eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Część nr 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek. Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Bydgoszcz: Część nr 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek. Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem.
Numer ogłoszenia: 74679 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek. Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.1. Dla części nr Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0 783 w m. Ciechocinek na podstawie koncepcji będących w posiadaniu ZDW - wariant z sygnalizacją świetlną. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjno na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia zjazdów, - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wszystkich elementów scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej (exel), - dokumentacje branżowe na przebudowę infrastruktury podziemnej lub naziemnej w przypadku takiej potrzeby. Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń, - uzgodnienia z Urzędem Miasta Ciechocinek, - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu oświadczenie o dysponowaniu przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, Projekt należy wykonać w dwóch opracowaniach: - Projekt samej sygnalizacji + branża elektryczna, - Projekt odnowy nawierzchni po przekopach na ułożenie kabli pod sygnalizację oraz wykonanie nowej nawierzchni chodnika. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania prac. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej , w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej . Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną. Dla części nr 2: Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem według koncepcji i audytu BRD będących w posiadaniu ZDW. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjny na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać profile podłużne dla wszystkich wlotów, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia asy profilowej, robót ziemnych, - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne na wszystkie elementy scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, a w przypadku wymogu konieczności wydania decyzji środowiskowej, projektant zobowiązany jest do jej uzyskania, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu, oświadczenie o dysponowaniu tych działek przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, -badania geologiczne gruntu dla potrzeb prawidłowego zaprojektowania konstrukcji. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania robót. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej . Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną. Przedmiot zamówienia dla części I, II, obejmuje również: - dokonanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym w terminie 7 dni kalendarzowych od daty przekazania informacji od Zamawiającego (telefonicznie lub mailem). - wykonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót do Urzędu Wojewódzkiego i uzyskanie pisemnej odpowiedzi o braku sprzeciwu na ich. - uczestniczenie w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii i przedmiotowych decyzji poprzez udzielenie wyjaśnień i dokonywanie potrzebnych zmian i uzupełnień w opracowaniach projektowych. - udzielanie wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań projektowych szczególnie w przypadku uruchomienia procedury przetargowej na roboty budowlane realizowane w oparciu o dokumentację projektową w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni od przekazania pytania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej potwierdzonej faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania faxem. - po otrzymaniu wezwania do niezwłocznego przyjazdu na miejsce robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową oraz przekazanie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek, wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub wynikłych z powodu wszelkich innych błędów w dokumentacji projektowej. - zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. - wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umowa. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa ustawa prawo budowlane oraz ustawa o samorządzie zawodowym. Obiekt budowlany należy projektować zgodnie z przepisami, w tym techniczno budowlanymi (w tym z rozporządzeniami) oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji. Obiekty budowlane należy projektować z zastosowaniem technologii robót i materiałów - kierując się zasadą projektowania optymalnych rozwiązań dla osiągnięcia założonych celów. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego nie więcej niż 20 wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla cz 1- 500,00zł, dla cz 2 - 700,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu drogi wraz z sygnalizacją świetlną lub skrzyżowania wraz z sygnalizacją świetlną lub budowę, przebudowę sygnalizacji świetlej na drogach klasy lub wyższej o wartości każdej z dokumentacji projektowej nie mniejszej niż: dla części nr 1 - 20 000 zł brutto każda. - wykonał co najmniej 2 dokumentacja projektowe budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu drogi lub skrzyżowania lub ronda klasy lub wyższej o wartości każdej z dokumentacji projektowej nie mniejszej niż: dla części nr 2 - 25 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresi szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Projektant branży drogowej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - Projektant branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanymi do projektowania w specjalności elektrycznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej s

