eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przetarg nieograniczony na odpłatne świadczenie usług pośrednictwa pracy w ramach projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy - Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Wałbrzych: Przetarg nieograniczony na odpłatne świadczenie usług pośrednictwa pracy w ramach projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy - Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Numer ogłoszenia: 74669 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 88-66-500, faks 74 88-66-509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na odpłatne świadczenie usług pośrednictwa pracy w ramach projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy - Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa pracy dla max. 45 Uczestników Projektu - nauczycieli i pracowników instytucji sektora oświaty, w tym przechodzących procesy adaptacyjne i modernizacyjne, zamieszkałych (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) lub pracujących na obszarze województwa dolnośląskiego w tym: 1)pozostający bez zatrudnienia, którzy zgłaszają chęć podjęcia nowego zatrudnienia na okres co najmniej 3 miesięcy. 2)zagrożeni zwolnieniem lub przewidziani do zwolnienia, którzy pozostaną bez zatrudnienia i zgłaszają chęć zmiany zatrudnienia i podjęcia nowego zatrudnienia na okres co najmniej 3 miesięcy. 2.Grupa docelowa to nauczyciele i pozostali pracownicy sektora oświaty (m.in. pracownicy biurowi, techniczni) zamieszkujący lub pracujący na obszarze województwa dolnośląskiego. 3.Uczestnicy, którzy zostaną objęci pośrednictwem pracy, będą wskazani przez Zamawiającego, a będą to osoby które otrzymały w ramach projektu zrealizowanego przez DWUP wsparcie finansowe w formie: szkoleń/ kursów zawodowych/ studiów podyplomowych, dzięki czemu uzyskały nowe lub podwyższyły posiadane kwalifikacje. Wszystkie osoby zostały objęte również poradnictwem zawodowym, indywidualnym w ramach którego uczestnicy zdiagnozowali własne predyspozycje zawodowe, zaplanowali dalszą ścieżkę rozwoju zawodowego a także nabyli umiejętności poruszania się po rynku pracy. Zdobyte kwalifikacje i umiejętności w ramach projektu umożliwią uczestnikom szybkie podjęcie zatrudnienia, bez konieczności ich aktywizowania. Do grupy docelowej należą osoby silnie zmotywowane i chętne do pracy, zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami, przedstawionymi w złożonych wnioskach o objęcie ich usługą pośrednictwa pracy. Osoby nie wymagają już aktywizacji zawodowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy, zgodnie z art.18 ust.1 pkt.1) ustawy o promocji zatrudnienia. Wykonawca winien być wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia oraz zgodnie z art. 66 d ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia realizował usługi pośrednictwa pracy co najmniej przez poprzedni rok kalendarzowy tj. 2014

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę/usługi polegające na pośrednictwie pracy, dla co najmniej 20 osób poszukujących pracy i/ lub bezrobotnych, w wyniku których, za pośrednictwem Wykonawcy (tj. w wyniku świadczenia usług pośrednictwa pracy przez Wykonawcę) co najmniej 10 osób podjęło zatrudnienie i potwierdzi, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. przez zatrudnienie zawarte w w/w warunku należy rozumieć: a) zatrudnienie na podstawie stosunku pracy, umowa musi być zawarta na min. 3 miesiące, b)zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej przy spełnieniu łącznie 2 warunków tj.: 1. umowa zawarta na okres min. 3 miesięcy, 2. wartość umowy zlecenia/ o dzieło nie może być niższa niż 3-krotnośc minimalnego wynagrodzenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 - I do SIWZ. 3.2.2. Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2.3. oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia oraz oświadczenie o wykonywaniu usług pośrednictwa pracy co najmniej przez poprzedni rok kalendarzowy, zgodnie z art. 66 d ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia według wzoru oświadczenia określonego w pkt 5 załączniku nr 6 do SIWZ. 3.2.4. Dowody od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 5 usługa/usługi, zostały wykonane należycie. 3.2.5. Dowodami o którym mowa w pkt 3.2.4 może być : a) poświadczenie b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). POZOSTAŁE INNE WYMAGANE DOKUMENTY 3.3.1 Wypełniony formularz oferty (wg. wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 3.3.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp w formie oryginału listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o grupie kapitałowej- zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3.3.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi być złożone/y w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - liczba osób które podjęły zatrudnienie lub inną prace zarobkową za pośrednictwem agencj - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny oraz w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana stanu prawnego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmianie ulegnie: a) stawka podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679), c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; przy czym zgodnie z art. 66 d ust. 6 ustawy o promocji zatrudnienia wysokość wynagrodzenia wykonawcy za aktywizację jednego bezrobotnego, nie może po zmianie przekroczyć trzykrotności przeciętnego wynagrodzenia w II kwartale 2014 r., opublikowanego w Komunikacie Prezesa GUS z dnia 11 sierpnia 2014 r. (M.P.2014 poz.682). 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy, z uwagi na wystąpienie siły wyższej. Za siłę wyższą strony uważają wszelkie zdarzenia wywołane siłami przyrody i przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od człowieka, np. powódź, burza, grad, pożar. 5) nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w umowie, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 3. Nie stanowi istotnych zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Al. Armii Krajowej 54 50-541 Wrocław, pok.316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Al. Armii Krajowej 54 50-541 Wrocław, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projektu własnego pt: Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.