eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika przeciwpożarowego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja. nr zamówienia nadany przez Zamawiającego - ZP/ZOŚ/2/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Biłgoraj: Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika przeciwpożarowego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja. nr zamówienia nadany przez Zamawiającego - ZP/ZOŚ/2/2016
Numer ogłoszenia: 74815 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika przeciwpożarowego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja. nr zamówienia nadany przez Zamawiającego - ZP/ZOŚ/2/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznego dla Składowiska Odpadów w Korczowie oraz zbiornika przeciwpożarowego na terenie ZZO w Korczowie k. Biłgoraja zgodnie z projektami budowlanymi pn. Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Korczów - PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE marzec 2016 r, Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Korczów - PRZYŁĄCZE KANLIZACJI SANITARNEJ marzec 2016r, Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Korczów - ZBIORNIK PRZECIWPOŻAROWY marzec 2016 r. Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Korczów ZBIORNIK PRZECIWPOŻAROWY TECHNOLOGIA i KONSTRUKCJA marzec 2016 r. I. Budowa przyłącza wodociągowego W zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1. Przyłącze wodociągowe (w technologii wykopu otwartego i technologii bezwykopowej -przewiertu sterowanego), od sieci gminnej PCV O160 w miejscowości Korczów g. Biłgoraj (włączenie za pomocą trójnika i zasuwy sekcyjnej DN150 z obudową teleskopową) do Składowiska Odpadów z rur PE 100 RC SDR 17 długości 1050 mb z rur DN 180 i 1150 2.Na budowanym przyłączu na terenie Składowiska Odpadów (zgodnie z Projektem budowlanym Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Korczów - przyłącze wodociągowe marzec 2016r) należy wykonać studnię wodomierzową do pomiaru ilości pobranej wody. przejścia szczelne zasuwa odcinająca DN150 wodomierz sprzężony 80/20 filtr siatkowy zawór zwrotny antyskażeniowy EA łączniki do kompensacji długości (wstawka montażowa DN80 żeliwo sferoidalne) 3. Na wodociągu zamontować zasuwy sekcyjne DN150 - 5 szt. 4. Na trenie składowiska odpadów zmontować 6 szt. hydrantów nadziemnych DN80, z zasuwami pomocniczymi. 5. Do zabezpieczenia w wymaganą ilość wody do zewnętrznego gaszenia pożaru, należy wybudować naziemny, stalowy zbiornik przeciwpożarowy zgodnie z dokumentacją Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Korczów - ZBIORNIK PRZECIWPOŻAROWY 6. Do zbiornika przeciwpożarowego, budynku technologicznego i budynku odpadów zmieszanych wykonać odcinki przyłącza rur PE o średnicach DN63, DN 40 mm z zasuwami. Włączenie do nowego wodociągu DN160 wykonać za pomocą opasek do nawiercania z zasuwą domową z żeliwa sferoidalnego lub POM z obudową teleskopową producenta (długość obudowy dopasowana do niwelety terenu,) i skrzynką uliczną z pokrywą żeliwną średnicy min. 120 mm. posadowioną na lekkiej podbudowie betonowej. I a. STANDARDY MATERIAŁOWE DLA BUDOWY PRZYŁĄCZA WODOCIĄOWEGO: 7. Rury wodociągowe łączone metodą zgrzewania doczołowego (zamontować zgodnie z powyżej zamieszczonymi zapisami SIWZ oraz projektem budowlano - wykonawczym w zakresie średnic, ilości i miejsca zamontowania), a. Materiał PE 100 RC SDR 17 (Uwaga: Zamawiający dopuszcza wyłącznie rury PE 100 RC) zgodnej z PAS 1075 specyfikacji dla gotowego wyrobu. wszystkie warstwy rury muszą być wykonane z tworzywa klasy PE 100-RC, rura musi posiadać możliwość zgrzewania i łączenia bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych (pomiędzy poszczególnymi warstwami powinno wystąpić połączenie molekularne uniemożliwiające mechaniczne rozłączenie), rury muszą posiadać aprobatę techniczną dopuszczającą do układania bez obsypki i podsypki piaskowej, użyty do produkcji rury surowiec powinien być pierwotny, nie dopuszcza się stosowania surowca z odzysku - regranulatu. budowę odcinków wodociągu i przyłączy wodociągowych w technologii bezwykopowej (przewiert sterowany) z zastosowanie rur PE 100 RC SDR17 łączonych metodą zgrzewania doczołowego, przeznaczonych do przewiertów sterowanych 8. Zasuwy kołnierzowe: DN150 - 6szt, DN80 - 6szt; wykonanie: korpus z żeliwa sferoidalnego, zabezpieczonego przed korozją wewnętrznie i zewnętrznie farbą epoksydową o grubości min. 250 ?m, powłoka musi posiadać certyfikat jakości i odbioru GSK - Ral lub równorzędny, Pełny przelot zasuwowy ( bez przewężeń na wysokości klina), Uszczelnienie pokrywy z korpusem za pomocą profilowanej uszczelki zagłębionej w korpusie, Śruby łączące korpus z pokrywą wypuszczane i zalewane masą na gorąco, Trzpień ze stali nierdzewnej walcowanej na zimno, Klin z żeliwa sferoidalnego nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM z pełnym przelotem, Prowadzenie klina w prowadnicach będących integralną częścią korpusu zasuwy, Obudowy do zasuw teleskopowe (o długości umożliwiającej umieszczenie obudowy w skrzynce do zsuw, dostosowanej do niwelety terenu). 