eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 18 budynków wspólnotowych, w podziale na 18 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Kraków: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 18 budynków wspólnotowych, w podziale na 18 części.
Numer ogłoszenia: 74737 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 18 budynków wspólnotowych, w podziale na 18 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 18 budynków wspólnotowych, w podziale na 18 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - pl. Teodora Axentowicza 4 (orientacyjna kubatura 2.922 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 5.490,00 zł., Część 2 - ul. Fryderyka Chopina 16 (orientacyjna kubatura 4.529 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.948,00 zł., Część 3 - ul. Fryderyka Chopina 5 (orientacyjna kubatura 5.382 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 7.348,00 zł., Część 4 - ul. Królewska 35 (orientacyjna kubatura 2.000 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 5.170,00 zł., Część 5 - ul. Juliusza Lea 24 (orientacyjna kubatura 3.583 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.208,00 zł., Część 6 - ul. Zwierzyniecka 11 (orientacyjna kubatura 9.254 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 12.496,00 zł., Część 7 - al. Adama Mickiewicza 55 (orientacyjna kubatura 5.693 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 7.348,00 zł., Część 8 - ul. Smoleńsk 13 (orientacyjna kubatura 4.600 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.028,00 zł., Część 9 - ul. Św. Teresy7 (orientacyjna kubatura 3.712 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.208,00 zł., Część 10 - ul. Św. Teresy 12 (orientacyjna kubatura 5.564 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 7.348,00 zł., Część 11 - ul. Józefa Sarego 15 (orientacyjna kubatura 3.900 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 8.048,00 zł., Część 12 - ul. Jakuba 3 (orientacyjna kubatura 6.240 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 11.116,00 zł., Część 13 - os. Na Wzgórzach 5 (orientacyjna kubatura 6.786 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 8.476,00 zł., Część 14 - os. Hutnicze 3 (orientacyjna kubatura 28.704 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 15.736,00 zł., Część 15 - os. Zgody 5 (orientacyjna kubatura 21.984 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 14.380,00 zł., Część 16 - ul. Romualda Traugutta 9 (orientacyjna kubatura 6.500 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 11.116,00 zł., Część 17 - pl. Bohaterów Getta 5 (orientacyjna kubatura 3.625 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 8.048,00 zł., Część 18 - ul. Jana Zamoyskiego 3 (orientacyjna kubatura 4.722 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.028,00 zł.,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 160,00 zł, Część 2: 200,00 zł, Część 3: 220,00 zł, Część 4: 150,00 zł, Część 5: 180,00 zł, Część 6: 370,00 zł, Część 7: 220,00 zł, Część 8: 270,00 zł, Część 9: 180,00 zł, Część 10: 220,00 zł, Część 11: 240,00 zł, Część 12: 330,00 zł, Część 13: 250,00 zł, Część 14: 470,00 zł, Część 15: 430,00 zł, Część 16: 330,00 zł. Część 17: 240,00 zł, Część 17: 270,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osobą przewidzianą do kierowania pracami, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej do projektowania, która wykonała w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert, co najmniej 4 usługi w zakresie wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych budynków lub dokumentacji projektowych budynków; b) minimum 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych do projektowania, która wykonała w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert co najmniej 4 usługi w zakresie wykonania inwentaryzacji branżowych budynków lub dokumentacji projektowych budynków w tym zakresie; c) minimum 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania, która wykonała w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert co najmniej 4 usługi w zakresie wykonania inwentaryzacji instalacji elektrycznej w budynku lub dokumentacji projektowych budynków w tym zakresie; d) dodatkowo, co najmniej 4 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia (innymi niż wymienione w literze a, b, c), posiadającymi uprawnienia wymienione przy literze a lub ukończone studia wyższe (co najmniej licencjat) w zakresie architektury lub budownictwa ogólnego i posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert, co najmniej 2 usługi w zakresie wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych budynków lub dokumentacji projektowych budynków(każda z tych osób). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IV p. pok. 79. Cena wersji papierowej 8 zł płatne w kasie ZBK. Kasa czynna pn-pt 8:00-14:00...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.