eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2015 na łącznej długości 14,33km/18082 m2 które zostały podzielone na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Ropczyce: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2015 na łącznej długości 14,33km/18082 m2 które zostały podzielone na zadania
Numer ogłoszenia: 74188 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48620 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2015 na łącznej długości 14,33km/18082 m2 które zostały podzielone na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi oczyszczania dla zadania pn. Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2015 na łącznej długości 14,33km/18082 m2 które zostały podzielone na zadania: Zadanie Nr 1 Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych codziennym oczyszczaniem w ilości 2,97km/ 12803 m2. Zadanie Nr 2 Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych oczyszczaniem 1 raz na 2 tygodnie w ilości 11,36 km/ 5279 m2. Zadanie Nr 3 Mechaniczne, interwencyjne obustronne oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce przy użyciu zamiatarki. 2. Przez oczyszczanie nawierzchni należy rozumieć ręczne lub mechaniczne oczyszczenie z piasku, błota, żużla, gruzu, folii, papierów, liści i innych zanieczyszczeń jezdni o przekroju ulicznym i półulicznym wraz z przylegającymi parkingami, chodników, w przypadku ulic z obustronnymi chodnikami oczyszczanie dotyczy obu stron, placów i parkingów oraz załadunek na środki transportowe z odwiezieniem na składowisko - zgodnie z zał. nr 5a, 5b do SIWZ, z podziałem na zadania. Powyższe prace winny być wykonywane w dniach od poniedziałku do soboty, z tym, że w zakresie Zadania Nr 1 wymagane jest od Wykonawcy pełnienie 1,5 godzinnego dyżuru w niedziele i święta w godz. od 5.00 do 6.30. W ramach dyżuru zadaniem Wykonawcy jest punktowe zbieranie papierów, folii, błota itp. oraz opróżnienie koszy. Zadanie nr 3 obejmuje wykonanie usługi w zależności od zaistniałych potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (tj. upoważnionego pracownika Referatu Dróg i Gospodarki Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Ropczycach). Ponadto zakres oczyszczania obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych z terenu całego miasta, utrzymanie ich czystości oraz wywóz nieczystości na wysypisko - w centrum miasta zlokalizowanych jest 42 sztuki koszy betonowych o pojemności 40l oraz 37 sztuk koszy stalowych o pojemności 20l, 2) utrzymanie czystości w zakresie urządzeń komunalnych w centrum miasta (mycie słupków wolnostojących - 5 sztuk, ogrodzenie z łańcuchami - 287 mb, ekranów - 60 mb,), 3) dekoracja miasta flagami z okazji świąt państwowych oraz innych okoliczności (flagi do dekoracji przekazuje zamawiający i są one zawieszane na uchwytach zamontowanych przy 60 lampach oświetleniowych, prace winny być wykonane w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego), 4) punktowe usuwanie zanieczyszczeń z parkingu przy ul. Św. Barbary (koło hurtowni) oraz przy ul. Mickiewicza (przed Urzędem Miejskim) współpraca w zakresie utrzymania czystości w mieście z jednostką realizującą utrzymanie zieleni miejskiej, 5) usuwanie mechaniczne lub chemiczne zarastającej roślinności z chodników, likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej. 3. Technologia i zakres oczyszczania winny spełniać wymogi ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) oraz Uchwały Nr LVIII/617/14 Rady Miejskiej w Ropczycach w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ropczyce z dnia 26 września 2014 roku. 4. Cena oczyszczania winna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z przedmiotem zamówienia, między innymi opłaty związane z przyjęciem odpadów na składowisko odpadów. 5. Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania usługi, który będzie określał dzień i przybliżony czas wykonania usługi z zachowaniem sposobu sprzątania zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego dla zadania Nr 2, który będzie integralną częścią złożonej oferty. 6. W przypadku oczyszczania jezdni ulic: Iwaszkiewicza, Żeromskiego, S. Udzieli, A. Krajowej oraz Parkowej, Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić opracowany harmonogram oczyszczania z Zarządcami Spółdzielni Mieszkaniowych aby w ustalone dni umożliwić wykonanie usługi (np. ogłoszenie o przestawieniu samochodów). W przypadku stwierdzenia nie wykonania usługi wynagrodzenie zostanie pomniejszone. 7. Przedmiotowe prace winny być wykonywane w godzinach nie powodujących zakłócenia ruchu ulicznego i ciszy nocnej oraz zgodnie z przepisami ruchu drogowego i bhp. 8. Zmiany w zakresie wykazu ulic, długości jezdni i częstotliwości oczyszczania mogą zostać dokonane na podstawie protokołu spisanego między Wykonawcą a Zamawiającym. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do doraźnego oczyszczenia nawierzchni jezdni i chodników z zanieczyszczeń powstałych wskutek wystąpienia klęsk żywiołowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych codziennym oczyszczaniem w ilości 2,97km/ 12803 m2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŚLUSARSTWO Władysław Radzik, Straszęcin 9A, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75798,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79984,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Mechaniczne, interwencyjne obustronne oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce przy użyciu zamiatarki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŚLUSARSTWO Władysław Radzik, Straszęcin 9A, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4685,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.