9. Hydranty nadziemne DN80- 6szt., wymagania: Uwaga: Zamawiający dopuszcza hydranty z pojedynczym zamknięciem (w dokumentacji projektowej hydranty z podwójnym zamknięciem) Ciśnienie nominalne PN 16, Kolumna ze stali nierdzewnej lub stalowa ze wszystkich stron ocynkowana ogniowo z dodatkową powłoką poliuretanową, poliestrową lub powłoką na bazie żywicy epoksydowej odpornej na UV, minimum 250 mikronów. Głowica z żeliwa sferoidalnego, ze wszystkich stron pokryta żywica epoksydową o nominalnej grubości 250 mikronów Wrzeciono i trzpień uruchamiający wykonany ze stali nierdzewnej. Uszczelnienie wrzeciona co najmniej podwójnie o-ringowe wykonane z NBR lub EPDM. Odwodnienie powinno działać tylko przy pełnym zamknięciu hydrantu, w położeniach pośrednich i przy otwarciu odwodnienie powinno być szczelne. Hydranty powinny spełniać wymogi normy PN-B-02863 przepisów przeciwpożarowych i ochrony budynków pod względem wydajności i jakości materiałów z jakich została wykonane jak i lokalizacji w terenie. Hydranty nadziemne O80mm o wydajności Q=10 dm3/s i ciśnieniu nominalnym 0,2MPa. 10. Skrzynki do zasuw i hydrantów wykonanie : Korpus tworzywowy Wieczko żeliwne (GG) z wtopioną wkładką stalową; na zasuwy sekcyjne należy zastosować skrzynkę o średnicy min.15,7cm. Min. waga skrzynki na przyłącza 5 kg, na na zasuwy uliczne 10kg, na hydranty podziemne 30kg, Wokół skrzynek do zasuw zastosować płyty betonowe 0,5x0,5x0,08m, natomiast pod skrzynkami należy wykonać podsypkę cementową uszczelniającą posadowienie skrzynki (uszczelnienie winno zabezpieczyć przed przedostawaniem się insektów do skrzynek). 11. Kształtki żeliwne wykonanie : żeliwo sferoidalne epoksydowane zewnętrznie i wewnętrznie min. 250 ?m . UWAGA - Zamawiający wymaga przedstawienia do akceptacji materiałów i armatury, przed przystąpieniem do prac budowlanych. 12. Wymagania i atesty - - Rury wodociągowe z których będzie wykonana sieć oraz elementy uzbrojenia wodociągu powinny posiadać atesty dopuszczające je do stosowania na sieć wodociągową zewnętrzną oraz posiadać ważny certyfikat lub raport z badań oceny zgodności wyrobu budowlanego. - Materiały stosowane do budowy wodociągu winny posiadać atesty zdrowotne odpowiednich władz sanitarnych. - Przy wykonywaniu robot budowlanych należy stosować wyroby budowlane oznaczone znakowaniem CE lub dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej. 13. Uzbrojenie sieci wodociągowej należy oznakować tablicami orientacyjnymi (aluminiowymi z wytłaczanymi cyframi i oznaczeniami). Tabliczki umieszczać przede wszystkim na stałych elementach (ściany, płoty) lub na słupkach betonowych. 14. Zakres prac obejmuje także: a. Po zakończeniu prac montażowych przewody sieci wodociągowej należy poddać próbie ciśnieniowej na 1,5 ciśnienia roboczego wg PN-92/B-10725; zaleca się wykonywanie prób odcinkami. b. Po pozytywnej próbie ciśnieniowej dokonać dezynfekcji wodociągu roztworem wodnym podchlorynu sodowego c. Wykonawca uzyska od właścicieli terenu, oświadczenia (protokoły odbioru) przywrócenia ternu, objętego w/w zadaniem, do stanu pierwotnego. d. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej, oraz elektronicznej w plikach dxf. e. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia. UWAGA: - Warunki przełączenia należy uzgadniać z Zarządcą sieci (Gmina Biłgoraj) . Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpieniem do prac budowlanych w terenie. II. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt. Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Korczowie- przyłącze kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem budowlanym w tym: 1. Sieć kanalizacji sanitarnej metodą wykopową - na odcinku od nowoprojektowanej przepompowni ścieków oznaczonej jako P do studni S13 oraz od studni Sd.1 do studni kanalizacji deszczowej z rur PVC-U O 200 mm litych, typ ciężki, z wydłużonym kielichem lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8. Długość odcinka 611,5 mb. 1.1. Zamawiający dopuszcza wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od studni S6 do studni S8 metodą bezwykopową: 1.1.1. przewiertem sterowanym z rur PE 100 RC warstwowych SDR 17 o średnicy zewnętrznej 200 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Długość odcinka 65,9 mb. 1.1.2. istnieje możliwość zamiany przewiertów sterowanych na przewierty mechaniczne z zastosowaniem rur stalowych przeciskowych , z płozami ślizgowymi. 2. Rurociąg tłoczny z rur PE100 SDR17 DN160 o długości 1113,4mb od projektowanej przepompowni ścieków P do projektowanej studni rozprężnej SRO na przejściu pod rowem melioracyjnym wykonać zgodnie z projektem w rurze osłonowej PE 100 SDR26 DN 225 (dł. łączna 16mb). 3. Odcinek rurociągu tłocznego przy studni rozprężnej SRO (wypłycony) z uwagi na wypłycenie ocieplić otuliną poliuretanową. 4. Odcinki sieci O 160mm do studni S6.1-S6.3 oraz od studni deszczowych do nowoprojektowanego zbiornika p-poż z rur PVC-U gładkich, litych typ ciężki o wydłużonym kielichu lub rur strukturalnych PP (minimum SN8) z zastosowaniem podsypki i obsypki piaskowej zgodnie z zaleceniami producenta rur - kształtki i rury jednego systemu. Łączna długość 77,0 mb. 5. Studnie rewizyjne włazowe S1, S6, S9, S12, S12.2, S13, SRO wykonać: 5.1. z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z przejściami szczelnymi (z betonu klasy C35/45, o nasiąkliwości nie więcej jak 5%, beton powinien być zwarty jednorodny we wszystkich elementach, ze zwężką redukcyjną 1000/625 mm, uszczelnieniem między kręgami za pomocą uszczelek), z fabrycznie zamontowanymi żeliwnymi stopniami włazowymi, przykrytą włazem żeliwnym typ ciężki. Studnia powinna być wyposażona w fabryczną kinetę lub jako: 5.2. studnie z tworzyw sztucznych włazowe O 1000 wyposażone w stopnie złazowe, i włazy żeliwne O 600 6. Studnie rewizyjne S2, S3, S4, S5, S6.1, S6.2, S6.3, S7, S8, S10, S11, S12.1, Sd.1, Sd.2 na trasie przyłączy systemowe O 400 z włazem typ ciężki 40 T montowanym na rurze teleskopowej. 7. Studnię pomiarową SP o średnicy 1200mm wykonać zgodnie z projektem wykonawczym lub jako studnia z tworzyw sztucznych, włazowa O 1200 wyposażone w stopnie złazowe, i włazy żeliwne O 600. 8. Na odcinku od projektowanej przepompowni ścieków P do studni rozprężnej SRO wykonać zgodnie z projektem budowlanym studnię rewizyjną SRE o średnicy 1200mm lub jako studnia z tworzyw sztucznych, włazowa O 1200 wyposażone w stopnie złazowe, i włazy żeliwne O 600. 9. Pompownia ścieków P (zgodnie z projektem budowlanym) - zbiornik pompowni DN 2000 wykonany z polimerobetonu lub PEHD, z 2 pompami z wirnikiem typu vortex pracującymi naprzemiennie (Qp= 15,0 l/s, Hp=18,56 m), piony tłoczne jak i połączenia kołnierzowe ze stali kwasoodpornej (316L), wyposażona w szafę sterowniczą w obudowie PCV IP66 z hydrostatycznym miernikiem poziomu, z zabezpieczeniem przepięciowym i gniazdem umożliwiającym podpięcie agregatu prądotwórczego oraz wyposażoną w moduł powiadamiania GPRS, modem GSM oraz moduł odczytu zainstalowanego w studni SP przepływomierza (klasa ochronności przepływomierza IP68). Moduł GPRS powinien zapewniać współpracę z istniejącym systemem monitoringu i wizualizacji zainstalowanym na komputerze miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju (dopuszcza się system wizualizacji na stronie www producenta), w trybie fullduplex (opłatę abonamentową za komunikację w okresie gwarancji pokrywa inwestor). System monitoringu i wizualizacji musi zapewniać możliwość raportowania: ilości załączeń pomp, pomiar ilości ścieków przepompowywanych w wybranych okresach czasu (np. dobowo, miesięcznie, rocznie) poziom ścieków i pobór prądu w trybie on-line. 10. Wszelkie prace elektryczne winny być wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia (m.innymi: podłączenie szafy sterowniczej ze złączem licznikowym, podłączenie urządzeń przepompowni z szafą sterowniczą). 11. Wykonawca przedstawi oświadczenie o stanie instalacji elektrycznej przyłączanym obiekcie wraz z protokołem pomiarów elektrycznych podłączonej do sieci energetycznej przepompowni. 12. Kamerowanie wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej i wykonanie pełnej dokumentacji z inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej . 13. Sieć kanalizacyjną poddać próbie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i infiltrację wód gruntowych do kanału ściekowego. 