa w Rozdziale 5 SIWZ. 28)Innych czynności, o których mowa we wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ. Ponadto Wykonawca winien jest w celu zwiększania przychodów własnych MOK wykazywać inicjatywę i operatywność skutkujące pozyskiwaniem przez MOK finansowania od podmiotów innych niż Zamawiający (Organizator). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w każdym roku realizacji zamówienia MOK prowadził całość działalności MOK bez straty bilansowej. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę: kluczowych części niniejszego zamówienia. Pod pojęciem kluczowych części zamówienia Zamawiający rozumie czynności określone w Rozdziale 3, punkt 3.3, podpunkty: 17, 20, 22, 27 SIWZ (co odnosi się do § 6 pkt 17, 20, 22 wzoru umowy oraz § 5 ust. 3 wzoru umowy) oraz § 22 ust. 1 i 2 wzoru umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawcy mają dołączyć do ofert następujące dokumenty: 1. Koncepcję Funkcjonowania MOK, na którą składać się będzie: a)Koncepcja zarządzania i finansowania MOK, b)Program działalności merytorycznej MOK zgodnie z wymogami określonymi poniżej. Dokument podlegać będzie ocenie, zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdziale 12 SIWZ. Przedmiotowe dokumenty winny być złożone w formie pisemnej (podpisane przez wykonawcę). 2. Wymogi dotyczące Koncepcji Funkcjonowania MOK: Wykonawca powinien opisać Koncepcję Funkcjonowania MOK, obejmującą cały okres realizacji zamówienia z opisem działań w latach 2015-2019 Zamawiający wymaga w szczególności, aby Koncepcję Funkcjonowania MOK składała się z dwóch opracowań: 1)Koncepcji zarządzania i finansowania MOK, w której uwzględnić należy: a)wskazanie źródeł uzyskiwania przychodów i określenie ich procentowego udziału w przychodach ogółem MOK w każdym roku realizacji zamówienia, b)propozycje rodzajów działalności dodatkowej, rozumianej jako dodatkowa działalność gospodarcza, wraz z określeniem ich procentowego udziału w przychodach ogółem MOK, 2)Programu działalności merytorycznej, w którym należy uwzględnić: a)określenie wizji i misji MOK oraz b)opis programu działalności merytorycznej w poszczególnych latach realizacji zamówienia, zawierający w szczególności: liczbę, charakter oraz zasięg imprez lub wydarzeń artystycznych, liczbę i charakter sekcji i zespołów działających w MOK, działalność wydawniczą, krajową i międzynarodową współpracę oraz wymianę artystyczną, c)opisanie innych form działalności mających na celu tworzenie i upowszechnianie kultury d)opisanie sposobów promocji w poszczególnych latach realizacji zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami rozdziału 11 SIWZ (załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e) (uprawnione do reprezentacji) w dokumencie rejestracyjnym 3. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA MOK - 70
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy - w części II SIWZ 3. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków, ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków, pokój 25..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków Rynek 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.