eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7539 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Klucze: Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331499


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, krajowy numer identyfikacyjny 53776300000, ul. ul. Partyzantów  1, 32310   Klucze, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 326 428 508, faks 326 428 052, e-mail klucze@gmina-klucze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-klucze.pl link BIP Zamówienia Publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania Gminy Klucze polegające na: a Sporządzeniu częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze dla wyznaczonego terenu produkcyjno - usługowego (PU) w sołectwie Bydlin - Uchwała Nr XXII/143/2016 Rady Gminy Klucze z dnia 23.06.2016 r. b Sporządzeniu częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze dla wyznaczonego terenu zabudowy letniskowej niskiej intensywności (ML2) w sołectwie Kwaśniów Górny - Uchwała Nr XXII/144/2016 Rady Gminy Klucze z dnia 23.06.2016 r. c Sporządzeniu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze - Uchwała nr XXII/145/2016 Rady Gminy Klucze z dnia 23.06.2016 r. d Sporządzeniu częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze dla wyznaczonego terenu produkcyjno - usługowego (PU) i terenu przemysłowego (P) w sołectwie Jaroszowiec - Uchwała Nr XXII/146/2016 Rady Gminy Klucze z dnia 23.06.2016 r. Granice obszarów objętych zmianami Planu określone są w załącznikach graficznych do wyżej powołanych uchwał, a wyżej oznaczone uchwały Rady Gminy Klucze wraz z załącznikami graficznymi stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej integralną część. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu planu zgodnie z art. 15 i art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U 2016, poz. 778 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587) oraz ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego, - opracowanie ekofizjografii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U 2002.155.1298) - opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz.U.2016.353 z późn. zm.) - opracowanie prognozy skutków finansowych planu z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (j.t.Dz.U.2015.909 z późn. zm) - opracowanie dokumentów, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno-prawnego w imieniu Wójta Gminy, zgodnie z wymogami w/w art. 17 ustawy. W zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego: a. Opracowanie i redagowanie wszelkich pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, ogłoszeń, pism i innych niezbędnych dokumentów b. Czynny udział w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, uczestnictwo w dyskusjach publicznych oraz przy rozpatrzeniu wniosków i uwag do planu złożonych osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, prezentacja poszczególnych etapów opracowania planu Radzie Gminy, Wójtowi, oraz Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, uczestnictwo w innych merytorycznych spotkaniach dotyczących przedmiotu zamówienia, - opracowanie przedmiotu zamówienia fazami zgodnie z harmonogramem prac projektowych, który będzie załącznikiem do umowy (każda faza opracowania będąca przedmiotem odbioru powinna zostać podpisana przez głównego projektanta), - przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych) - opiniowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w czasie sporządzania planu (w razie potrzeby) -zbilansowanie powierzchni o różnym przeznaczeniu pod kątem wymagań sprawozdawczości GUS, - przedstawienie projektu uchwały Radzie Gminy - sporządzenie i przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej potrzebnej do ogłoszenia Uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (w tym Uchwała z załącznikami sporządzona w Edytorze Aktów Prawnych XML). Ilość egzemplarzy: a) opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu - 4 egz. w formie papierowej w skali 1: 2000 oraz 1 egz. w wersji elektronicznej b) projekt planu (tekst + załączniki) - 2 egz. w wersji papierowej w skali 1: 2000 oraz 2 egz. w wersji elektronicznej oraz egzemplarze niezbędne dla przeprowadzenia uzgodnień i opiniowania w skali 1: 2000, c) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. w wersji papierowej w skali 1: 2000 oraz 2 egz. w wersji elektronicznej; d) prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; e) kompletne kopie uchwalonego planu (tekst + załączniki) - 7 egz. w wersji papierowej w skali 1: 2000 oraz 2 egz. w wersji elektronicznej f) pełna dokumentacja formalno-prawna - 1 komplet. Ze względu na to, że Zamawiający przechowuje plany zagospodarowania przestrzennego w bazie programu GEOXA, to: 1. W związku z tym, sporządzone mapy oraz tekst planu należy dostarczyć na nośnikach cyfrowych, umożliwiających kontynuację pracy w tym programie, w formatach: o teksty opracowań w formacie plików MS Word, PDF, o mapy - w formacie rastrowym w postaci 3 rodzajów plików: JPG, geotiff oraz PDF o rozdzielczości minimum 300 DPI, pliki powinny umożliwiać ponowny wydruk map bez udziału wykonawcy, o wektorowym, obiektowym w standardzie Geoxa MPZP umożliwiającym wydawanie automatyczne wypisów, wyrysów i zaświadczeń z MPZP oraz w formacie wektorowym w postaci plików shapefiles oraz pliku zawierającego ustawienia projektu, wraz z dokładnym opisem struktury projektu, ścieżek dostępu do warstw wektorowych, opisów warstw oraz ich kodów atrybutowych w postaci plików MS Word lub Excel. 