eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › BUDOWA DROGI WIELKA WIEŚ UL. LILIOWA (OD UL. STORCZYKOWEJ DO UL. KWIATOWEJ), UL. RÓŻANA (OD UL. LILIOWEJ DO UL. IRYSOWEJ), UL. MALWOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Buk: BUDOWA DROGI WIELKA WIEŚ UL. LILIOWA (OD UL. STORCZYKOWEJ DO UL. KWIATOWEJ), UL. RÓŻANA (OD UL. LILIOWEJ DO UL. IRYSOWEJ), UL. MALWOWA
Numer ogłoszenia: 74483 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI WIELKA WIEŚ UL. LILIOWA (OD UL. STORCZYKOWEJ DO UL. KWIATOWEJ), UL. RÓŻANA (OD UL. LILIOWEJ DO UL. IRYSOWEJ), UL. MALWOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa drogi Wielka Wieś ul. Liliowa (od ul. Storczykowej do ul. Kwiatowej), ul. Różana (od ul. Liliowej do ul. Irysowej), ul. Malwowa: Zadanie nr 1: budowa drogi Wielka Wieś ul. Liliowa (od ul. Storczykowej do ul. Kwiatowej), Zadanie nr 2: budowa drogi Wielka Wieś ul. Różana (od ul. Liliowej do ul. Irysowej), Zadanie nr 3: budowa drogi Wielka Wieś ul. Malwowa (cała), Zadanie nr 4: remont oświetlenia. Zakres robót obejmuje:- budowę ulic: Różanej, Liliowej, Malwowej,- budowę zjazdów indywidualnych,- budowę miejsc postojowych,- budowę chodników,- zagospodarowanie pasa drogowego zielenią,- usunięcie kolizji energetycznych,- usunięcie kolizji telekomunikacyjnych, - budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami,- przebudowę kolidujących sieci energetycznych,- przebudowę kolidujących sieci telekomunikacyjnych,2. Branża sanitarna Kanalizacja deszczowa: Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest budowa nowych odcinków przykanalików kanalizacji deszczowej o średnicy DN200 mm PVC wraz ze studniami, wpustami i innymi niezbędnymi urządzeniami oraz na wyłączeniu z eksploatacjiIdemontażu istniejących studzienek ściekowych wraz z przykanalikami, likwidacji zwężek i kominów w istniejących studniach w pasie drogowym, wymianie włazów na studniach w jezdni na włazy kanałowe okrągłe klasy D-400 oraz regulacji wysokościowej urządzeń sanitarnych w stosunku do nowej niwelety drogi.3.Branża elektryczna: Przedmiotem opracowania jest usunięcie kolizji kabli energetycznych SN i nn, oraz istniejącego oświetlenia z projektowaną jezdnią i chodnikiem. Na przedmiotowych ulicach znajduje się oświetlenie uliczne na słupach stalowych. Z uwagi na kolizje z projektowaną drogą oraz wjazdami na posesje, należy wynieść kolidujące latarnie poza teren kolizji. Przewiduje się także wymianę istniejącego oświetlenia ulic na nowe, tj. na słupy oświetleniowe 9-metrowe z wysięgnikiem 1,5m (wysokość zawieszenia oprawy 10m) i oprawą sodową z reduktorem mocy 150WI100W. Projektuje się wykorzystanie istniejących kabli oświetleniowych oraz układu zasilania i sterowania. Projekt obejmuje również usunięcie kolizji z liniami kablowymi SN i nn. Usunięcie kolizji z liniami kablowymi polegać będzie na odkopaniu kabla na kolidującym odcinku i osłonięciu go rurami dwudzielnymi typu A PS pod drogami i wjazdami, a w razie konieczności przesunięcia linii kablowej w obszar wolny od kolizji. Ul. Liliowa:- Klasa drogi - D,- Konstrukcja drogi - KR2,- Przekrój drogi - uliczny,- Prędkość projektowa - 50kmIh,- Szerokość jezdni - 2x2,50m,- Nawierzchnia jezdni - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor szary,- Przekrój poprzeczny jezdni - jednostronny,- Pochylenie jezdni - 2proc.,- Jezdnia ograniczona oporniki betonowe 12x30cm-obniżone,- Długość projektowanej drogi - 219,50m,- Chodniki po obu stronach jezdni, - Szerokość chodników - min 1,50m,- Nawierzchnia chodników - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite, kolor melanż,- Pochylenie chodników w kierunku jezdni - 2proc.,- Przy chodnikach projektuje się obrzeża betonowe 8x30cm,- Szerokość zjazdów indywidualnych do posesji - 3,00 3,50m,- Nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor grafitowy,- Ściek przykrawężnikowy - kostka betonowa gr. 6cm, - Szerokość ścieku - 20cm, Ul. Różana:- Klasa drogi - D,- Konstrukcja drogi - KR2,- Przekrój drogi - uliczny,- Prędkość projektowa - 50kmIh,- Szerokość jezdni - 2x2,50m,- Nawierzchnia jezdni - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor szary,- Przekrój poprzeczny jezdni - daszkowy,- Pochylenie jezdni - 2proc.,- Jezdnia ograniczona oporniki betonowe 12x30cm-stojące oraz obniżone,- Długość projektowanej drogi - 199,17m, - Szerokość chodników - min. 1,50m,- Nawierzchnia chodników - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite, kolor melanż,- Pochylenie chodników w kierunku jezdni - 2proc.,- Przy chodnikach projektuje się obrzeża betonowe 8x30cm,- Szerokość zjazdów indywidualnych do posesji - 3,00 3,50m,- Nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor grafitowy,- Miejsca postojowe: - miejsc postojowych szerokości 2,50m, 3,6m,- Nawierzchnia miejsc postojowych - płyty ażurowe MEBA gr. 8 cm, kolor grafit - Ściek przykrawężnikowy - kostka betonowa gr. 6cm,- Szerokość ścieku - 20cm,Ul. Malwowa - Klasa drogi - D,- Konstrukcja drogi - KR2,- Przekrój drogi - uliczny,- Prędkość projektowa - 50kmIh,- Szerokość