Ogłoszenie nr 75231 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Bolesław: Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. w Bolesławiu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303834
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 305503
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 315079
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27266164700000, ul.
ul. Osadowa
1,
32329
Bolesław, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
326 461 148, faks
326 461 148, e-mail
wadas@zgkboleslaw.com
Adres strony internetowej (URL): www.zgkboleslaw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. w Bolesławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/ZP/016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Zamawiającego świadczona w systemie zmianowym, która obejmuje: 1. Ochronę terenu bazy Zamawiającego w Bolesławiu, ul. Osadowa 1; - budynek administracyjno-socjalny wyposażony w system alarmowy (sygnalizacja świetlna i akustyczna), - budynek warsztatu wraz z magazynami, - węzeł betoniarski, - teren bazy sprzętowo-samochodowej, - Instalacja MBP, - kompostownia, - budynki magazynowe. 2. Ochronę terenu Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym oraz następujących obiektów zlokalizowanych na w/w terenie: - budynek administracyjno-biurowy, - wagi samochodowe, - hala demontażu odpadów, - maszyny i urządzenia na terenie składowiska, - linia do segregacji odpadów i ich rozdrabniania, - instalacje do pozyskiwania i energetycznego wykorzystania biogazu wraz z instalacjami towarzyszącymi (odsiarczalniki, stacje transformatorowe, stacje kontenerowe ujęcia gazu), - PSZOK. 3. Ochronę terenu Piaskowni w Bolesławiu - Hutki II, w tym: - budynku socjalno-biurowego, - budynków magazynowych i stacji transformatorowej, - maszyny i urządzenia na terenie wyrobiska eksploatacyjnego. II. Ochrona wykonywana będzie: 1. Ochrona terenu bazy całodobowo (1 osoba). 2. Ochrona terenu składowiska całodobowo w dni wolne od pracy, dni robocze od 1800-600, soboty od 1500 (1 osoba), 3. Ochrona terenu Piaskowni - Hutki II wykonywana będzie w soboty, niedziele i święta całodobowo, soboty pracujące od 1400, soboty niepracujące od 600( śr. dwie soboty miesięcznie) 1 osoba. III. Zamawiający zapewnia Wykonawcy : 1. Budynek portierni zlokalizowany w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1. 2. Pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym. 3. Pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Piaskowni w Bolesławiu - Hutki II. 4. Dostęp do monitoringu wizyjnego. IV. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. V. Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest do: 1. Zainstalowania elektronicznego systemu kontroli obchodów na terenie bazy 3 punkty o łącznej odległość 600m, składowisko 1 punkt ok 200m, piaskownia 1 punkt o odległości do 800m. Obchody będą wykonywane w sposób ciągły co dwie godziny. 2. Wyposażenia pracowników sprawujących ochronę na terenie składowiska i piaskowni w noktowizory. 3. Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. 4. W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. 5. Kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających (w szczególności z surowcami wtórnymi). 6. Sporządzania dokumentacji fotograficznej pojazdów wyjeżdżających z surowcami wtórnymi. 7. Kontroli i prowadzenia rejestru wejść i wyjść interesantów. 8. Kontroli pracowników w zakresie stanu trzeźwości (w tym zakresie Wykonawca ma zapewnić alkomat z homologacją który umożliwi kontrolę w zakresie ewentualnego znajdowania się pracownika pod wpływem alkoholu. W przypadku stwierdzenia, że osoba jest nietrzeźwa poinformowanie upoważnionego pracownika Zamawiającego) Kontrole należy wykonywać na zlecenie Zamawiającego nie rzadziej niż 4 razy w roku. 9. Kontroli pracowników w zakresie wynoszonego mienia spółki ( np. narzędzia, sprzęty itp.) na wniosek Zamawiającego. 10. Zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. 11. Zachowania czystości i porządku w punktach ochrony i wokół budynków. 12. Prowadzenia książki raportów: 1) W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko pełniącego służbę, b) godziny rozpoczęcia i przyjęcia służby, c) każdorazowy czas rozpoczęcia i zakończenia obchodu, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia w trakcie służby, e) czytelny podpis pełniącego służbę. 13. Przestrzegania przepisów i regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, 14. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonaniem zakresu prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 15. Aktualizacji wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz przedłożenia ich aktualnych uprawnień. 16. Nadzorowania pracy kotła c. o. (z automatycznym podajnikiem) w okresie grzewczym w budynku administracyjno-socjalnym w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1, w dni robocze od godz.15.00 do godz.7.00, a w dni wolne od pracy przez całą dobę, oraz w okresie zimowym odśnieżenie dojścia do w/w budynku od strony północnej ( ok. 60 m2 ) i południowej(ok. 30 m2 ) 17. Zapewnienia kontroli prawidłowości pełnienia obowiązków przez pracowników ochrony co najmniej raz w tygodniu w godzinach nocnych tj. 2200 - 0600. 18. Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących przedmiot zamówienia. 19. Posiadania co najmniej dwóch grup interwencyjnych. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 01.10.2016r. godz. 0700 do 01.10.2018r. godz. 0700.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Centrum Ochrony Security Sp. z o.o.,
m.rawa@centros.pl,
ul. Jabłoniowa 5a,
41-200,
Sosnowiec, kraj/woj.
śląskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany - c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wzrost kosztów płacy od dnia 01.01.2017r. pracowników realizujących usługę na Ochronę fizyczną osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. w Bolesławiu wynikających z opublikowanego w dniu 13.09.2016r. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 września 2016r w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017r (Dz.U. poz 1456).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.