14. Wykonawca uzyska od właścicieli terenu, oświadczenia (protokoły odbioru) przywrócenia ternu objętego w/w zadaniem do stanu pierwotnego. 15. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w wersji papierowej, oraz elektronicznej w plikach dxf wraz z pełną dokumentacją z inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacyjnej. 16. Włączenie ścieków do istniejącego kolektora DN200, droga wojewódzka nr 835 w miejscowości Korczów - w załączeniu do SIWZ informacja o braku sprzeciwu znak IF-I.7843.5.78.2015.AZ z dnia 28.10.2015 r. oraz decyzja Zarządu Dróg Wojewódzkich zezwalająca na zlokalizowanie kanalizacji sanitarnej wraz z projektowaną studnią w pasie drogowym drogi wojewódzkiej. Wykonawca na własny koszt wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót oraz z wnioskiem na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, opracuje projekt organizacji ruchu i oznakowania robót. 17. Koszty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym ponosił będzie Inwestor. III. Postanowienia końcowe 1. Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami niniejszej SIWZ, projektów budowlanych, SSTWiOR jako nadrzędne należy traktować zapisy SIWZ w dalszej kolejności projektów budowlanych oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający informuje, że Zakład Zagospodarowania Odpadów w Korczowie gdzie będzie prowadzona część robót budowlanych jest w ciągłej eksploatacji (liczne transporty, ładunki i przeładunki odpadów, w związku z powyższym zaleca się wszystkim zainteresowanym uczestnictwem w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcom, wizję lokalną na terenie przyszłej budowy oraz ujęcie w ofercie ewentualnych kosztów nie ujętych w przedmiarach robót załączonych do niniejszej SIWZ, które zdaniem Wykonawcy będą niezbędne do poniesienia w zależności od wybranej przez Wykonawcę technologii wykonania robót. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować sobie teren pod budowę przyłączy w ramach ceny ofertowej i w uzgodnieniu z kierownictwem ZZO w Korczowie . Dodatkowo Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie prowadzone również będą roboty ziemne w zakresie budowy nowej niecki składowiska, które częściowo mogą kolidować z przedmiotowym zamówieniem. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w obecności Zarządu lub Kierownika ZOŚ - Pan Andrzej Klucha po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, nr tel. 500-207-936. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie najpóźniej na dzień podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu, uzgodniony z kierownictwem ZZO w Korczowie, szczegółowy harmonogram realizacji robót uwzględniający dni i godziny robót na poszczególnych odcinkach (w szczególności na terenie ZZO tj działka nr 1458/3). 3. Zamawiający informuje, że w cenie oferty bezwzględnie należy ująć koszty odwodnienia terenu ze względu na wysoki poziom wody gruntowej. 4. W ramach wykonania zamówienia należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną budowy i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w plikach dxf z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę , 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym miejsce składowania materiału pozostałego z prac ziemnych oraz przemieszczanych odpadów na czas budowy. 7. Wykonawca wystąpi do zarządcy drogi oraz poniesie stosowne opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas budowy (dotyczy włączenia do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej). 8. Wykonawca zapewni kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 9. Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą, m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy dot. art. 57 ust. 1 pkt 2), ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wersja papierowa i elektroniczna w plikach dxf, protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, protokół pomiarów elektrycznych podłączonej do sieci energetycznej przepompowni, wyniki badań jakości wody, atesty i certyfikaty na zastosowane materiały, wyniki badań zagęszczenia gruntu w tym szczególnie pod zbiornikiem przeciwpożarowym, protokół odbioru dna wykopu do wykonania fundamentu pod zbiornik przeciwpożarowy zatwierdzony przez uprawnionego geotechnika, oświadczenia właścicieli działek stanowiących plac budowy o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego. 10. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych zapewni, umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy. 11. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego. Miejsce oraz warunki składowania materiałów i maszyn budowlanych należy uzgodnić z Inwestorem. 12. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia do akceptacji Inwestora oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego materiałów i armatury, przed wbudowaniem/montażem. 13. Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpienia do prac budowlanych w terenie, 14. Wykonawcom zainteresowanym udziałem w niniejszym postępowaniu przetargowym zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu przyszłego placu budowy. 15. Przyłączenie do zasilania w energię elektryczną przepompowni ścieków oraz zbiornika przeciwpożarowego zapewni Inwestor. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa zatwierdzona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki oraz integralną część niniejszej SIWZ: 1.Projekty budowlane p.t.: Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Korczów - PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE marzec 2016 r, Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Korczów - PRZYŁĄCZE KANLIZACJI SANITARNEJ marzec 2016r, Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Korczów - ZBIORNIK PRZECIWPOŻAROWY marzec 2016 r., Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Korczów ZBIORNIK PRZECIWPOŻAROWY TECHNOLOGIA i KONSTRUKCJA marzec 2016 r. - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót - załącznik nr 4 do SIWZ i zastrzega, że załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy, poglądowy dla Wykonawców do sporządzenia ofert..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: - pieniądzu -przelewem na rachunek bankowy o numerze - 42-1020-5385-0000-9602-0002-5627, z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika p.poż. na terenie ZZO Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja - poręczeniu bankowym, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 4. Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte są w rozdziale 11 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale 9, pkt 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane o wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto każde zamówienie, których przedmiotem była/y budowa kanalizacji sanitarnej wraz z montażem przepompowni ścieków i budowa wodociągu, o długości co najmniej 1,0 km wodociąg i długości co najmniej 1,0 km kanalizacja, oraz zostały zrealizowane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegającego na budowie wodociągu lub kanalizacji o długości minimum 500,00 m metodą bezwykopową. (UWAGA: dopuszczalne jest na potwierdzenie wykazania spełniania w.w. warunku potwierdzenie wykonania w oddzielnych zadaniach budowy wodociągu lub kanalizacji tzn. Wykonawca może wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każde zamówienie, których przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej wraz z montażem przepompowni ścieków i o długości co najmniej 1,0 km kanalizacji w każdym zadaniu, oraz co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, których przedmiotem była budowa wodociągu o długości co najmniej 1,0 km oraz co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegającego na budowie wodociągu lub kanalizacji o długości minimum 500,00 m metodą bezwykopową, lub Wykonawca może wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, którego przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej wraz z montażem przepompowni ścieków i o długości co najmniej 1,0 km kanalizacji, oraz budowa wodociągu o długości co najmniej 1,0 km i co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, którego przedmiotem była budowa wodociągu o długości co najmniej 1,0 km i co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto , którego przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej wraz z montażem przepompowni ścieków i o długości co najmniej 1,0 km kanalizacji oraz co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegającego na budowie wodociągu lub kanalizacji o długości minimum 500,00 m, metodą bezwykopową. ) Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o którym mowa w rozdziale 8, punkt 1) 2. SIWZ, tj. wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - (zakres robót jakie należy przedstawić w celu potwierdzenia spełniania warunku został określony w rozdziale 8, ust. 1), pkt 2. SIWZ) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga aby wykonawca na czas wykonywania zamówienia dysponował co najmniej następującym sprzętem:, koparki - min. 2 szt, wiertnica, zgrzewarka rur z możliwością wydruku rejestru parametrów zgrzewania, samochód dostawczy - min. 3 szt, wyładowcze - min. 5 szt, zagęszczarka gruntu. