eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rewal › Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Rewal: Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2015
Numer ogłoszenia: 7512 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401832 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Mickiewicza 19, 72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 38 49 011, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje: 4148 sztuk opraw wraz ze przynależnymi słupami oświetleniowymi i siecią zasilającą nN 0,4 kV. 1. CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNE: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznej i kablowej, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, e) pomiary ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym z częstotliwością zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) okresowa kontrola oświetlenia w porze świecenia (będzie dokonywana wyłącznie w porze nocnej). g) ręczne korygowanie czasu włączania i wyłączania oświetlenia ulicznego w zależności od warunków zewnętrznych. 2. CZYNNOŚCI KONSERWACYJNE: a) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, b) wymiana źródeł światła, opraw ,oprawek, dławików, układów zapłonowych, c) wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, d) wymiana drzwiczek wnękowych latarni, e) mycie kloszy opraw oświetleniowych, f) usuwanie awarii oświetlenia, g) zarządzanie systemem oświetlenia ulicznego, h) naprawa uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych. i) lokalizacja oraz usuwanie awarii ziemnej i napowietrznej sieci oświetleniowej nN 0,4 kV j) odtworzenie nawierzchni po wykonaniu napraw sieci oświetleniowej. 3. TERMINY WYKONYWANIA POSZCZEGÓLNYCH CZYNNOŚCI: a) pkt. 1 ust - a, b c, wykonywane będą przez Wykonawcę co najmniej jeden raz w miesiącu; b) pkt. 1 ust - f, wykonywana będzie min. 2 razy w tygodniu i zakończona sporządzeniem protokołu c) pkt. 1 ust - g, wykonywana będzie min. co 2 tygodnie; d) pkt. 2 ust. b, f - wykonywane będą przez Wykonawcę do 24 godz. od zaistnienia konieczności wymiany lub wystąpienia awarii; e) pkt. 2 ust. e - wykonywany będzie przez Wykonawcę co najmniej dwa razy w roku tj. w miesiącu kwietniu i październiku; f) pkt. 2 litera g - wykonywane będzie w sposób odpowiedni do długości dnia i nocy (optymalne włącznie i wyłącznie oświetlenia). g) pozostałe czynności w zależności od potrzeb, zużycia itd. h) dwa razy w roku, w miesiącu kwietniu i wrześniu, Wykonawca wykona generalny przegląd całości oświetlenia. 4. Zamawiający wymaga, by prace na wysokości były wykonywane z podnośnika koszowego o zasięgu minimum 8 metrów, który będzie dyspozycyjny przez całą dobę. 5. Czas na rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 60 minut licząc od zawiadomienia wykonawcy. Koszty materiałów zużywalnych i pomocniczych takich jak: farba, żarówki, dławiki, oprawki, układy zapłonowe, środki do konserwacji części metalowych, drzwiczki wnękowe latarni, elementy zasilania i sterowania, wysięgniki, kable, przewody itp. zawarte są w cenie za wykonanie usługi - Wykonawca nie będzie ich fakturował dodatkowo.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU GAMEX Tomasz Gawęda, Ul. Chrobrego 7, 72-400 Kamień Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154803,36

  • Oferta z najniższą ceną: 154803,36 / Oferta z najwyższą ceną: 154803,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.