eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźno › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrowy nad Okszą w ulicachCmentarna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Zakładowa, Piaskowa, Częstochowska, Kocińska, Brzozowa, Cicha, Leśna, Bór, Łąkowa, Kościuszki i Ogrodowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Miedźno: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrowy nad Okszą w ulicach: Cmentarna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Zakładowa, Piaskowa, Częstochowska, Kocińska, Brzozowa, Cicha, Leśna, Bór, Łąkowa, Kościuszki i Ogrodowa
Numer ogłoszenia: 75225 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedźno , ul. Ułańska 25, 42-120 Miedźno, woj. śląskie, tel. 34 3178010, faks 34 3178030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrowy nad Okszą w ulicach: Cmentarna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Zakładowa, Piaskowa, Częstochowska, Kocińska, Brzozowa, Cicha, Leśna, Bór, Łąkowa, Kościuszki i Ogrodowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nowo wybudowaną siecią kanalizacyjną objęte zostaną nieruchomości zlokalizowane przy ulicach w miejscowości Ostrowy nad Okszą: Cmentarna, Graniczna, Słoneczna, Topolowa, Zakładowa, Piaskowa, Częstochowska, Kocińska, Brzozowa, Cicha, Leśna, Bór, Łąkowa, Kościuszki i Ogrodowa. Orientacyjny zakres zadania obejmuje: 1) ul. Cmentarna K4: a) kolektor grawitacyjny -126,80 mb (rury PVC SN12 DN200), - 10,70 mb (rury kamionkowe V4A DN200), b) przyłącza - 43,20 mb (rury PVC SN8 DN160), - 35,60 mb (rury kamionkowe DN150 FK34kN) w tym: przyłącza zakończone studzienką -7 szt. c) kanał tłoczny - 142,40 mb (rury PE DN 90), - 92,90 mb (rury PE DN 90) - bezwykopowo, d) przyłącze wody - 22,70 mb rury PE DN40 c) przepompownia P1 2) ul. Kościuszki K5: a) kolektor grawitacyjny - 409,90 mb (rury kamionkowe V4A DN200), b) przyłącza- 13,30 mb (rury kamionkowe FK34kN DN150), w tym: - przyłącza do granicy - 5 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 2 szt. 3) ul. Ogrodowa K7 a) kolektor grawitacyjny - 231,00 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 66,20 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 5 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 9 szt. 4) ul. Graniczna K-8: a) kolektor grawitacyjny - 295,20 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 36,70 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 3 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 5 szt. 5) ul. Słoneczna K-9 a) kolektor grawitacyjny - 208,10 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 59,30 mb ( rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 9 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 5 szt 6) ul. Topolowa + ul. Zakładowa K-10, K-10A a) kolektor grawitacyjny - 399,30 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza -116,90 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 4 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 18 szt 7) ul. Brzozowa, ul. Piaskowa, ul. Częstochowska K-11; K11A; K-11B a) kolektor grawitacyjny - 434,60 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 74,30 mb (rury PVC SN8 DN160), - przyłącza do granicy - 1 szt. - przyłącza zakończone studzienką -10 szt. c) kanał tłoczny - 79,30 mb (rury PE DN 90), - 36,00 mb (rury PE DN 90) - bezwykopowo, d) przyłącze wody - 58,80 mb (rury PE DN40), c) przepompownia P3 8) ul. Zakładowa, ul. Topolowa- Cz. II K-12; K-12A a) kolektor grawitacyjny - 190,30 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 28,40 mb ( rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 3 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 1 szt 9) ul. Kocińska K-13 + K-14 a) kolektor grawitacyjny -226,80 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza -39,90 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 1 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 4 szt 10) ul. Brzozowa K-15+ K-16 a) kolektor grawitacyjny - 804,40 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 326,50 mb (rury PVC SN8 DN160), - przyłącza do granicy - 18 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 36 szt. c) kanał tłoczny - 280,50 mb (rury PE DN 90), d) przyłącze wody - 9,30 mb (rury PE DN40), c) przepompownia P2 11) ul. Cicha, ul. Brzozowa K-17 a) kolektor grawitacyjny - 717,00 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 177,90 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 7 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 28 szt. 12) ul. Bór K-18 a) kolektor grawitacyjny - 91,30 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 21,00 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 2 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 3 szt. 13) ul. Łąkowa a) kolektor grawitacyjny - 444,90 mb (rury PVC SN12 DN200), b) przyłącza - 76,50 mb (rury PVC SN8 DN160), w tym: - przyłącza do granicy - 6 szt. - przyłącza zakończone studzienką - 10 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy Pzp do wartości 50 procent zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 120 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub grawitacyjno-tłocznej wraz z przyłączami oraz odtworzeniem dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości każdego zadania co najmniej 3 500 000 zł brutto, w tym jedna robota powinna zawierać w swym zakresie wykonanie co najmniej: 3 500 mb kolektorów grawitacyjnych o średnicy min. 200 mm oraz 300mb przewiertów/przecisków z zastosowaniem kanałów z rur kamionkowych o średnicy min. 200 mm, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:1) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej. 2) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót drogowych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzno.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedźno ul. Ułańska 25, 42-120 Miedźno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Miedźno ul. Ułańska 25, 42-120 Miedźno - Biuro podawcze (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest finansowane z udziałem środków finansowych przeznaczonych dla Regionalnych Inwestycji Terytorialnych (RIT) w ramach Programu Regionalnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 oraz pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.