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (zakres wymagań w celu potwierdzenia spełniania warunku został określony w rozdziale 8, ust. 1), pkt 3. a) SIWZ) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą - Kierownika budowy posiadającego - co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Za ważne uznaje się uprawnienia wydane również przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na podstawie ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65) oraz art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2014 r. poz.1946) - oraz dysponowanie pracownikami do obsługi sprzętu budowlanego (monterów, kierowców) w łącznej ilości co najmniej 10 osób zatrudnionych na umowę o pracę. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zakres wymagań w celu potwierdzenia spełniania warunku został określony w rozdziale 8, ust. 1), pkt 3. b) SIWZ) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o którym mowa w rozdziale 9, pkt 1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 3
  • 3 - Termin wykonania - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wprowadzenie takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a mianowicie: 1) Zmiana terminu wykonania umowy w formie aneksu do umowy w przypadku: a) Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - Klęski żywiołowe -Warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami archeologicznymi, geologicznymi lub terenowymi, w szczególności, wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres usuwania/zabezpieczania znaleziska/wykopaliska lub o okres realizacji robót w związku z usuwaniem lub zabezpieczeniem kolizji z niezainwentaryzowanym lub błędnie zainwentaryzowanym obiektem budowlanym. c) Zmiany będące następstwem konieczności wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wstrzymania realizacji robót d) Zmiany będące następstwem konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz powodujących konieczność wstrzymania realizacji robót, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wstrzymania realizacji robót. e) Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w trakcie realizacji umowy, mających wpływ na termin realizacji, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wydłużenia czasu realizacji robót w wyniku wprowadzonych zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, związanej ze zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy w przypadku: a) Odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, b) Zmian technologicznych spowodowanych w szczególności możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) Możliwości zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) Wystąpienia odmiennych niż przyjęte w dokumentacji projektowej lub SSTWiOR warunków terenowych a w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych, e) Konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego. - W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej zmiana sposobu spełnienia świadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, że wprowadzenie materiałów, urządzeń, rozwiązań zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji. Zapewni utrzymanie standardów jakościowych. W takim przypadku zostanie sporządzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmienionym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i zawarty aneks do umowy. 3) Zmiana wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególności spowodowana: a) Wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 2) a). - wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt robót który został wyłączony lub niemożliwy do wykonania na skutej tej okoliczności. b) Zmianą ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy - w przypadku wystąpienia tej okoliczności wynagrodzenie umowne może zostać zmienione, zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT i może dotyczyć wyłącznie robót realizowanych po terminie zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie planowane jest do ujęcia w projekcie p.n. Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK , dla którego nastąpi aplikowanie o środki finansowe z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.