eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Wykonanie projektów budowlanych na przebudowę ulic południowo-zachodniego kwartału w m. Międzyzdroje.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 74621 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Międzyzdroje: Wykonanie projektów budowlanych na przebudowę ulic południowo-zachodniego kwartału w m. Międzyzdroje.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24717-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Książąt Pomorskich  5, 72500   Międzyzdroje, państwo Polska, woj. , tel. 913 275 652, faks 913275630, e-mail um@miedzyzdroje.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyzdroje.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektów budowlanych na przebudowę ulic południowo-zachodniego kwartału w m. Międzyzdroje.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych na przebudowę ulic południowo-zachodniego kwartału w m. Międzyzdroje, w zakresie - Przebudowy ulic gminnych Marii Dąbrowskiej Nr G 800047 o dł. 380 m, Słowiańskiej Nr G 800036 o dł. 298 m, M. Skłodowskiej-Curie Nr G 800056, Emilii Plater Nr G 800053, Piastowskiej Nr G 800030, Orzeszkowej Nr G 800027, Wiejskiej Nr G 800044, Piaskowej nr G 8000 29 w Międzyzdrojach wraz z sieciami. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: a) przebudowę ulic gminnych Marii Dąbrowskiej Nr G 800047 o dł. 380 m, Słowiańskiej Nr G 800036 o dł. 298 m, M. Skłodowskiej-Curie Nr G 800056, Emilii Plater Nr G 800053, Piastowskiej Nr G 800030, Orzeszkowej Nr G 800027, Wiejskiej Nr G 800044, Piaskowej nr G 8000 29 w Międzyzdrojach, b) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Marii Dąbrowskiej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-3-KR-4 ruch lekko-średni (jezdnia o szer. min. 5,5 m z betonu asfaltowego, ciągi piesze obustronne o szer. 1,50-2,0 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy L-lokalna. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Kolejową), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+380 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 102 ul. Niepodległości), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej, system kanalizacji deszczowej należy włączyć do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej w ulicy Komunalnej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, c) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Słowiańskiej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-3-KR4 ruch lekko-średni (jezdnia o szer. min. 6 m z betonu asfaltowego, ciągi piesze obustronne o szer. 1,50-2,0 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy L-lokalna. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. M. Dąbrowskiej), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+298 (skrzyżowanie ul. M. Skłodowskiej-Curie), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, d) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Międzyzdrojach dla ruchu KR-3-KR4 ruch lekko-średni (jezdnia o szer. min. 5,5 m z betonu asfaltowego, ciągi piesze obustronne o szer. 1,50 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy L-lokalna. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. M. Dąbrowskiej), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+521 (skrzyżowanie z linią kolejową relacji Szczecin - Świnoujście), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, e) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Emilii Plater w Międzyzdrojach dla ruchu KR-2-KR-3 ruch lekko-średni (jezdnia o szer. min. 5 m z betonu asfaltowego, ciągi piesze obustronne o szer. 1,50 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy D-dojazdowa. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. M. Dąbrowskiej), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+367 (skrzyżowanie z ulicą Konopnickiej), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, f) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Piastowskiej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-1-KR-2 (jezdnia o szer. min. 5 m z betonu asfaltowego, ciągi piesze obustronne o szer. 1,50 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy D-dojazdowa. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Stromą), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+275 (przed skrzyżowaniem z ulicą Kolejową), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, g) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Orzeszkowej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-1-KR-2 (pieszo -jezdnia o szer. min. 4 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00 z kostki brukowej betonowej, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy D-dojazdowa. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. M. Skłodowskiej-Curie), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+175 ( skrzyżowanie z ulicą M. Skłodowskiej-Curie), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, h) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Wiejskiej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-1-KR-2 (pieszo -jezdnia o szer. min. 4 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00 z kostki brukowej betonowej, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy D-dojazdowa. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Piaskową), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+089 (włączenie do istniejącej nawierzchni bitumicznej przed skrzyżowaniem z ul. Kolejową), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, i) dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy ul. Piaskowej w Międzyzdrojach dla ruchu KR-1-KR-2 (pieszo -jezdnia o szer. min. 4,50 m z kostki brukowej betonowej, szerokość zjazdów 3,00-4,00 z kostki brukowej betonowej, skrzyżowania z drogami publicznymi - zwykłe), droga klasy D-dojazdowa. Początek objęty zakresem planowanej przebudowy znajduje się w km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Piastowską), koniec zakresu planowanej przebudowy znajduje się w km 0+151 (skrzyżowanie z ul. Kolejową), - koncepcję w dwóch wariantach wraz z analizą kosztów, - przebudowę ciągów komunikacyjnych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanalizacji deszczowej (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK), - przebudowa sieci wod-kan. (zgodnie z warunkami wydanymi przez ZWiK Międzyzdroje), - budowę lub rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z budowanymi obiektami inżynierskimi, 2. Wymagana ilość opracowań składających się na dokumentację projektową ulic gminnych Marii Dąbrowskiej Nr G 800047 o dł. 380 m, Słowiańskiej Nr G 800036 o dł. 298 m, M. Skłodowskiej-Curie Nr G 800056, Emilii Plater Nr G 800053, Piastowskiej Nr G 800030, Orzeszkowej Nr G 800027, Wiejskiej Nr G 800044, Piaskowej nr G 8000 29 w Międzyzdrojach, dla każdej z projektowanych ulic oddzielnie: a) dokumentacja projektowa przebudowy projektowanych ulic wraz z ciągami komunikacyjnymi - 6 egz., b) szczegółowa inwentaryzacja zadrzewienia z planem wycinki - 6 egz. c) dokumentacja projektowa nasadzeń zieleni - 6 egz. d) dokumentacja projektowa stałej organizacji ruchu - 6 egz., e) dokumentacja projektowa organizacji ruchu na czas budowy - 6 egz., f) dokumentacja projektowa oświetlenia ulicznego - 6 egz., g) dokumentacja projektowa przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z projektowaną przebudową drogi, projektowanym oświetleniem, projektowanymi sieciami: kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągową - 6 egz. dla każdej z branż h) dokumentacja projektowa kanalizacji deszczowej - 6 egz., i) dokumentacja projektowa kanalizacji sanitarnej - 6 egz., j) dokumentacja projektowa sieci wodociągowej - 6 egz., k) kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na branże i elementy - 3 egz., l) przedmiary robót z rozbiciem na elementy i branże - 3 egz., m) instrukcję bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz., n) dokumentację geologiczno - inżynierską - 6 egz., o) zbiorcze zestawienie kosztów - 4 egz. p) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży - 6 egz./branża, q) plansze zbiorczą uzbrojenia terenu i drogi (w kolorystyce) - 4 egz r) wykonawca opracuje 3 komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej. 3. Wykonawca musi wykonać wtórnik do celów projektowych w formacie wektorowym w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 4. Koszt uzyskania wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego o planowanej inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego, aby mogli przewidzieć modernizację swoich sieci podczas realizacji inwestycji. 6. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie i zezwolenia oraz pozwolenie na budowę/decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, uzgodnić dokumentację ZUD, uzyskać prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzje środowiskowe lub raport oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne w wymaganym zakresie, decyzje na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu. 7. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanymi na jej podstawie uregulowaniami prawnymi w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późń. zm.). 8. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późń. zm). 9. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późń. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71240000-2, 71332000-4, 71420000-8, 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT137400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak, 66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Kobylogórska16a,  FAWAL@data.pl,  66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Kobylogórska16a,  66-400,  Gorzów Wlkp,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169002.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158680.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195570,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.