eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Dostawa urządzenia samoczynnie rejestrującego wykroczenia w ruchu drogowym - fotoradar

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Nowa Dęba: Dostawa urządzenia samoczynnie rejestrującego wykroczenia w ruchu drogowym - fotoradar
Numer ogłoszenia: 74557 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia samoczynnie rejestrującego wykroczenia w ruchu drogowym - fotoradar.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) W skład zamówienia wchodzą: aparatura radarowa na trójnogu, oprogramowanie, sprzęt komputerowy, obsługa techniczna. b) Aparatura radarowa musi charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi i cechami: pomiar prędkości pojazdów z wykorzystaniem efektu Dopplera musi być przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów na drodze posiadającej trzy pasy ruchu być przewoźna, przystosowana do pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze, łatwa w załadunku i rozładunku z chronionymi wszystkimi podzespołami przyrządu i urządzeniami dodatkowymi przez odpowiednie zabezpieczenia. posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie od 25-250 km/h z zakresem działki elementarnej o 1km/h, wyróżniać się nieskomplikowaną procedurą programowania i obsługi z programem umożliwiającym szybkie ustawienie parametrów aparatu oraz danych takich jak data, godzina, miejsce pomiaru, prędkość mierzoną i dopuszczalną, umożliwiać zdalne sterowanie za pomocą komputera przenośnego z odległości nie mniejszej niż 100 m przy zastosowaniu przewodu i bezprzewodowo (z wykorzystaniem standardu Wi-Fi), po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej, rejestrować w pamięci wyko-nany pomiar oraz zdarzenie drogowe z możliwością ich natychmiastowego odtwo-rzenia na miejscu lub w dowolnym innym czasie bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia, wykonywać identyfikację w dokumentacji pomiarowej tj. nr zdjęcia, nr przyrządu pomiarowego którym wykonano pomiar, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, adres pomiaru, kierunek prowadzonego pomiaru, być wyposażona w system pamięci pozwalający na zarejestrowanie min. 30.000 zdarzeń drogowych bez możliwości jakiejkolwiek ingerencji z zewnątrz oraz zapisem zdjęć w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie dowolnym programem graficznym, posiadać funkcję przenoszenia zawartości pamięci przyrządu do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do przenoszenia zawartości pamięci do innych programów analitycznych, po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej zapisu w pamięci urządzenia czytelnego zdjęcia na którym widoczny będzie nie budzący wątpliwości wizerunek kierującego oraz numer rejestracyjny pojazdu, posiadać funkcję wyeksponowania dowolnego fragmentu na zdjęciu ustawienia jasności, ostrości oraz kontrastu, aparat cyfrowy: pracujący w technice cyfrowej z podaniem nazwy i typu matryca monochromatyczna (zapis obrazu w kolorze czarno-białym), rozdzielczością nie większą niż 5 mln pikseli, umożliwiający dokonanie zapisu zdjęć oraz bezbłędną identyfikację, wyposażony w odpowiednie filtry - odblaskowy i antyrefleksyjny, lampa błyskowa: z osobnym źródłem zasilania, brak efektu przegrzania, interwał przeładunkowy max. 0,5 sek, wykonywanie zdjęć w dzień i w nocy sposób bezpieczny dla kierowców, czas pracy urządzenia min.8 h bez konieczności powtórnego ładowania akumulatorów, być wyposażona w akumulatory żelowe oraz przyrząd do ich ładowania; minimum 98% wykonanych zdjęć nadawać się do dalszej obróbki dla wytworzenia dokumentacji mandatowo-procesowej być przystosowane do pracy przez całą dobę w temperaturach zewnętrznych min.-10°C do +50°C - ogólnie, oraz w różnych warunkach atmosferycznych być wyposażone w pulpit sterowniczy przystosowany do sterowania, z podświetlonym polem odczytowym, które jest czytelne zarówno w dzień jak i w nocy oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim; posiadać zatwierdzenie typu na wszystkie wymienione konfiguracje tj.: prowadzenie pomiaru na poboczu drogi z urządzeniem ustawionym na statywie, prowadzenie pomiaru z pojazdu stojącego na poboczu drogi, prowadzenie pomiaru z kontenera, prowadzenie pomiaru z masztu. c) Wyposażenie w sprzęt komputerowy do przetwarzania zarejestrowanego materiału, w tym: Notebook 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: procesor Intel Core i7-740QM - przekątna ekranu 15,6 - rozdzielczość nominalna 1600x900 pikseli w technologii LED- karta graficzna obsługująca DirectX 11, SM 5.0 oraz AvivoHD - pamięć RAM: 4096 MB- pojemność HDD 1 TB - komunikacja: LAN 100 Mbps, WiFi IEEE 802.11 a/g/n, bluetooth - DVD (+/-) RW Super Multi Dual Layer - wyjścia : HDMI - system operacyjny Windows 7. d) Wymagane warunki dodatkowe. Dokumentacja urządzenia, instrukcja obsługi, oprogramowanie, wydruki, menu obsługi winny być w języku polskim. Licencjonowane oprogramowanie, programu do obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej, które Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje na wskazanych przez Zamawiającego stanowiskach komputerowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na opisane powyżej oprogramowanie. Wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania. Dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty, mają być złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Urządzenie musi posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości - na wszystkie niżej wymienione konfiguracje, tj. min. na: prowadzenie pomiaru na poboczu drogi z urządzeniem ustawionym na statywie, prowadzenie pomiaru z pojazdu stojącego na poboczu drogi, prowadzenie pomiaru z urządzenia umieszczonego w kontenerze, prowadzenie pomiaru z urządzenia umieszczonego w maszcie. Aktualne świadectwo legalizacji wydane przez właściwy Okręgowy Urząd Miar wystawione dla Straży Miejskiej w Nowej Dębie. Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratoria Ochrony Radiowej - dokument należy złożyć wraz z ofertą. Urządzenie musi być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia na koszt własny w terminie 30 dni od daty dostawy, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi sprzętu i oprogramowania. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone wydaniem odpowiedniego zaświadczenia. e) Wymagania dot. gwarancji. - Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot dostawy na okres 24 - miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytkowania. - Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 10 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. - W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 10 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. - Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 6 lat od daty upływu gwarancji. f) Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych elementów niż przyjęte w opisie zamówienia pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o pa-rametrach nie gorszych niż przyjęte w opisie zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wy-sokości: 3 800,00 zł. (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) do dnia 18 kwietnia 2012 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzę-du Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający za-trzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybra-na: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo za-mówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, iż w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówcie polegające na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego wykroczenia w ruchu drogowym - fotoradar o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto poparte dokumentami potwierdzającymi prawidło-wość wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich , które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, - zmiany wymuszone zaistnieniem okoliczności nie możliwych wcześniej do przewidzenia. Wówczas niemożliwy do realizacji zapis zostanie zastąpiony zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. nr 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.