eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryszawa › Zbiórka i wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Stryszawa- obwód III wsie Kuków, Krzeszów, Targoszów



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75282 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Stryszawa: Zbiórka i wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Stryszawa- obwód III wsie Kuków, Krzeszów, Targoszów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryszawa, krajowy numer identyfikacyjny 7218196500000, ul. Stryszawa  17, 34205   Stryszawa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 747 272, e-mail sekretariat@stryszawa.pl, faks 338 747 272.
Adres strony internetowej (URL): http://www.stryszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.stryszawa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak: Zgodnie z art. 10c ust. 2 w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Urządu Gminy Stryszawa Adres: Stryszawa 17, 34-205 Stryszawa, sekretariat UG Stryszawa, pokój nr 15
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka i wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Stryszawa- obwód III wsie Kuków, Krzeszów, Targoszów
Numer referencyjny: IPP.271.1.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Stryszawa- obwód III wsie Kuków, Krzeszów, Targoszów i dostarczanie ich do Regionalnego Zakładu Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej zgodnie z: ? ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) ? Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. (z późn. zm.) ? uchwałą nr XV/116/12 Rady Gminy Stryszawa z dnia 2 marca 2012 r. w sprawie podziału gminy na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ? uchwałą nr XXXV/275/14 Rady Gminy Stryszawa z dnia 28 marca 2014 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stryszawa ? uchwałą nr XXIII/167/12 Rady Gminy Stryszawa z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi ? zapisami niniejszej SIWZ 3.2 Charakterystyka Gminy Stryszawa. Gmina Stryszawa usytuowana jest w południowej części województwa małopolskiego, w powiecie suskim. Obszar gminy Stryszawa zajmuje powierzchnię ok. 114 km kwadratowych zamieszkaną przez ok. 12000 mieszkańców. W skład gminy wchodzi 8 miejscowości (w tym 9 sołectw). Zabudowa jest zlokalizowana wzdłuż drogi wojewódzkiej, dróg powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych. Znaczna część dróg prowadzących do siedlisk jest trudno dostępna, szczególnie w okresie zimowym, wiele siedlisk jest znacznie oddalonych od głównych szlaków komunikacyjnych. 3.3 Szczegóły zamówienia. 3.3.1. Obwód III wsie Kuków, Krzeszów, Targoszów składa się z trzech sołectw, na załączonej mapie zaznaczono lokalizację większości siedlisk odległych od głównych ciągów komunikacyjnych, nie wyklucza się jednak istnienia innych oraz zmian lokalizacji i ilości miejsc odbioru w trakcie realizacji zamówienia. 3.3.2. Na terenie gminy obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych od wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych. Odpady są gromadzone przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w sposób selektywny i nieselektywny wg złożonych deklaracji. Odpady gromadzone są w workach dostarczonych mieszkańcom przez Gminę. 3.3.3. Odpady od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych deklarujących selektywne zbieranie odpadów są gromadzone w: ? workach oznaczonych na żółto przeznaczonych na odpady z tworzyw sztucznych i wielomateriałowych (20 01 39, 15 01 02, 15 01 05) ? workach oznaczonych na pomarańczowo przeznaczonych na odpady metalowe (15 01 04, 20 01 40) ? workach oznaczonych na zielono przeznaczonych na odpady szklane (kod 20 01 02, 15 01 07) ? workach oznaczonych na niebiesko przeznaczonych na odpady z papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01) ? workach przeźroczystych przeznaczonych na odpady higieniczne (kod 20 01 99) ? workach oznaczonych na czarno przeznaczonych na inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (kod 20 01 99) 3.3.4. Odpady od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych deklarujących nieselektywne zbieranie odpadów są gromadzone w workach oznaczonych na czarno przeznaczonych na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) 3.3.5. Aby spełnić wymóg segregacji odpadów gospodarstwo domowe musi oddać odpady zebrane w sposób selektywny z zawartością minimum 60% odpadów wysegregowanych. 3.3.6. Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz opony są odbierane podczas zbiórek organizowanych przez Gminę zgodnie z terminarzem odbioru odpadów (na koszt zamawiającego). 3.3.7. Odpady niebezpieczne oraz odpady problemowe z grupy 20 zgodnie z katalogiem odpadów nie będą odbierane od właścicieli nieruchomości przez Wykonawcę lecz przekazywane przez właścicieli nieruchomości do punktu selektywnej zbiórki odpadów problemowych, wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.3.8. Ilość mieszkańców w obwodzie to ok. 2850 osób, ilość punktów odbioru ok. 1130 (ilości powyższe są szacunkowe). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne- ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli. Ponieważ przyjmuje się odpłatność ryczałtową za zbiórkę odpadów w całym obwodzie wymaga się aby wykonawca był w wyznaczonym terminie pod każdą posesją w obwodzie co musi udokumentować zapisami lokalizatora GPS. 3.3.9. Szacowana ilość odpadów odebranych w trakcie realizacji zamówienia od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w obwodzie wynosi ok. 386 Mg, w tym selektywnie zbieranych (wymienianych w ppkt 3.3.3) ok. 193 Mg, oraz nieselektywnie zbieranych (wymienionych w ppkt 3.3.4) ok. 193 Mg. 3.3.10. Odpady zgromadzone zgodnie z regulaminem, zamknięte w worku z naklejonym kodem kreskowym są wystawiane przez mieszkańców obok wejścia na posesję do godziny 7 rano. Wykonawca ma zorganizować odbiór od godziny 7.00 do godziny 14.00. 3.3.11. Zgodnie z harmonogramem wywozu, odpady są odbierane co tydzień, z tym, że kolejno co drugi tydzień odpady selektywnie zbierane w kolorowych workach i odpady nieselektywnie zbierane wraz z innymi niewymienionymi frakcjami zbieranymi w sposób selektywny (odpady w workach czarnych zbieranych od mieszkańców zbierających odpady w sposób selektywny i nieselektywny). W sołectwie Lachowice zbiórka jest w każdą środę, w sołectwach Kurów, Pewelka, Hucisko w każdy wtorek. Jeśli założony termin zbiórki przypada w dzień wolny od pracy zbiórka odbywa w kolejny dzień roboczy. 3.3.12. Odpady zgromadzone niezgodnie z regulaminem (zawartość niezgodna z opisem, zmieszane rodzaje odpadów) lub wystawione w nieprawidłowych dniach nie są odbierane. W takim przypadku Wykonawca ma dołączyć trwale do worka kartkę z informacją o powodach nieodebrania worka (i telefonie kontaktowym do wykonawcy): ? "Brak kodu kreskowego na worku" ? "Odpady nieprawidłowo wysegregowane (zawartość worka niezgodna z jego przeznaczeniem lub obejmuje zmieszane rodzaje odpadów)" ? "Odpady segregowane (worki kolorowe) proszę wystawiać zgodnie z kalendarzem odbioru odpadów (tygodnie oznaczone żółtym kolorem w terminarzu wywozu odpadów)" ? "Odpady niesegregowane (worki czarne) proszę wystawiać zgodnie z kalendarzem odbioru odpadów (tygodnie oznaczone niebieskim kolorem w terminarzu wywozu odpadów)" 3.3.13. Procedura odbioru odpadów obejmuje: ? każdorazową weryfikację czy naklejka z kodem kreskowym zawierająca nr posesji odpowiada lokalizacji worka, ? każdorazową weryfikację czy zawartość worka nie jest niezgodna z jego przeznaczeniem lub obejmuje zmieszane rodzaje odpadów, ? zaczytanie kodu kreskowego z naklejki na worku, ? zaczytanie kodu kreskowego określającego rodzaj odpadu z tabeli otrzymanej od Zamawiającego, ? w razie potrzeby zaczytanie dodatkowego kodu zapisującego połowę objętości worka, ? w razie potrzeby dołączenie trwałe do worka kartki z informacją o powodach nieodebrania worka (opisane w ppkt 3.3.12). Przy kilku workach w obrębie jednej posesji cała procedura musi zostać powtórzona stosownie do ilości worków. 3.3.14. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do: ? uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków lub pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, ? zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych worków oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, ? naprawiania lub ponoszenia kosztów napraw (wg decyzji Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (np. uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.), ? niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszystkich przypadków nie naklejania na workach przez mieszkańców kodów identyfikujących właściciela odpadów komunalnych, ? niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu przypadków powstawania "dzikich wysypisk". 3.3.15. Wykonawca otrzyma od zamawiającego czytnik kodów kreskowych (jedna sztuka), który służy do zapisywania ilości oraz rodzaju zebranych worków. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (na zasadzie ryzyka) za uszkodzenia czytnika i jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia stwierdzonych w nim usterek. Wykonawca jest obowiązany do codziennego dostarczania do Zamawiającego czytnika celem odczytania zapisanych danych. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że udostępniony przez Zamawiającego czytnik nie jest wystarczający do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia się w dodatkowe urządzenia na swój koszt. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odpadów z czyszczenia ulic i placów, odpadów selektywnie zbieranych odebranych od właścicieli nieruchomości za wyjątkiem odpadów ulegających biodegradacji do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Zamawiający wskazuje jako miejsce przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości: ? selektywnie zebranych odpadów komunalnych, ? nieselektywnie zbieranych odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości w postaci zmieszanych odpadów komunalnych, ? odpadów zielonych, odpadów ulegających biodegradacji, ? pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania Regionalny Zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej. 3.5 Zamawiający zawrze stosowne umowy na zagospodarowanie odpadów oraz będzie ponosił koszty z tym związane. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do transportu odpadów komunalnych do instalacji wskazanej przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad rozładunku odpadów obowiązujących w instalacji (oddzielne ważenie odpadów według kodu, weryfikacja zawartości worków, rozładunek według kodów na wyznaczone place lub do wyznaczonych urządzeń). 