jezdni - 2x2,50m,- Nawierzchnia jezdni - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor szary,- Przekrój poprzeczny jezdni - daszkowy, - Pochylenie jezdni - 2proc.,- Jezdnia ograniczona oporniki betonowe 12x30cm-obniżone, - Długość projektowanej drogi - 144,41m,- Chodniki po obu stronach jezdni,- Szerokość chodników - min. 1,50m,- Nawierzchnia chodników - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite, kolor melanż,- Pochylenie chodników w kierunku jezdni - 2proc.,- Przy chodnikach projektuje się obrzeża betonowe 8x30cm,- Szerokość zjazdów indywidualnych do posesji - 3,00 3,50m,- Nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa gr. 8cm typu Polbruk Nostalite (prostokąt), kolor grafitowy,- Ściek przykrawężnikowy - kostka betonowa gr. 6cm,- Szerokość ścieku - 20cm,Pozostałe niezbędne informacje, dotyczące rozwiązań technicznych, zawarto w projekcie architektoniczno- budowlanym drogowym.4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI, DŁUGOŚCI ORAZ ILOŚCI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENU a) branża drogowa: - nawierzchnia jezdni ul. Liliowa - kostka betonowa 1145 m2- nawierzchnia jezdni ul. Różana - kostka betonowa 1095 m2- nawierzchnia jezdni ul. Malwowa - kostka betonowa 1682 m2 - nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa 901 m2- nawierzchnia miejsc postojowych - płyta ażurowa 370m2- nawierzchnia chodnika - kostka betonowa 1698 m2- ściek przykrawężnikowy - kostka betonowa 840 m- opornik betonowy 12x30cm 1537 m- obrzeże betonowe - 8x30cm 1230 m- zieleń 1187 m2 b) branża sanitarna - długość przykanalików kanalizacji deszczowej 27,40m c) branża elektryczna - długość kabli SN do przełożenia 18m - długość kabli nn do przełożenia 62m - długość kabli YAKY 4x25 do przełożenia 5m - długość kabli YAKY 4x25 nowych 2m - słupy oświetleniowe do demontażu 8kpl- słupy oświetleniowe nowe 11kpl.- rury ochronne dwudzielne A160PS 284m- rury ochronne dwudzielne A110PS 314m - rury ochronne dwudzielne A83PS 216,5m - rury ochronne DVK110 6m - rury ochronne DVK75 44m 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewystarczającej kwoty środków, jakie zostały zabezpieczone w budżecie gminy o kolejności realizacji zadań będzie decydowała kolejność ich opisania w SIWZ, tj. w pierwszej kolejności realizowane będzie zadanie nr 1, potem zadanie nr 2 itd. 6. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Profil Bis Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Fabrycznej 23, 65-463 Zielona Góra na zadanie inwestycyjne : Budowa drogi Wielka Wieś ul. Liliowa (od ul. Storczykowej do ul. Kwiatowej), ul. Różana (od ul. Liliowej do ul. Irysowej), ul. Malwowa (cała), 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5) pozwoleniem na budowę - nr sprawy AB.6740.17.57.2015.XVII 7. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB: 1) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 2) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 3) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą: - mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka,- szkice geodezyjne,- zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanej kostki betonowej, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł.2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł każda, których przedmiotem była budowa lub remont drogi, ulicy o nawierzchni z kostki brukowej wraz z siecią kanalizacyjną wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa wyżej są:- poświadczenia, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa w tirecie pierwszym. Jeżeli wartość wykonanych robót (w wykazie robót, bądź dokumentach potwierdzających należyte wykonanie robót) zostanie podana w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tych wartości na podstawie średniego kursu NBP, z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa wyżej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia min. dwoma osobami do kierowania robotami w specjalności: - drogowej, -Instalacji elektrycznych. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót w swojej specjalności oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.Wykaz osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione, formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia w należytej formie i wysokości wadium. 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - posiadanie odpowiedniego potencjału kadrowo-sprzętowego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a) przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b) przez siłę wyższą, c) przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego,e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,f) przez niekorzystne warunki atmosferyczne,niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wpis do dziennika budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3) Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych , opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, pokój nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.