eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Konserwacja wałów przeciwpowodziowych i naprawa śluz wałowych na terenie powiatówtarnowskiego bocheńskiego, brzeskiego, dąbrowskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 74290 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Tarnów: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych i naprawa śluz wałowych na terenie powiatów: tarnowskiego bocheńskiego, brzeskiego, dąbrowskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 57754400000, ul. ul. Ostrogskich  5, 33100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 376 922, e-mail sekretariat.tarnow@mzmiuw.krakow.pl, faks 146 376 913.
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.mzmiuw.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art.10c ust.2 ustawy Pzp, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul Ostrogskich 5, pokój nr 9 I piętro.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych i naprawa śluz wałowych na terenie powiatów: tarnowskiego bocheńskiego, brzeskiego, dąbrowskiego.
Numer referencyjny: ZEPI DIT-271-9/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Babica lewy i prawy wał w km 0+000-1+241, rowu Buczkowski lewy i prawy wał w km 0+000-0+299 i Raba prawy wał w km 21+900-22+570; Stradomka lewy wał w km 0+000-1+720 i 0+000-0+520, prawy wał w km 0+000-0+150; Kobylecki lewy wał w km 0+000-0+155, prawy wał w km 0+000-0+200; Strumień lewy wał w km 0+000-1+560, prawy wał w km 0+000-1+870; Ulga lewy i prawy wał w km 0+000-1+650; Jodłowski lewy wał w km 0+000-0+650, prawy wał w km 0+000-0+160; Okulicki lewyi prawy wał w km 0+000-0+600; Zatocki wał lewy w km 0+000-1+676, prawy wał w km 0+000-1+674; Krzeczowski lewy wał w km 0+000-1+040, prawy wał w km 0+000-1+070 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Usługi konserwacyjne polegające na mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu porostów ze skarp, korony i ramp przejazdowych wałów z rozdrobnieniem lub wygrabieniem i wywozem poza obręb robót. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do siwz. Dodatkowa informacja: Wymienione obiekty zamówienia tzn. Stradomka lewy wał w km 0+000-1+720 i 0+000-0+520, prawy wał w km 0+000-0+150; Kobylecki lewy wał w km 0+000-0+155 znajduje się na terenie obwodu rybackiego rzeki Stradomka - łowisko RG 4; Strumień lewy wał w km 0+000-1+560, prawy wał w km 0+000-1+870 znajduje się na terenie obwodu rybackiego potoku Drwinka - łowisko W3 oraz Okulicki lewy i prawy wał w km 0+000-0+600 znajduje się w obszarze objętym ochroną przyrody - obszar Natura 2000- "Dolina rzeki Gróbki". Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Potok Ulga Borowej Strugi wał prawy w km 0+000-2+340; Potok Ulga Uszewki wał lewy w km 0+000-3+420, wał prawy w km 0+000-3+400; Potok Borowa Struga wał lewy i prawy w km 0+000-3+600; Potok Przyrowicie-Stawiska wał prawy w km 0+000-1+450 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Usługi konserwacyjne obejmują: mechaniczne koszenie kosiarkami bijakowymi porostów gęstych twardych z powierzchni skarp i korony wałów, ramp przejazdowych. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych w miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego w obrębie przejazdów wałowych, śluz, mostów, przepustów. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do siwz. Dodatkowa informacja: Wymieniony obiekt zamówienia tzn. Potok Ulga Uszewki wał lewy w km 0+000-3+420, wał prawy w km 0+000-3+400, na odcinku w km 0+000-1+900 znajduje się w obszarze Natura 2000. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: L. wał Dunajca w km 0+000-48+570; P. wał Wisły w km 0+000-6+088; P. i L. wał pot. Więckówka w km 0+000-2+200; P. i L. wał pot. Milówka w km 0+000-2+000 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Mechaniczne koszenie kosiarkami bijakowymi porostów gęstych, twardych z powierzchni skarp, korony, ramp przejazdowych i pasów ochronnych. Niedopuszczalna jest jazda po koronach wałów kosiarkami traktorowymi o ciężarze całkowitym powyżej 2,5 tony. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar (wykaz prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do siwz. Uwaga: na czas wykonywania robót należy wprowadzić zakaz poruszania się po wałach na których znajdują się ścieżki rowerowe. Znaki zakazu z tablicami informacyjnymi należy pobrać z Rejonu Nadzoru Urządzeń Dąbrowa Tarnowska i ustawić na wjazdach na wał. W kosztach ogólnych należy uwzględnić koszty związane z pobraniem, montażem, demontażem i oddaniem znaków . Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Gróbka prawy wał śluza nr 14 w km 16+080; Gróbka prawy wał śluza nr 15 w km 16+390; Uszwica prawy wał śluza nr 7 w km 14+860 - naprawa przyczółków i przewodu. Zamówienie obejmuje: Na śluzach nr 14 i 15 prace polegają na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarpy wału oraz usunięciu humusu i ziemi w obrębie przyczółka i częściowo przewodu rurowego, naprawie części betonowych przyczółka i przewodu, oczyszczeniu z namułu przewodu, demontażu, oczyszczeniu, zakonserwowaniu i zmontowaniu klapy zwrotnej, naprawie schodów skarpowych, zasypaniu ziemią z ubiciem w obrębie przyczółka, plantowaniu z humusowaniem i obsiewem mieszanką traw skarpy przy śluzie wałowej, ułożeniu płyt ażurowych na skarpach i w dnie rowka odpływowego. Na śluzie nr 7 prace polegają na udrożnieniu dopływu i odpływu od śluzy, naprawie przyczółków śluzy wałowej, demontażu, oczyszczeniu, zakonserwowaniu i zamontowaniu klapy, wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.4 do siwz. Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Śluzy wałowe: L.w. Żabnica-Breń w km 31+070; L. wał Rudzanki w km 0+200; P. wał Lubinki w km 0+350; L. wał Dunajca w km 4+460, 13+060, 14+736; P. wał Dunajca w km 22+170; P. wał Białej w km 1+700 - naprawa śluz. Zamówienie obejmuje: Na L. w. Żabnica-Breń w km 31+070 - naprawę okładziny betonowej przyczółka wylotowego i wlotowego wraz z zabezpieczeniem farbą ochronną akrylowo-silikonową, demontaż skorodowanych 2 szt. klap zwrotnych stalowych O50 i wymianę na 2 szt. klap zwrotne płaskie z polietylenu wysokiej gęstości PEHD (np. OKSYDAN) z atestem producenta, wymianę ubezpieczenia dna i skarp odpływu i dopływu płytami ażurowymi (palisada z kołków), wzmocnienie geowłókniną pod płyty ażurowe, udrożnienie odpływu i dopływu warstwą do 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, obsiew mieszanką traw terenu robót, karczunek pnia (1 szt.) po stronie przyczółka wlotowego. Uwaga: ten obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest częściowo na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy. Na L. w. Rudzanki w km 0+200 - naprawę ubezpieczenia rowu odpływowego; P. wał Lubinki w km 0+350 - oczyszczenie zamulonego przewodu śluzy; L. w. Dunajca w km 4+460 - zakup i montaż obciążników klap zwrotnych; L. wał Dunajca w km 13+060 i 14+736 - odtworzenie schodów na skarpie rowu odpływowego, naprawa ubezpieczenia rowów odpływowych; P. wał Dunajca w km 22+170 - naprawę ubezpieczenia skarp i dna rowu dopływowego, usunięcie namułów z odpływu i przepustu pod przejazdem wałowym; P. wał Białej w km 1+700 - wykonanie i montaż skradzionej balustrady na przyczółku wlotowym. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.5 do siwz

II.5) Główny kod CPV: 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:71340000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/07/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej dla: Część 1 zamówienia 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część 2 zamówienia 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część 3 zamówienia 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Część 4 zamówienia 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Część 5 zamówienia 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana), wartość tej usługi nie mniejsza niż dla: Część 1 zamówienia: 15 000 PLN (słownie: piętnaści tysięcy złotych), w zakresie konserwacji bieżącej na wałach, rzekach lub potokach; Część 2 zamówienia: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie konserwacji bieżącej na wałach, rzekach lub potokach; Część 3 zamówienia: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), w zakresie konserwacji bieżącej na wałach, rzekach lub potokach; Część 4 zamówienia: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie napraw i uszczelnień śluz wałowych; Część 5 zamówienia: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie napraw i uszczelnień śluz wałowych. b)dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dla: Część 