eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Rozbudowa, przebudowa, modernizacja wraz z doposażeniem SP ZOZ w Radziejowie w celu zwiększenia dostępności do usług zdrowotnych w regionie - Budowa dźwigu ( windy ) z szybem gwarantującym bezpieczeństwo transportu pionowego pacjentów, osób odwiedzających, personelu oraz poprawienie stanu przeciwpożarowego i ewakuacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 74274 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Radziejów: Rozbudowa, przebudowa, modernizacja wraz z doposażeniem SP ZOZ w Radziejowie w celu zwiększenia dostępności do usług zdrowotnych w regionie - Budowa dźwigu ( windy ) z szybem gwarantującym bezpieczeństwo transportu pionowego pacjentów, osób odwiedzających, personelu oraz poprawienie stanu przeciwpożarowego i ewakuacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Reg ionalnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20314 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 910333036, ul. Szpitalna  3, 88-200  Radziejów, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48542856200, faks +48542853701, e-mail poczta@szpitalradziejow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa, modernizacja wraz z doposażeniem SP ZOZ w Radziejowie w celu zwiększenia dostępności do usług zdrowotnych w regionie - Budowa dźwigu ( windy ) z szybem gwarantującym bezpieczeństwo transportu pionowego pacjentów, osób odwiedzających, personelu oraz poprawienie stanu przeciwpożarowego i ewakuacji.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN-01/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa szybu dźwigu (windy) wykonanego w technologii murowanej lub żelbetowej oraz dostawa i montaż windy osobowej/łóżkowej typ szpitalny z napędem elektrycznym o parametrach technicznych pozwalających na transport osoby niepełnosprawnej na łóżku. Prace remontowe związane ze zmianami elewacji budynku jak również wykonanie wszelkich prac towarzyszących związanych z realizacją ww. zamówienia, w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do siwz. a w tym: 1) wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji obiektu w zakresie wystarczającym do sporządzenia dokumentacji projektowej, 2) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno -użytkowego, wystarczającej do uzyskania odpowiedniej decyzji administracyjnej (decyzja o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) umożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy, 3) wykonanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót i STWiOR, 4) wykonanie Przedmiotu Zamówienia (szyb, winda) w oparciu o sporządzoną dokumentację, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 6) dostawa dźwigu wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, 7) montaż dźwigu w wybudowanym szybie ze wszystkimi elementami, łącznie z prowadnicami, linami, itp., 8) sporządzenie dokumentacji do rejestracji dźwigu w UDT, 9) wykonanie prób, odbiorów i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem przedstawicieli UDT i Zamawiającego, 10)uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji w UDT, 11) rejestrację dźwigu w UDT, 12)dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji techniczno -ruchowej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji, dostarczona przez Wykonawcę dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim, 13)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, 14) uporządkowanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie wykonywanych robót po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 71210000-3, 45111000-8, 45223500-1, 45313000-4, 45310000-3, 45261000-4, 45400000-1, 45111200-0, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stan faktyczny: Na przedmiotowe postępowanie zostały złożone 3 oferty. Cena każdej z nich przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: 1)Oferta nr 1 , Wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik , Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 22 589,03 zł. 2)Oferta nr 2, Wykonawcy: Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz A. Kęsy Spółka Jawna , ul. Św. Antoniego 18 lok. 3 , 97-200 Tomaszów Maz. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 75 110,97 zł. 3) Oferta nr 3, Oferta nr 3 Wykonawcy: AM=FOR Arkadiusz Fortuna, Aleja Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 Włocławek. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 99 049,97 zł. W wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie. Stan prawny: art. 93 ust.1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.