eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Van - kombi 5-osobowy, w formie leasingu operacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Kostrzyn: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Van - kombi 5-osobowy, w formie leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 74130 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą , ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7278160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Van - kombi 5-osobowy, w formie leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu VAN / kombi 5 - osobowy, rok produkcji 2009r. - 2010r.,sprawnego technicznie, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, o parametrach technicznych opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu samochód w terminie 30 dni od daty podpisania umowy do jego siedziby w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Kopernika 1,w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30 - 15.00. 3. Samochód przedstawiony do odbioru Zamawiającemu powinien być: 1) fabrycznie nowy, bezwypadkowy, nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania bez wad jakościowych i ilościowych 2) dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji, 3) ubezpieczony na okres pierwszego roku leasingu w zakresie OC, NNW i AC (majątkowe) 4. Wraz z samochodem Wykonawca wyda Zamawiającemu: a. dowód rejestracyjny z ważnymi badaniami technicznymi, b. polisę potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia i opłacenie składek, c. instrukcję obsługi, d. kartę wozu wraz z numerem homologacji, e. dokument gwarancji wystawiony przez producenta samochodu, f. egzemplarz umowy lub odpis umowy zawartej między Wykonawcą a Sprzedającym. 5. Warunki leasingu operacyjnego w niniejszym postępowaniu: 1) okres leasingowania - 60 miesięcy, 2) opłata wstępna do 5% wartości, 3) miesięczne raty leasingowe wyliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M średni z miesiąca poprzedzającego płatność, który jest średnią arytmetyczną notowań ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego). Stawka obowiązuje od 1-go dnia następnego miesiąca i aktualizacja stawki odbywa się miesięcznie w całym okresie obowiązywania umowy. Pozostałe składniki raty leasingowej w oparciu o które będzie ustalona jej wysokość będą stałe. 4) płatność miesięcznej raty leasingowej przypadać będzie na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Leasingodawcę 5) ubezpieczenie OC, NNW i AC (majątkowe) jest płatne przez Leasingodawcę za cały rok z góry. Koszty ubezpieczenia w całym okresie obowiązywania umowy leasingu, Leasingodawca doliczy do ceny oferty. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia samochodu do pełnej wartości rynkowej, 6) opłata końcowa (wykup) 1% wartości, 7) ewentualna prowizja - opłata manipulacyjna płatna jednorazowo wraz z opłatą końcową, 8) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych opłat, z wyłączeniem opłat wynikających z przepisów prawa, 9) możliwość wykupu, 10) waluta leasingu - PLN, 11) odpisów amortyzacyjnych w okresie obowiązywania umowy leasingu dokonuje Leasingodawca. 6. Warunki płatności za przedmiot zamówienia: leasing na 60 miesięcznych rat, wysokość pierwszej wpłaty nie więcej niż 5% wartości, płatność miesięcznej raty leasingowej przypadać będzie na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Leasingodawcę. 7. Inne warunki przedmiotowe: 1) czas dostępu serwisu nie dłuższy niż 24 godziny, 2) w zakresie obsługi samochodu dokonać przeszkolenia jednego pracownika, 3) Wykonawca wyrazi zgodę na: rejestrację pojazdu jako pojazd specjalny Straży Miejskiej i montaż w oferowanym pojeździe specjalistycznego oznakowania i systemu łączności bezprzewodowej tj.: instalacji antenowej, instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej oraz innego specjalistycznego sprzętu związanego z funkcją pojazdu, 4) zmiany adaptacyjne pojazdu powstałe w trakcie jego eksploatacji, dotyczące montażu wyposażenia specjalnego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji, 8. Wielkość zamówienia -70.000 zł brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, dysponowania potencjałem technicznym obejmującym fabrycznie nowy samochód osobowy typu VAN / kombi, 5 - osobowy, rok produkcji 2009r. - 2010r., nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania bez wad jakościowych i ilościowych, sprawny technicznie, bezwypadkowy, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, o parametrach określonych w pkt. III.1 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis techniczny oferowanego pojazdu wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia, potwierdzający spełnianie warunków wskazanych w pkt. III. 1 siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, - Harmonogram spłaty rat leasingowych w całym okresie obowiązywania umowy leasingu, określający metody kalkulacji rat, uwzględniający następujące założenia: w celu porównywalności ofert do wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający przyjmuje, że wysokość raty leasingowej wyliczona zostanie w oparciu o stały WIBOR 1M z dnia 16.03.2010r. (tj. 3,6200) , pozostałe składniki raty leasingowej w oparciu o które będzie ustalona jej wysokość będą stałe. - oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym obejmującym fabrycznie nowy samochód osobowy typu VAN / kombi, 5 - osobowy, rok produkcji 2009r. - 2010r., nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania bez wad jakościowych i ilościowych, sprawny technicznie, bezwypadkowy, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, o parametrach określonych w pkt. III.1 siwz. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, - Informacja o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. 2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, Referat Inwestycji i Remontów, ul. Kościuszki 3, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, Sekretariat pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.