eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościachŁubiana, Mały Podleś, Nowa Wieś, Skorzewo, Kościerzyna-Wybudowanie, Wąglikowice, Rotembark, gm. Kościerzyna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75033 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Kościerzyna: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Mały Podleś, Nowa Wieś, Skorzewo, Kościerzyna-Wybudowanie, Wąglikowice, Rotembark, gm. Kościerzyna.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5, 83400   Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Mały Podleś, Nowa Wieś, Skorzewo, Kościerzyna-Wybudowanie, Wąglikowice, Rotembark, gm. Kościerzyna.
Numer referencyjny: ZP.271.03.2017.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślnicza w Łubianie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślniczej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 94/2, 95/2, 94/9, 96/3). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,5 m do 5,5 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m. Nawierzchnia: beton asfaltowy. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2, 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2 , 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 1168,67 m2. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na przyległe pobocza i tereny zielone. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część II Przebudowa odcinka drogi gminnej w Małym Podlesiu. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mały Podleś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiega droga gruntowa stanowi pas drogowy (Dz. Nr 131/1, 111). Szerokość istniejącej drogi wynosi od 5,0 m w tym jezdnia o szerokości 3,0 m. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię z płyt drogowych betonowych. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Zakres przebudowy obejmuje odcinek o długości 977,65 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m, nawierzchnia: beton asfaltowy, spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2 %. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 5275,64 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 60,91 m2 Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: linia energetyczna napowietrzna. W poprzek drogi przechodzą przyłącza teletechniczne. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza i rowy trawiaste. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część III Przebudowa odcinka drogi gminnej w Nowej Wsi w kierunku miejscowości Kaliska. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 114, 120, 108/9). Istniejąca droga posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości około 4,0 m. na długości 354 mb. Na pozostałym odcinku nawierzchnia gruntowa częściowo utwardzona kruszywem łamanym. Wzdłuż drogi po lewej stronie znajduje się chodnik o szerokości około 1,3-1,5 mb. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej poprzez wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni asfaltowej do szerokości 5,0 m oraz wykonanie na nim nakładki asfaltowej na długości 354 mb. W ramach inwestycji zaplanowano również ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej na długości 164 mb. Łączna długość objęta przebudową wynosi 519,10 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej a także z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni: 5,00 m, Przyjęto następującą konstrukcję nowej nawierzchni jezdni oraz na poszerzeniach: Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm - 1474,87 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - 2 777,39 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 53,80m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 212,50 m2. Obramowanie jezdni w obrębie zjazdów z kostki betonowej zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część IV Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 18711G ul. Długiej w miejscowości Skorzewo. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 187111G - ul. Długiej w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną destruktem bitumicznym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Pierwszy odcinek o długości 52,32 mb. obejmuje teren działki 832 Szerokość projektowanej jezdni wynosi 4,70 - 5,60 m. Drugi odcinek o długości 132,64 mb. obejmuje teren działki 865, 840, 1070. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 30,60 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 30,60 m2. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia ul. Długiej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część V Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Wrzosowa w m. Kościerzyna Wybudowanie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Wrzosowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 345, 361). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość odcinka przebudowywanego wynosi łącznie 287,87 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 102,36 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa. W poprzek drogi przechodzą przyłącza energetyczne. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie według projektu branży sanitarnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część VI Przebudowa drogi gminnej - ul. Radosna w Wąglikowicach (płyty YOMB). Przedmiotem niniejszego opracowania jest Przebudowa drogi gminnej - ulicy Radosnej w Wąglikowicach, polegającej na utwardzeniu nawierzchni płytami ażurowymi typu "Yomb". Inwestycja zlokalizowana jest w Gminie Kościerzyna. Zadanie zlokalizowane jest na odcinku drogi gminnej. Opracowanie obejmuje 4 odcinki: Odcinek główny ul. Radosnej, 2 łączniki z ulicą Rajską oraz łącznik z ulicą Pogodną. Główny odcinek rozpoczyna się oraz kończy wraz z granicami pasa drogowego. Łączniki z ulicą Rajską biorą swój początek na skrzyżowaniach z tą ulicą, a kończą się skrzyżowaniami z odcinkiem głównym. Ostatni łącznik rozpoczyna się skrzyżowaniem z odcinkiem głównym, a kończy się skrzyżowaniem z ulicą Pogodną. