eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III z uprawnieniami elektroenergetycznymi E i D do 1 kV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Gdynia: Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III z uprawnieniami elektroenergetycznymi E i D do 1 kV
Numer ogłoszenia: 75068 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. H. Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6204954, faks 058 6210695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III z uprawnieniami elektroenergetycznymi E i D do 1 kV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III z uprawnieniami elektroenergetycznymi E i D do 1 kV dla 6 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje, iż szacowana liczba osób, o której mowa wyżej, będzie skierowana na szkolenie. Ilość osób kierowanych na szkolenie zależy bowiem od gotowości bezrobotnych do podjęcia szkolenia, na co Zamawiający nie ma wpływu, a zatem ilość osób skierowanych na szkolenie może być mniejsza..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. b) potwierdzenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. z 2001r.,Nr 118, poz.1263),wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na realizowanie szkoleń w specjalności objętej niniejszym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 2 usługi szkoleniowe obejmujące swoim zakresem zagadnienia dotyczące Operatora koparki (różne typy) oraz min. 2 usługi szkoleniowe obejmujące swoim zakresem uprawnienia elektroenergetyczne, przy czym liczba uczestników w grupie każdego z ww. szkoleń nie może być mniejsza niż 3. Zamawiający uzna również, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 2 usługi szkoleniowe z zakresu Operatora koparki (różne typy) z uprawnieniami elektroenergetycznymi, przy czym liczba uczestników w grupie każdego z ww. szkoleń nie może być mniejsza niż 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 3.1) W zakresie potencjału technicznego: a) do przeprowadzenia zajęć teoretycznych dot. Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III lokalem spełniającym wymagania Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. b) do przeprowadzenia zajęć praktycznych dot. Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III placem manewrowym, spełniającym wymagania Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. c) do przeprowadzenia zajęć praktycznych dot. Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III co najmniej jedną koparką jednonaczyniową do 0,8m3 klasa III, spełniającą wymagania Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. d) do przeprowadzenia Części II Uprawnienia elektroenergetyczne E i D do 1 kV lokalem dostosowanym do prowadzenia zajęć dla grupy 6-osobowej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a)do przeprowadzenia zajęć teoretycznych Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III - jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, przygotowanie pedagogiczne oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń, które obejmowały swym zakresem zagadnienia dotyczące Operatora koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III-zajęcia teoretyczne, przy czym liczba uczestników w grupie każdego z ww. szkoleń nie może być mniejsza niż 3. b)do przeprowadzenia zajęć praktycznych Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III - jedną osobą posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, uprawnienia najwyższej klasy przewidzianej dla danej specjalności tj. uprawnienia klasy pierwszej do obsługi koparek(wszystkie typy) oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń, które obejmowały swym zakresem zagadnienia dotyczące Operatora koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III-zajęcia praktyczne, przy czym liczba uczestników w grupie każdego z ww. szkoleń nie może być mniejsza niż 3. c) do przeprowadzenia Części II Uprawnienia elektroenergetyczne E i D do 1 kV - jedną osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń, które obejmowały swym zakresem uprawnienia elektroenergetyczne E i D do 1 kV. Przy czym liczba uczestników w grupie każdego ze szkoleń nie mogła być mniejsza niż 3. Uwaga! Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wskazać, że jedna osoba będzie prowadzić zarówno zajęcia teoretyczne jak i zajęcia praktyczne dot. Części I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III, jednakże osoba ta musi posiadać kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia, o których mowa w pkt VI. 2.3)3.2) a) i b). Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wskazać, że jedna osoba będzie prowadzić Część I Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III i Część II Uprawnienia elektroenergetyczne E i D do 1 kV, jednakże osoba ta musi posiadać kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia, o których mowa w pkt VI. 2.3)3.2) a), b), c).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Program szkolenia. 2.W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymagania określone w SIWZ Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kopii potwierdzenia o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. z 2001r., Nr 118, poz.1263), wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na realizowanie szkoleń w specjalności objętej niniejszym zamówieniem. 3.Wykaz aktualnych certyfikatów systemu zarządzania jakością kształcenia /szkolenia, wystawionych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydanych wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualna akredytacja wydana Wykonawcy przez Kuratora Oświaty na podstawie obowiązujących przepisów ustawy o systemie oświaty potwierdzająca wysoki standard jakości usługi szkoleniowej dotyczącej przedmiotu zamówienia. 4.Informacja o potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 5.Szczegółowy opis ceny zamówienia do SIWZ. 6.Oświadczenie dot. podwykonawstwa - w przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 35
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (akredytacja Kuratora Oświaty, ISO), zgodnego z pkt IX. 3 SIWZ. - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. 907 z późn. zm.) dopuszcza się: 1. dokonanie zmiany miejsca wykonywania zamówienia po podpisaniu umowy, w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 2. dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie zgodne z pkt VI.2.3) ppkt 3.2 SIWZ i doświadczenie o tej samej bądź wyższej wadze punktowej wskazanej w rozdziale XVIII pkt 2 SIWZ co doświadczenie wykładowcy, którego zastąpi. 3. dokonania zmiany harmonogramu szkolenia po podpisaniu umowy, w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 4. dokonania zmiany terminu realizacji szkoleń po podpisaniu umowy, w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 5. możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach innych niż wymienione w pkt IV.1-4 SIWZ, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany wynikające z wystąpienia przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego mogą zostać wniesione po podpisaniu umowy za wcześniejszą pisemną zgodą obu stron. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałej przyczynie losowej najpóźniej w dniu jej wystąpienia, a w sytuacji gdy jest to dzień wolny od pracy - w kolejnym dniu roboczym po dniu wolnym. Zamawiający ma obowiązek poinformować Wykonawcę o zaistniałej przyczynie losowej najpóźniej w dniu jej wystąpienia, a w sytuacji gdy jest to dzień wolny od pracy - w kolejnym dniu roboczym po dniu wolnym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni ul. Kołłątaja 8 pokój nr 102, I piętro, od poniedziałku do piątku od 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni ul. Kołłątaja 8 pokój nr 101- kancelaria, I piętro, od poniedziałku do piątku od 8.00-15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasa III z uprawnieniami elektroenergetycznymi E i D do 1 kV współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.1. Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.