3.7 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi załadunku, przeładunku, magazynowania, transportu, spełniania wymogów Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 3.8 W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie również opróżnianie koszy ulicznych i koszy umieszczonych na przystankach autobusowych i miejscach publicznych. Opróżnianie następować będzie po napełnieniu pojemnika, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. Stan napełnienia tych pojemników zobowiązany będzie na bieżąco kontrolować Wykonawca. Wykonawca jest również zobowiązany uprzątać teren wokół koszy ulicznych i wiat przystankowych. Na terenie obwodu znajduje się 30 koszy ulicznych i przystankowych o poj. 50 l.- zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia tej ilości. Zebrane odpady stanowią odpady z czyszczenia ulic i placów oraz podlegają zagospodarowaniu w Regionalnym Zakładzie Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej. 3.9 Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. 3.9.1. W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych oraz lokalizację koszy ulicznych, z których Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady komunalne. W przypadku zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) w wykazie, o którym mowa powyżej, Zamawiający każdorazowo będzie informował o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 3.9.2. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu miesięcznie oraz zbiorczo raz na kwartał sprawozdania z ilości odpadów odebranych i przekazanych do instalacji wskazanych przez Zamawiającego. Ilość odpadów winna być podana w Mg (tonach). Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: ? do 5 dni od końca danego miesiąca za miesiąc poprzedni, ? do 10 dni od końca danego kwartału za kwartał poprzedni. 3.9.3. Wykonawca musi świadczyć usługi za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w jego dyspozycji. Parametry sprzętu muszą umożliwiać dojazd w każde miejsce odbioru odpadów w obwodzie niezależnie od warunków atmosferycznych (w szczególności zimą). Oblodzenie, pokrywa śniegu, zły stan nawierzchni dróg dojazdowych nie będzie traktowany jako okoliczność usprawiedliwiająca nienależytą realizację zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić że szerokość i dostępność części dróg uniemożliwia swobodny dostęp każdego rodzaju pojazdów, ponadto na końcowych odcinkach nie ma możliwości zawracania. 3.9.4. Za wszelkie szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.9.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za okres rozliczeniowy (miesięczny): ? dowodów przekazania poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych do wskazanych przez zamawiającego instalacji (karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami), ? kwity wagowe potwierdzające wagę oraz dokładny czas przekazania odpadów. 3.10 Czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - usługi związane z wykonywaniem transportu oraz załadowania odpadów. 3.11 Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. 2) W przypadku powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia, Zamawiający żądał będzie, aby przed przystąpieniem do jego wykonania Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak z podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, określone zostały szczegółowo w Projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.12 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Usługi związane z odpadami 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 3.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:90514000-3, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: - jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Stryszawa w zakresie zbiórki i transportu odpadów komunalnych - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę o porównywalnym zakresie i wartości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 (punkcie 6.3 ppkt 3 lit. a) SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 (pkt. 6.6 ppkt. 1 SIWZ), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1.) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 1 (6.3 ppkt 2 SIWZ) - w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Stryszawa w zakresie zbiórki i transportu odpadów komunalnych oraz posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz usług,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) Zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 2) Pojawienia się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów. 3) Działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub zmiany kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiającego. 4) Działań organów administracji skutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 5) Zmiany przepisów prawa, 6) Zadziałania przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania czynności przewidzianych umową. 2. Zaistnienie któregokolwiek zdarzenia lub okoliczności przewidzianych w ust. 1, upoważnia zarówno wykonawcę, jak i zamawiającego do żądania dokonania zmiany umowy, poprzez pisemne powiadomienie o tym drugiej Strony. Powiadomienie powinno zawierać opis wydarzenia lub okoliczności i uzasadnienie dające podstawę do dokonania zmiany umowy oraz powinno być przedstawione w ciągu 7 dni od dnia, w którym Strona umowy dowiedziała się lub powinna się dowiedzieć o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że istotne zmiany mogą być dokonane jedynie w przypadkach przewidzianych w ust. 1. 4. Nie dopuszcza się wprowadzania do umowy nowych postanowień niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.