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2; 2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5; Należy podać wartość i przedmiot usług, daty i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami takimi są: poświadczenie podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana lub jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg załącznika nr 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt.5.4 A ppkt. 1, 2, mogą być złożone łącznie przez składających wspólną ofertę. B. W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których w art. 24 ust.1 Ustawy Pzp. należy przedłożyć: 1. OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt. 5.4 B ppkt. 1, 2 musi złożyć każdy z wykonawców składających wspólna ofertę . C. W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których w art. 24 ust.2 pkt. 5 Ustawy Pzp. należy przedłożyć: 1. Informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, a jeśli należy to listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. Dz.U.2015.184) wg załącznika nr 8;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub zmian istotnych w wypadku powstania okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 25.2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) przerw w realizacji opracowania dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; b) wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów lub w przypadku braku map w zasobach geodezyjnych, wykonania w całości nowej mapy cyfrowej do celów projektowych. c) przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, d) nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.) niezbędnych do prac projektowych. e) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 25.2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę; 25.2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w SIWZ, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 25.2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 25.2.5 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: bip.zdw-bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy 85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy 85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część na 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część na 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek - na podstawie koncepcji będącej w posiadaniu ZDW (wariant z sygnalizacją świetlną). Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem - według koncepcji i audytu BRD będących w posiadaniu ZDW. Wspólny Słownik Zamówień CPV 71 32 00 00 - 7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 3.2. Zakres planowanych robót objętych dokumentacją projektową: 3.2.1. Dla części nr 1: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek na podstawie koncepcji będących w posiadaniu ZDW - wariant z sygnalizacją świetlną. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjno na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia zjazdów, - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wszystkich elementów scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej (exel), - dokumentacje branżowe na przebudowę infrastruktury podziemnej lub naziemnej w przypadku takiej potrzeby. Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń, - uzgodnienia z Urzędem Miasta Ciechocinek, - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu oświadczenie o dysponowaniu przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, 1.3. Projekt należy wykonać w dwóch opracowaniach: - Projekt samej sygnalizacji + branża elektryczna, - Projekt odnowy nawierzchni po przekopach na ułożenie kabli pod sygnalizację oraz wykonanie nowej nawierzchni chodnika. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania prac. 1.4. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (PDF), w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej (exel). 1.5. Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem według koncepcji i audytu BRD będących w posiadaniu ZDW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjny na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać profile podłużne dla wszystkich wlotów, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia (masy profilowej, robót ziemnych), - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne na wszystkie elementy scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej (exel),. Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, a w przypadku wymogu konieczności wydania decyzji środowiskowej, projektant zobowiązany jest do jej uzyskania, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu, oświadczenie o dysponowaniu tych działek przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, -badania geologiczne gruntu dla potrzeb prawidłowego zaprojektowania konstrukcji. 1.3. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania robót. 1.4. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (PDF), w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej (exel). 1.5. Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną. 3.2.3. Przedmiot zamówienia dla części I, II, obejmuje również: - dokonanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym w terminie 7 dni kalendarzowych od daty przekazania informacji od Zamawiającego (telefonicznie lub mailem). - wykonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót do Urzędu Wojewódzkiego i uzyskanie pisemnej odpowiedzi o braku sprzeciwu na ich. - uczestniczenie w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii i przedmiotowych decyzji poprzez udzielenie wyjaśnień i dokonywanie potrzebnych zmian i uzupełnień w opracowaniach projektowych. - udzielanie wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań projektowych szczególnie w przypadku uruchomienia procedury przetargowej na roboty budowlane realizowane w oparciu o dokumentację projektową w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni od przekazania pytania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej potwierdzonej faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania faxem. - po otrzymaniu wezwania do niezwłocznego przyjazdu na miejsce robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową oraz przekazanie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek, wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub wynikłych z powodu wszelkich innych błędów w dokumentacji projektowej. - zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. - wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umowa. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa ustawa prawo budowlane oraz ustawa o samorządzie zawodowym. Obiekt budowlany należy projektować zgodnie z przepisami, w tym techniczno budowlanymi (w tym z rozporządzeniami) oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji. Obiekty budowlane należy projektować z zastosowaniem technologii robót i materiałów - kierując się zasadą projektowania optymalnych rozwiązań dla osiągnięcia założonych celów. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.