1 zamówienia: kosiarkę bijakową - 1 szt; Część 2 zamówienia: kosiarkę bijakową - 1 szt; Część 3 zamówienia: kosiarkę bijakową - 1 szt; Część 4 zamówienia: koparkę - 1szt; mechaniczną zagęszczarkę gruntu - 1szt; Część 5 zamówienia: koparkę - 1szt; urządzeniem WUKO - 1szt;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust 4-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A). nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, B) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust.6 lit. B powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa ust.6 lit. A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ust.8 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji więcej niż jednego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy oświadczenie składa każdy z podmiotów osobno. W przypadku gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia zawierają dane/informacje w innych walutach niż PLN,Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Potwierdzających że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie., przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - "WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG" 3. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - "WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz; 2.Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia; 3.Dowód płaty wadium; 4.Kosztorys ofertowy na podstawie którego wyliczono cenę oferty; 5.Zobowiązanie - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6.Oświadczenie - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wadium 1.1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 zamówienia: 700 zł (słownie: siedemset złotych) Część 2 zamówienia: 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) Część 3 zamówienia: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 4 zamówienia: 1300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Część 5 zamówienia: 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść dla każdej części zamówienia. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 9 (I p.), Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Warunki płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem umów zawartych na okres dłuższy niż 12 miesięcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: - zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: - zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. - zmiany kont bankowych, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/05/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Babica lewy i prawy wał w km 0+000-1+241, rowu Buczkowski lewy i prawy wał w km 0+000-0+299

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi konserwacyjne polegające na mechanicznym wykoszeniu i ręcznym dokoszeniu porostów ze skarp, korony i ramp przejazdowych wałów z rozdrobnieniem lub wygrabieniem i wywozem poza obręb robót. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do siwz. Dodatkowa informacja: Wymienione obiekty zamówienia tzn. Stradomka lewy wał w km 0+000-1+720 i 0+000-0+520, prawy wał w km 0+000-0+150; Kobylecki lewy wał w km 0+000-0+155 znajduje się na terenie obwodu rybackiego rzeki Stradomka - łowisko RG 4; Strumień lewy wał w km 0+000-1+560, prawy wał w km 0+000-1+870 znajduje się na terenie obwodu rybackiego potoku Drwinka - łowisko W3 oraz Okulicki lewy i prawy wał w km 0+000-0+600 znajduje się w obszarze objętym ochroną przyrody - obszar Natura 2000- "Dolina rzeki Gróbki".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71311100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Warunki płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Potok Ulga Borowej Strugi wał prawy w km 0+000-2+340; Potok Ulga Uszewki wał lewy w km 0+000-3+420, wał prawy w km 0+000-3+400; Potok Borowa Struga wał lewy i prawy w km 0+000-3+600; Potok Przyrowicie-Stawiska wał prawy w km 0+000-1+450 - konserwacja bieżąca.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi konserwacyjne obejmują: mechaniczne koszenie kosiarkami bijakowymi porostów gęstych twardych z powierzchni skarp i korony wałów, ramp przejazdowych. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych w miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego w obrębie przejazdów wałowych, śluz, mostów, przepustów. