Wadowice: Wykonanie robót budowlanych drogowych wg. 2 zadań:
Numer ogłoszenia: 74175 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych drogowych wg. 2 zadań:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych drogowych wg. 2 zadań: ZADANIE NR 1 - Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany w m. Łączany w ramach modernizacji dróg powiatowych; ZADANIE NR 2 - Przebudowa przepustu żelbetowego ramowego jednootworowego w ciągu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice - Inwałd - Kaczyna w km 0+140 w m. Frydrychowice;.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZADANIE NR 1 - Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany w m. Łączany w ramach modernizacji dróg ZADANIE NR 2 - Przebudowa przepustu żelbetowego ramowego jednootworowego w ciągu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice - Inwałd - Kaczyna w km 0+140 w m. Frydrychowice przez wykonanie uzupełnienia nawierzchni poboczy kruszywem kamiennym; ubezpieczeń cieku wodnego oraz ustawieniu barier energochłonnych;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.45.22.20-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 2.000,00 zł; zadanie nr 2 - 2.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia(stosownie do charakteru robót objętych poszczególnymi zadaniami) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w ramach danego zadania), posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, odnośnie zadania nr 1; o specjalności drogowej; zadania nr 2 o specjalności mostowej oraz przedstawić informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz najważniejszych wykonanych robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy. Zamawiający wymaga aby do co najmniej dwóch wykazanych, jako spełniających postawiony warunek, robót wykonawca załączył dowody potwierdzające, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga wykazywania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorysy ofertowe (w ramach danego zadania) opracowane wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przekroju, wymagań niniejszej SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie, suma kosztorysów, będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia w ramach danego zadania. Przedstawione w kosztorysach ceny jednostkowe muszą zawierać należny podatek VAT, koszty ogólne, zysk, uporządkowanie placu budowy oraz ewentualnie opusty itp. -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi), 4) wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalają na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp. Zmiana wartości umowy może być dokonana wyłącznie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany w m. Łączany w ramach modernizacji dróg powiatowych;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany w m. Łączany w ramach modernizacji dróg powiatowych polegający na: - robotach pomiarowych, - rozebraniu ław betonowych, krawężników, płyt betonowych, obrzeży betonowych wraz z wywozem, - rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, - rozebraniu podbudowy z kruszywa, - cięciu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, - korytowaniu pod chodnik, - profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, - wykonaniu podbudowy z kruszywa, - ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, - wykonaniu ław betonowych, - ułożeniu krawężnika na podsypce cementowo - piaskowej, - ułożeniu obrzeży betonowych, - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej, - robotach ziemnych, - wykonaniu studzienek rewizyjnych betonowych wraz z zasypaniem, - wykonaniu studzienek ściekowych betonowych wraz z zasypaniem, - ułożeniu przykanalików z tworzyw sztucznych wraz z podsypką i zasypką, - wykonaniu sączków odwadniających z rur PE wraz z obsypką i zasypką, - uzupełnieniu nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Przebudowa przepustu żelbetowego ramowego jednootworowego w ciągu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice - Inwałd - Kaczyna w km 0+140 w m. Frydrychowice;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa przepustu żelbetowego ramowego jednootworowego w ciągu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice - Inwałd - Kaczyna w km 0+140 w m. Frydrychowice polegająca na: - robotach pomiarowych, - zdjęciu warstw humusu, - karczowaniu krzaków i podszycia, - wykonaniu nasypów i wykopów, - formowaniu i zagęszczaniu nasypów, - wykonaniu mikropali, - wykonaniu warstwy wzmacniającej z geowłókniny, - wykonaniu podbudowy z kruszyw, - wykonaniu podbudowy z masy mineralno-asfaltowej, - wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna winna być wykonana całą szerokością jezdni, - oczyszczeniu i skropieniu emulsją warstw konstrukcyjnych, - wykonaniu nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, - wykonaniu warstwy wzmacniającej z siatki, - wykonaniu nawierzchni z żywicy epoksydowej i poliuretanu po czyszczeniu i zagruntowaniu, - wykonaniu izolacji ustroju niosącego z papy zgrzewalnej, - wykonanie izolacji bitumicznej na zimno, - wykonaniu konstrukcji betonowych, - wykonaniu zbrojenia, - humusowaniu skarp, - ułożeniu płyt ażurowych betonowych, - ułożeniu krawężników betonowych i kamiennych, - wykonaniu ław betonowych, - ułożeniu ścieku z elementów betonowych, - ustawieniu barier energochłonnych, - wykonaniu murków z elementów betonowych prefabrykowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.22.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Wadowice w 2024 r.
- Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej.
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarosławskiego
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- Roboty drogowe związane z bieżącymi remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.