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable teletechniczne, kable elektroenergetyczne , wodociąg . Przyjęto podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni i zjazdów - płyty "Yomb", nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego, Szerokość jezdni 5m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka 532,61m (297,0+51,56+55,05+129,0), powierzchnia (wraz ze skrzyżowaniami) 2781,19m2 (~79,90m2 do przełożenia, ~2701,29m2 nowe płyty) = 3709 płyty (107 przełożenie, 3602 nowe), powierzchnia zjazdów 166,93m2 (223 płyty), Odwodnienie - powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część VII Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark. Inwestycja bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą gminną, prowadzącą do centrum wsi, a kończy się na styku nawierzchni z płyt drogowych z nawierzchnią z płyt "Yomb". Odcinek mierzy 275,81m. Wzdłuż drogi zlokalizowane są: zabudowa jednorodzinna, budynek szkoły, nieużytki oraz tereny leśne. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable elektroenergetyczne, wodociąg. Wody opadowe odprowadzane są z jezdni powierzchniowo na pobocza oraz przyległy teren. Podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni: brukowa (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej), bitumiczna (pozostała część), jezdnia ograniczona opornikiem betonowym wtopionym (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej oraz obramowanie zjazdów), Szerokość jezdni 5 m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka: 275,81m, powierzchnia jezdni i zjazdów: 746, 39m2 (nawierzchnia brukowa), 709,61m2 (nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4cm), 718,90 m2 (nawierzchnia bitumiczna wiążąca gr. 4 cm), Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - 1511,75 m2. Odwodnienie - powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przewidziano do rozbiórki: nawierzchnię z płyt drogowych pełnych, ziemię z wykopów (roboty ziemne), darninę i ziemię urodzajną (roboty ziemne), krawężniki betonowe. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45233200-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: 1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o wartości: Część I zamówienia - 120 000,00 zł brutto Część II zamówienia - 585 000,00 zł brutto Część III zamówienia - 350 000,00 zł brutto Część IV zamówienia - 140 000,00 zł brutto Część V zamówienia - 285 000,00 zł brutto Część VI zamówienia - 198 000,00 zł brutto Część VII zamówienia - 226 000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 8.2.3. 1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; wykonał dwie roboty, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o wartości: Część I zamówienia - 120 000,00 zł brutto Część II zamówienia - 585 000,00 zł brutto Część III zamówienia - 350 000,00 zł brutto Część IV zamówienia - 140 000,00 zł brutto Część V zamówienia - 285 000,00 zł brutto Część VI zamówienia - 198 000,00 zł brutto Część VII zamówienia - 226 000,00 zł brutto Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych. b) wykazu osób, o których mowa w pkt. 8.2.3. 2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) Część II zamówienia - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część III zamówienia - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część IV zamówienia - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część V zamówienia - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część VI zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część VII zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; c) zlecenia przez zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 4. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8. ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9. zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10. wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze stron i po zaakceptowaniu przez drugą stronę 11. zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13. wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, 14. wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 16. Zmiany, o których mowa dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron i po akceptacji przez drugą stronę. 17. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślnicza w Łubianie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślniczej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 94/2, 95/2, 94/9, 96/3). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,5 m do 5,5 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m. Nawierzchnia: beton asfaltowy. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2, 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 1168,67 m2. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na przyległe pobocza i tereny zielone. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej w Małym Podlesiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mały Podleś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiega droga gruntowa stanowi pas drogowy (Dz. Nr 131/1, 111). Szerokość istniejącej drogi wynosi od 5,0 m w tym jezdnia o szerokości 3,0 m. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię z płyt drogowych betonowych. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Zakres przebudowy obejmuje odcinek o długości 977,65 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m, nawierzchnia: beton asfaltowy, spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2 %. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 5275,64 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 60,91 m2 Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: linia energetyczna napowietrzna. W poprzek drogi przechodzą przyłącza teletechniczne. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza i rowy trawiaste. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej w Nowej Wsi w kierunku miejscowości Kaliska.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 114, 120, 108/9). Istniejąca droga posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości około 4,0 m. na długości 354 mb. Na pozostałym odcinku nawierzchnia gruntowa częściowo utwardzona kruszywem łamanym. Wzdłuż drogi po lewej stronie znajduje się chodnik o szerokości około 1,3-1,5 mb. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej poprzez wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni asfaltowej do szerokości 5,0 m oraz wykonanie na nim nakładki asfaltowej na długości 354 mb. W ramach inwestycji zaplanowano również ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej na długości 164 mb. Łączna długość objęta przebudową wynosi 519,10 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej a także z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni: 5,00 m, Przyjęto następującą konstrukcję nowej nawierzchni jezdni oraz na poszerzeniach: Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm - 1474,87 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - 2 777,39 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 53,80m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 212,50 m2. Obramowanie jezdni w obrębie zjazdów z kostki betonowej zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 18711G ul. Długiej w miejscowości Skorzewo.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 187111G - ul. Długiej w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną destruktem bitumicznym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Pierwszy odcinek o długości 52,32 mb. obejmuje teren działki 832 Szerokość projektowanej jezdni wynosi 4,70 - 5,60 m. Drugi odcinek o długości 132,64 mb. obejmuje teren działki 865, 840, 1070. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 30,60 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 30,60 m2. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia ul. Długiej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Wrzosowa w m. Kościerzyna Wybudowanie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Wrzosowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 345, 361). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość odcinka przebudowywanego wynosi łącznie 287,87 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 102,36 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa. W poprzek drogi przechodzą przyłącza energetyczne. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie według projektu branży sanitarnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji irękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej - ul. Radosna w Wąglikowicach (płyty YOMB).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego opracowania jest Przebudowa drogi gminnej - ulicy Radosnej w Wąglikowicach, polegającej na utwardzeniu nawierzchni płytami ażurowymi typu "Yomb". Inwestycja zlokalizowana jest w Gminie Kościerzyna. Zadanie zlokalizowane jest na odcinku drogi gminnej. Opracowanie obejmuje 4 odcinki: Odcinek główny ul. Radosnej, 2 łączniki z ulicą Rajską oraz łącznik z ulicą Pogodną. Główny odcinek rozpoczyna się oraz kończy wraz z granicami pasa drogowego. Łączniki z ulicą Rajską biorą swój początek na skrzyżowaniach z tą ulicą, a kończą się skrzyżowaniami z odcinkiem głównym. Ostatni łącznik rozpoczyna się skrzyżowaniem z odcinkiem głównym, a kończy się skrzyżowaniem z ulicą Pogodną. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable teletechniczne, kable elektroenergetyczne , wodociąg . Przyjęto podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni i zjazdów - płyty "Yomb", nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego, Szerokość jezdni 5m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka 532,61m (297,0+51,56+55,05+129,0), powierzchnia (wraz ze skrzyżowaniami) 2781,19m2 (~79,90m2 do przełożenia, ~2701,29m2 nowe płyty) = 3709 płyty (107 przełożenie, 3602 nowe), powierzchnia zjazdów 166,93m2 (223 płyty), Odwodnienie - powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark. Inwestycja bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą gminną, prowadzącą do centrum wsi, a kończy się na styku nawierzchni z płyt drogowych z nawierzchnią z płyt "Yomb". Odcinek mierzy 275,81m. Wzdłuż drogi zlokalizowane są: zabudowa jednorodzinna, budynek szkoły, nieużytki oraz tereny leśne. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable elektroenergetyczne, wodociąg. Wody opadowe odprowadzane są z jezdni powierzchniowo na pobocza oraz przyległy teren. Podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni: brukowa (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej), bitumiczna (pozostała część), jezdnia ograniczona opornikiem betonowym wtopionym (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej oraz obramowanie zjazdów), Szerokość jezdni 5 m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka: 275,81m, powierzchnia jezdni i zjazdów: 746,39m2 (nawierzchnia brukowa), 709,61m2 (nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4cm), 718,90 m2 (nawierzchnia bitumiczna wiążąca gr. 4 cm), Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - 1511,75 m2. Odwodnienie - powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przewidziano do rozbiórki: nawierzchnię z płyt drogowych pełnych, ziemię z wykopów (roboty ziemne), darninę i ziemię urodzajną (roboty ziemne), krawężniki betonowe. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.