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do siwz. Dodatkowa informacja: Wymieniony obiekt zamówienia tzn. Potok Ulga Uszewki wał lewy w km 0+000-3+420, wał prawy w km 0+000-3+400, na odcinku w km 0+000-1+900 znajduje się w obszarze Natura 2000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71311100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Warunki płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: L. wał Dunajca w km 0+000-48+570; P. wał Wisły w km 0+000-6+088; P. i L. wał pot. Więckówka w km 0+000-2+200; P. i L. wał pot. Milówka w km 0+000-2+000 - konserwacja bieżąca.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przejazdowych i pasów ochronnych. Niedopuszczalna jest jazda po koronach wałów kosiarkami traktorowymi o ciężarze całkowitym powyżej 2,5 tony. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar (wykaz prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do siwz. Uwaga: na czas wykonywania robót należy wprowadzić zakaz poruszania się po wałach na których znajdują się ścieżki rowerowe. Znaki zakazu z tablicami informacyjnymi należy pobrać z Rejonu Nadzoru Urządzeń Dąbrowa Tarnowska i ustawić na wjazdach na wał. W kosztach ogólnych należy uwzględnić koszty związane z pobraniem, montażem, demontażem i oddaniem znaków .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71311100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Warunki płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Gróbka prawy wał śluza nr 14 w km 16+080; Gróbka prawy wał śluza nr 15 w km 16+390; Uszwica prawy wał śluza nr 7 w km 14+860 - naprawa przyczółków i przewodu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usunięciu humusu i ziemi w obrębie przyczółka i częściowo przewodu rurowego, naprawie części betonowych przyczółka i przewodu, oczyszczeniu z namułu przewodu, demontażu, oczyszczeniu, zakonserwowaniu i zmontowaniu klapy zwrotnej, naprawie schodów skarpowych, zasypaniu ziemią z ubiciem w obrębie przyczółka, plantowaniu z humusowaniem i obsiewem mieszanką traw skarpy przy śluzie wałowej, ułożeniu płyt ażurowych na skarpach i w dnie rowka odpływowego. Na śluzie nr 7 prace polegają na udrożnieniu dopływu i odpływu od śluzy, naprawie przyczółków śluzy wałowej, demontażu, oczyszczeniu, zakonserwowaniu i zamontowaniu klapy, wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Warunki płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Śluzy wałowe: L.w. Żabnica-Breń w km 31+070; L. wał Rudzanki w km 0+200; P. wał Lubinki w km 0+350; L. wał Dunajca w km 4+460, 13+060, 14+736; P. wał Dunajca w km 22+170; P. wał Białej w km 1+700 - naprawa śluz.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na L. w. Żabnica-Breń w km 31+070 - naprawę okładziny betonowej przyczółka wylotowego i wlotowego wraz z zabezpieczeniem farbą ochronną akrylowo-silikonową, demontaż skorodowanych 2 szt. klap zwrotnych stalowych O50 i wymianę na 2 szt. klap zwrotne płaskie z polietylenu wysokiej gęstości PEHD np. OKSYDAN) z atestem producenta, wymianę ubezpieczenia dna i skarp odpływu i dopływu płytami ażurowymi (palisada z kołków), wzmocnienie geowłókniną pod płyty ażurowe, udrożnienie odpływu i dopływu warstwą do 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, obsiew mieszanką traw terenu robót, karczunek pnia 1 szt.) po stronie przyczółka wlotowego. Uwaga: ten obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest częściowo na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy. Na L. w. Rudzanki w km 0+200 - naprawę ubezpieczenia rowu odpływowego; P. wał Lubinki w km 0+350 - oczyszczenie zamulonego przewodu śluzy; L. w. Dunajca w km 4+460 - zakup i montaż obciążników klap zwrotnych; L. wał Dunajca w km 13+060 i 14+736 - odtworzenie schodów na skarpie rowu odpływowego, naprawa ubezpieczenia rowów odpływowych; P. wał Dunajca w km 22+170 - naprawę ubezpieczenia skarp i dna rowu dopływowego, usunięcie namułów z odpływu i przepustu pod przejazdem wałowym; P. wał Białej w km 1+700 - wykonanie i montaż skradzionej balustrady na przyczółku wlotowym. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywania prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.5 do siwz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Warunki płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.