eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi naprawy, konserwacji i przeglądów aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Wrocław: Usługi naprawy, konserwacji i przeglądów aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 74761 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi naprawy, konserwacji i przeglądów aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, konserwacji i przeglądów aparatury medycznej przez okres 3 miesięcy / 6 miesięcy / 12 miesięcy / 25 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 2 - naprawa sztucznych nerek (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 3 - naprawa stymulatorów serca (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 4 - naprawa aparatów EEG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 5 - naprawa strzykawki angiograficznej (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 6 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 7 - przegląd bieżni (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 8 - naprawa endoskopów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 9 - naprawa endoskopów firmy Pentax (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 10 - naprawa diatermii firmy ERBE (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 11 - naprawa aparatów RTG (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 12 - naprawa aparatu RTG Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 13 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 14 - naprawa diatermii Aesculap (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 15 - naprawa sterylizatora plazmowego (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 16 - naprawa mikroskopów (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 17 - przegląd diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 18 - naprawa diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 19 - konserwacja i naprawa aparatów do znieczulania, parowników i innych urządzeń (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 20 - ostrzenie i regeneracja narzędzi (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 21 - przegląd defibrylatorów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 22 - naprawa defibrylatorów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 23 - przegląd diatermii ES (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 24 - naprawa diatermii ES (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 25 - naprawa modułów kapnografii (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 26 - przegląd analizatora (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 27 - naprawa analizatora (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 28 - naprawa wiertarek różnych (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 29 - naprawa kardiomonitorów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 30 - konserwacja respiratorów różnych (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 31 - naprawa rejestratorów Holtera RR i EKG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 32 - naprawa łóżek Egertona (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 33 - naprawa respiratorów transportowych (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 34 - naprawa pomp infuzyjnych i strzykawkowych (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 35 - legalizacja wag (okres realizacji - 25 miesięcy), Zadanie 36 - naprawa aparatów do znieczulania (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 37 - przegląd gammakamery (okres realizacji - 3 miesiące). Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: - Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy; - Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowa 36 we Wrocławiu oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.41.00.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    autoryzację producenta w zakresie przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania 37 - przegląd gammakamery)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik do umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wzór I § 7 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę*, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne* w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 7 ust. 8. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 9. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana konta bankowego, 4)w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. wzór II § 7 ust. 4. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę*, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne* w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 7 ust. 5. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana konta bankowego, 4)zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. wzór III § 8 ust. 1. Wynagrodzenie ryczałtowe może ulec zmianie w wypadku kasacji aparatu objętego umową, a jego wysokość ulegnie zmniejszeniu o kwotę ryczałtu miesięcznego skasowanego aparatu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy. § 8 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 8 ust. 6. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 12 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §8, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiana miejsca realizacji umowy, 3)zmiana osób wykazanych w § 4, 4)zmiana konta bankowego. § 12 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych. wzór IV § 7 ust. 4. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 5. Stałość cen, o której mowa w ust. 4, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 7. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §7, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana osób określonych w § 4 ust. 2 niniejszej umowy, 4)zmiana miejsca wykonania przedmiotu umowy określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy, 5)w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 6)zmiany miejsca wskazanego w § 8 ust. 2. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. wzór V § 7 ust. 4. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 7 ust. 5. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiana konta bankowego, 4)zmiana osób wykazanych w § 4 ust. 2 umowy. § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów USG, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - naprawa sztucznych nerek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sztucznych nerek, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - naprawa stymulatorów serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stymulatorów serca, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - naprawa aparatów EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EEG, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - naprawa strzykawki angiograficznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa strzykawki angiograficznej, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu do termoablacji wątroby, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - przegląd bieżni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd bieżni, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - naprawa endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - naprawa endoskopów firmy Pentax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa endoskopów firmy Pentax, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - naprawa diatermii firmy ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii firmy ERBE, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - naprawa aparatów RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów RTG, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - naprawa aparatu RTG Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG Siemens, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG firmy Siemens, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - naprawa diatermii Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii Aesculap, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - naprawa sterylizatora plazmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sterylizatora plazmowego, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - naprawa mikroskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa mikroskopów, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - przegląd diatermii Valleylab.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii Valleylab, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - naprawa diatermii Valleylab.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii Valleylab, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - konserwacja i naprawa aparatów do znieczulania, parowników i innych urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa aparatów do znieczulania, parowników i innych urządzeń, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - ostrzenie i regeneracja narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrzenie i regeneracja narzędzi, zgodnie z Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na usługę będącą przedmiotem umowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - przegląd defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd defibrylatorów, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - naprawa defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa defibrylatorów, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - przegląd diatermii ES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii ES, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 - naprawa diatermii ES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii ES, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 - naprawa modułów kapnografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa modułów kapnografii, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 - przegląd analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd analizatora, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - naprawa analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa analizatora, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 - naprawa wiertarek różnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa wiertarek różnych, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 - naprawa kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa kardiomonitorów, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 - konserwacja respiratorów różnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja respiratorów różnych, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31 - naprawa rejestratorów Holtera RR i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rejestratorów Holtera RR i EKG, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32 - naprawa łóżek Egertona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżek Egertona, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33 - naprawa respiratorów transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa respiratorów transportowych, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34 - naprawa pomp infuzyjnych i strzykawkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomp infuzyjnych i strzykawkowych, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35 - legalizacja wag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Legalizacja wag, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności legalizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36 - naprawa aparatów do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów do znieczulania, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37 - przegląd gammakamery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd gammakamery, zgodnie z Wykazem aparatury i Formularzem cenowym, 1 część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.