Ogłoszenie nr 7450 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Lipnica: "Przebudowa ulic osiedlowych wraz z budowa infrastruktury towarzyszącej ulice: Chojnicka, Derdowskiego, Rzemieślnicza, Wybickiego- etap I, ulice Kaszubska i Polna - etap II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310083
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 319899
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 339289
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica, krajowy numer identyfikacyjny
770979520, ul.
Słomińskiego
19,
77-130
Lipnica, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598217091, faks
598218317, e-mail
a.lukowicz@lipnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lipnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulic osiedlowych wraz z budowa infrastruktury towarzyszącej ulice: Chojnicka, Derdowskiego, Rzemieślnicza, Wybickiego- etap I, ulice Kaszubska i Polna - etap II"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIG.271.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic osiedlowych wraz z budowa infrastruktury towarzyszącej ulice: Chojnicka, Derdowskiego, Rzemieślnicza, Wybickiego- etap I, ulice Kaszubska i Polna - etap II. - budowa kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą separatorem koalescecyjnym, rigolą rozsączającą - przebudowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Dodatek Nr 1 do SIWZ- Projekt Budowlany Dodatek Nr 2 do SIWZ- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dodatek Nr 3 do SIWZ- Przedmiary robót - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją projektową i SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy oraz normy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, z należytą starannością, zachowaniem zasad bezpieczeństwa, zapewniając przy tym dobrą jakość wykonania i właściwą organizację pracy. - Zamawiający wymaga aby minimalny okres udzielenia gwarancji wynosił 36 miesięcy dla całości robót licząc od dnia odbioru bez uwag dla całego zakresu prac. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert dlatego najdłuższy okres gwarancji może wynosić 60 miesiące. Rozliczenie końcowe nastąpi po wystawieniu faktury końcowej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ- w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać że, oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Inwestycja realizowana jest w ramach operacji typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Dodatkowe kody CPV:45233300-2,
45233140-2,
45231000-5,
45100000-8,
45231400-9,
45232300-5,
45000000-7,
45231100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31/05/2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: MARBRUK Sp. zo.o. ,
,
Ul. Długa 1,
89-606,
Charzykowy, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W związku z tym że, w toku prac budowlanych Wykonawca napotkał na niezinwentaryzowane sieci i urządzenia zaistniała konieczność przedłużenia terminu wykonania prac
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z tym że, w toku prac budowlanych Wykonawca napotkał na niezinwentaryzowane sieci i urządzenia zaistniała konieczność przedłużenia terminu wykonania prac.
§ 3 ust 1 punkt a otrzymuje następujące brzmienie:
a) Zakres robót na działkach: 560, 481 (ulica Chojnicka), 458 (ulica Kaszubska)
Są to m. in.:
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą separatorem koalescecyjnym, rigolą rozsączającą
- przebudowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30.12.2016 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
- Budowa ul. Zimowej w Plewiskach -poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa ul. Wrzosowej w Plewiskach - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Jaworze, gmina Zagnańsk".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.