2.Ponadto opracowania w zakresie kartograficznym, o których mowa w pkt 1, należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe przy zachowaniu następujących zasad: o elementy występujące na rysunku (jako osobne pozycje w legendzie) określające obiekty tego samego rodzaju powinny zostać zlokalizowane również na odrębnych warstwach lub na jednej warstwie z różnym kodem atrybutowym (lista kodów atrybutowych powinna zostać przekazana zamawiającemu po zakończeniu prac), oraz dodatkowym polem tekstowym w którym znajdzie się jednoznaczny opis kodu. Przykładowy zapis tabeli dla przeznaczeń terenu w pliku shapefiles: Przeznaczenie terenu Opis w legendzie Powierzchnia wydzielenia [Ha] Rodzaj terenu Numer jednoznacznie identyfikujący wydzielenie 32MN1 Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej 1,2331 MN1 32 4ZL Tereny lasów 2,2231 ZL 4 o obszary stref które obejmują określony obszar powinny być dostarczone w formie warstwy poligonowej z określonymi atrybutami rodzaju strefy oraz opisu w legendzie, o granice terenów i odpowiednich obszarów powinny być topologicznie poprawne, a same obszary przeznaczeń jednoznacznie opisane elementem tekstowym umieszczonym wewnątrz danego obszaru (Zamawiający sprawdzi poprawność topologiczną przekazanych warstw), o Wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych zgodny z przekazanymi materiałami geodezyjnymi (układ 2000 lub układ 65), o w przypadku konieczności użycia indywidualnych stylów i grubości linii, symboli, obiektów oraz czcionek, należy dostarczyć biblioteki tych elementów. o Oznaczenia graficzne barwne wg wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. o Wszystkie opisy terenów przeznaczeń powinny znajdować się wewnątrz granicy planu. Kolorystyka opracowania a. Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej MN (RGB - 255, 205, 140) b. Tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej MW (RGB - 191, 132, 92) c. Tereny zabudowy usługowej U (RGB - 255, 127, 80) d. Tereny sportu i rekreacji US (szraf 45° RGB - 255, 127, 80; 173, 255, 47) e. Tereny rozmieszczenia obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000m^2 UC (szraf* 45° RGB - 255, 127, 80; 172, 150, 255) f. Tereny rolnicze R (RGB - 255, 255, 176) g. Tereny obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych, ogrodniczych oraz gospodarstw leśnych i rybackich RU (szraf* 45° RGB - 255, 255, 176; 255, 127, 80) h. Tereny zabudowy zagrodowej w gospodarstwach rolnych, hodowlanych i ogrodniczych RM (szraf* 45° RGB - 255, 255, 176; 255, 205, 140) i. Tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów P (RGB - 172, 150, 255) j. Obszary i tereny górnicze PG (RGB - 172, 150, 255) k. Tereny zieleni objęte formami ochrony przyrody zgodnie z przepisami o ochronie przyrody ZN (RGB - 60, 179, 113) l. Lasy ZL (RGB - 60, 179, 113) m. Tereny zieleni urządzonej, takie jak: parki, ogrody, zieleń towarzysząca obiektom budowlanym, zieleńce, grodziska, kurhany, zabytkowe fortyfikacje ZP (RGB - 173, 255, 47 lub 152, 251, 152) n. Tereny ogrodów działkowych ZD (RGB - 173, 255, 47 lub 152, 251, 152) o. Cmentarze ZC (RGB - 173, 255, 47 lub 152, 251, 152) p. Obszary zagrożone powodzią ZZ (szraf* 45° RGB - 173, 255, 47; tło odpowiadające podstawowemu przeznaczeniu) r. Tereny wód powierzchniowych śródlądowych (rzeki, jeziora, stawy, strumienie, kanały) WS (RGB - 173, 216, 230) s Tereny dróg publicznych KD (RGB - 255, 255, 255) t. Tereny dróg wewnętrznych KDW (RGB - 217, 217, 217) u. Tereny komunikacji wodnej, szlaki wodne KW (RGB - 100, 149, 237) v. Tereny infrastruktury technicznej E, G, W, K, T, O, C (RGB - 181, 181, 181) Styl szrafowania - skala 1:1000 - równe kreskowanie, grubość kreski od 3 do 5metrów w terenie (w zależności od potrzeb dla czytelności rysunku), skala 1:2000 - równe kreskowanie, grubość kreski od 4 do 6 metrów w terenie (w zależności od potrzeb dla czytelności rysunku). 3.Oznaczenia kolorystyczne i symbole pozostałych oznaczeń a rysunku planu uzgodnione zostaną z zamawiającym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania Powody unieważnienia postępowania (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 94 ust.3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) , zwanej dalej "ustawą Prawo Zamówień Publicznych", ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca, który złożył ofertę, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. U z a s a d n i e n i e W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego pn. "Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze." w terminie składania ofert, tj. do dnia 03.11.2016 r. do godziny 09:00, wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z przewidzianym w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu najpierw dokonano oceny ofert, zgodnie z art. 24aa.ust 1 ustawy PZP . Wykonawca, który złożył ofertę nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która spełnia wymagania jakie Zamawiający postawił w przedmiotowym postępowaniu , ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 94 ust.3 w związku z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243902.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.